Jongen (13) probeert bejaarde vrouw (91) te verkrachten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

em_papillon

Re: Jongen (13) probeert bejaarde vrouw (91) te verkrachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:46

Vraag me af wanneer het nieuwe verkiezings programma ' de perfecte mens' op de buis komt..

Lekker weer van voor af aan beginnen met zn allen... alleen de winnaars mogen zich nog voortplanten.. zo word nederland een heel gelukkig land :')

mijnponynero

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:49

Bah Bah en nog eens bah, wat moet er van dat kind worden ;(

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:56

justdiesel, niet alleen buitenlanders werken niet ;)
als ik hier achter ons huis kijk, zie ik 'n tiental polen die zich iedere dag van 5 tot 'n uur of half 6 hard op 't land werken. verder ben ik 't wel met je eens hoor.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 17:02

Marian_ schreef:
als ik hier achter ons huis kijk, zie ik 'n tiental polen die zich iedere dag van 5 tot 'n uur of half 6 hard op 't land werken. verder ben ik 't wel met je eens hoor.

Nee klopt!
Daar heb je ook helemaal gelijk in, maar ik ben dan ook van mening dat ze die mensen ook flink achter de vodden moeten zitten!
Ga maar werken voor je uitkering, bv de straat vegen of plantsoenen harken.....
Wedden dat er ineens een hele hoop wel vlug ander werk gaan zoeken!
Er zijn natuurlijk ook mensen die er niks aan kunnen doen dat ze werkeloos thuiszitten, voor die mensen is het ook een ander verhaal.....
Bij mijn man op het werk werken ook een boel polen, stuk voor stuk enorm aardige mensen!
Zijn hier ook wel eens op de koffie geweest, nogmaals ik heb niks tegen mensen van buitenlandse komaf.

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 17:04

ik zei al, verden ben ik 't met je eens om de ''luie'' zowel nederlanders als mensen van buitenlandse afkomst eens goed achter de vodden aan te zitten voordat ze 'n uitkering krijgen ;)

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 17:06

justdiesel schreef:
Marian_ schreef:

Nee klopt!
Daar heb je ook helemaal gelijk in, maar ik ben dan ook van mening dat ze die mensen ook flink achter de vodden moeten zitten!
Ga maar werken voor je uitkering, bv de straat vegen of plantsoenen harken.....
Wedden dat er ineens een hele hoop wel vlug ander werk gaan zoeken!
Er zijn natuurlijk ook mensen die er niks aan kunnen doen dat ze werkeloos thuiszitten, voor die mensen is het ook een ander verhaal.....
Bij mijn man op het werk werken ook een boel polen, stuk voor stuk enorm aardige mensen!
Zijn hier ook wel eens op de koffie geweest, nogmaals ik heb niks tegen mensen van buitenlandse komaf.

Ik weet wat je bedoelt ja,
Maar ik ervaar dat nog niet omdat ik nog geen baan heb
Maar wie weet hadden mensen het daar zo slecht van de honger enz.
Dan is het natuurlijk fijn om iemand te hebben die je begrijpt.
Jouw punt begrijp ik opzich ookwel
Omdat ze hier "gast" zijn, Zijn ze soms erg lui :j

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 18:56

em_papillon schreef:
Vraag me af wanneer het nieuwe verkiezings programma ' de perfecte mens' op de buis komt..

Lekker weer van voor af aan beginnen met zn allen... alleen de winnaars mogen zich nog voortplanten.. zo word nederland een heel gelukkig land :')

Oooh, ik sta zóóóóóó achter je.
Het eerste verkiezings programma wordt "Alle buitenlanders naar Siberië!!!"
En er achteraan "Alles wat minder dan 110 IQ heeft wordt geknipt".
Alle mogelijk delinquenten gaan zonder proces achter de buitenlanders aan waar deze ze gratis zullen bewaken.
Dit is mogelijk omdat alle buitenlanders toch dom zijn.
Iedereen wordt geacht vanaf het 12e levensjaar een conditie als een 5 kamper te hebben.
Scheelt ook weer in ziektekosten.
Gepensioneerden en invaliden zijn verplicht jaarlijks een verplichte contributie aan de partij te betalen op straffe van dood.

Nog ideeën wanneer we blond en blauwe ogen introduceren?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 17:29

Doe maar rood haar en groene ogen, dat is zoveel beter. ~~}>

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 22:34

Fiffill schreef:
Doe maar rood haar en groene ogen, dat is zoveel beter. ~~}>

Alleen als dat het partijprogamma ten goede komt.

Note to self : Niet te veel temperament infokken, straks gaan ze weer zeiken over vrije wil en zo.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 11:18

Je hoort de laatste tijd wel heel veel dat kinderen zulke achterlijke, walgelijke dingen doen....... Hoe halen ze het in hun hoofd zeg... >;)

Arme vrouw..

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 11:27

Schop hem en z'n zieke ouders het land maar uit. Ziekelijk gezin, bahh.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 10:35

VinAx schreef:

beginnen we weer van vooraf aan ;)

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 10:55

Enyaa schreef:
VinAx schreef:

beginnen we weer van vooraf aan ;)

Oke. Laat hem maar blijven. Maakt mij niet uit, ik woon in België.

Kom op zeg! Wil jij echt belastingen betalen voor dit uitschot? Ik persoonlijk denk dat er al genoeg zieke Nederlands rond lopen, die jij voorziet van faciliteiten in de gavangenis. Niet dat ik nu bedoel dat alleen Nederlands zieke mensen heeft rond lopen, die vind je hier in België ook. Ik bedoel alleen maar.. Ah kom op; dit kun je toch niet serieus menen? In hun eigen land zijn straffen hiervoor véél strenger. Daar zullen ze zoiets niet zo snel uithalen hoor. Tenzij ze natuurlijk écht ziek zijn.

Oke, andere oplossing. Bind een molensteen aan zijn nek, en gooi hem de Maas in. Of de Dender. Weet ik veel. Maar wees nu eerlijk, als hij dit op 13jarige leeftijd al presteert, wat doet ie dan als ie 20 (en veel sterker) is?

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 10:58

maar nederlanders worden dan toch ook niet het land uitgeschopt. ?

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 11:02

Enyaa schreef:

Nou nee. Dat zou het probleem op een ander afschuiven zijn. Kan het niet zo schitterd verwoorden, op zondag werken m'n hersenen niet geweldig mee, merk ik.

Ik bezie het een beetje zo: land gooit deuren open. Buitenlanders stromen binnen. Buitenlanders leven niet naar de wet. Gooi die buitenlanders buiten.
Wat dan gedaan als het een Nederlander betreft, die je dan -volgens mijn theorie- niet kunt buiten gooien. Sja, de gevangenis dan maar. Misschien moeten de gevangenissen maar eens even aangepast worden.. Water & brood toestanden, weet je wel. Geen tv meer e.d. Laat een straf écht een straf zijn.

Tuurlijk zijn er immigranten die hun wél gedragen. Daar heb ik dan ook geen problemen mee. Maar ik kan er echt ontzettend kwaad van worden, als de gastvrijheid van een land zo misbruikt wordt..

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 11:05

VinAx schreef:
Enyaa schreef:

Nou nee. Dat zou het probleem op een ander afschuiven zijn. Kan het niet zo schitterd verwoorden, op zondag werken m'n hersenen niet geweldig mee, merk ik.

Ik bezie het een beetje zo: land gooit deuren open. Buitenlanders stromen binnen. Buitenlanders leven niet naar de wet. Gooi die buitenlanders buiten.
Wat dan gedaan als het een Nederlander betreft, die je dan -volgens mijn theorie- niet kunt buiten gooien. Sja, de gevangenis dan maar. Misschien moeten de gevangenissen maar eens even aangepast worden.. Water & brood toestanden, weet je wel. Geen tv meer e.d. Laat een straf écht een straf zijn.

Tuurlijk zijn er immigranten die hun wél gedragen. Daar heb ik dan ook geen problemen mee. Maar ik kan er echt ontzettend kwaad van worden, als de gastvrijheid van een land zo misbruikt wordt..

aah, als je dat zo verwoord.
Ja dan wel ja !

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:09

Voor degene die mijn bericht heeft verwijderd: ik heb niets discriminerends naar bepaalde groepen geschreven, maar alleen hoe bepaalde leden van bepaalde groepen (dus NIET ALLE leden van die "bepaalde groepen") over andersdenkenden denken.

Leden van die "bepaalde groepen", die zelf hebben moeten vluchten voor de gewelddadigheid en intolerantie van hun eigen groep, hebben het verteld aan mij: bij bepaalde mensen (SOMMIGE, dus niet allemaal) van die "bepaalde groep" is er een ongelooflijk groot disrespect naar westerlingen en andersdenkenden en mogen ze dingen doen tegen die westerlingen en andersdenkenden, die ze niet tegen hun geloofsgenoten mogen doen. Het commentaar van de familie van die knul vormt een schrijnend voorbeeld hiervan.

Verder schreef ik dat in Nederlandse kranten soms foute advertenties staan met rare verhaaltjes die jongeren op foute gedachten brengen.

Is dat te discriminerend? :n

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 07:24

:n ongelofelijk..

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:28

Zoolgangster schreef:
Voor degene die mijn bericht heeft verwijderd: ik heb niets discriminerends naar bepaalde groepen geschreven, maar alleen hoe bepaalde leden van bepaalde groepen (dus NIET ALLE leden van die "bepaalde groepen") over andersdenkenden denken.

Leden van die "bepaalde groepen", die zelf hebben moeten vluchten voor de gewelddadigheid en intolerantie van hun eigen groep, hebben het verteld aan mij: bij bepaalde mensen (SOMMIGE, dus niet allemaal) van die "bepaalde groep" is er een ongelooflijk groot disrespect naar westerlingen en andersdenkenden en mogen ze dingen doen tegen die westerlingen en andersdenkenden, die ze niet tegen hun geloofsgenoten mogen doen. Het commentaar van de familie van die knul vormt een schrijnend voorbeeld hiervan.

Verder schreef ik dat in Nederlandse kranten soms foute advertenties staan met rare verhaaltjes die jongeren op foute gedachten brengen.

Is dat te discriminerend? :n

Nee, Zoolgangster. Ook ik had een stukje geschreven over de cultuur. Is verwijderd alszijnde discriminatie...!
Ook bokt begint door te slaan

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:22

Nee bokt slaat zeker niet door.. De eerder verwijderde berichten generaliseerden en spraken over een groep als geheel.. Zoals zoolgangster het hierboven beschrijft is het niet generaliserend, maar een voorbeeld van mensen die zij kent.. Ik ben juist blij dat Bokt discriminerende berichten verwijderd, niet meer dan normaal en netjes dat zij dit goed in de gaten houden..

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:30

dan mag jij mij vertellen wat daar nou zo discriminerend aan was

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:32

voor zover ik mij kan herinneren werden bepaalde kenmerken (negatief) aan een groep gekoppeld, deze werden als feit vermeld en bovendien was het niet kloppend.. (erg generaliserend ook) dus dat is discriminerend.. ;)

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:53

Elke cultuur heeft bepaalde kenmerken, zowel positief als negatief!
En de cultuur in de moslimwereld is in onze ogen "vrouwonvriendelijk". Ik zeg duidelijk, in onze ogen!
Ik heb inmiddels ervaren, dat niet alle vrouwen in moslimlanden dit zo voelen.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:56

maar ook niet alle mensen in 'onze cultuur' denken er zo over.. ik zie de moslimwereld bijvoorbeeld ook helemaal niet als vrouw onvriendelijk.. Ik zie juist dat de vrouwen binnen de moslimwereld heel erg worden beschermd.. (en men ziet dat hier al snel als onderdrukking)

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:58

en ja, het klopt dat iedere cultuur zijn kenmerken heeft, maar op het moment dat je bepaalde kenmerken ten onrechte (en onjuist) toekent aan een groep, waardoor deze in een kwaad daglicht komt te staan ben je fout bezig, dat is namelijk discrimineren..