Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
doom schreef:Mijn baas is zojuist geïnterviewd door RTV noord Holland, het is er volendammer en ze hadden gehoord dat hij groot fan is van Wilders en dat bijna heel v' dam Wilders stemt, komt om 5 uur op tv!!! Wie weet vinden jullie het intressant??
PattyOosten schreef:doom schreef:Mijn baas is zojuist geïnterviewd door RTV noord Holland, het is er volendammer en ze hadden gehoord dat hij groot fan is van Wilders en dat bijna heel v' dam Wilders stemt, komt om 5 uur op tv!!! Wie weet vinden jullie het intressant??
Fan van Wilders? Het is Jan Smit niet
Tallie1979 schreef:Zullen de mensen die niet op de PVV hebben gestemd zich wel neerleggen bij de uitslag?
PattyOosten schreef:Tallie1979 schreef:Zullen de mensen die niet op de PVV hebben gestemd zich wel neerleggen bij de uitslag?
Kijk, PVV word toch niet de grootste.. Wellicht de VVD wel, daar kan ik wel mee leven..
En kunnen die PVV stemmers zich er straks bij neerleggen als de hele PVV uit elkaar valt ala LPF?
rainbow8 schreef:Dat kunnen ze wel. Dan vormen ze gewoon een minderheids kabinet......... Volgens mij was dat de laatste keer ook zo met de verkiezingen........ Toen was er door het volk iets anders gekozen dan degene die in Bakellende 4 gingen zitten........ Maar die herinnering kan ook fout zijn.