Lekker weer van voor af aan beginnen met zn allen... alleen de winnaars mogen zich nog voortplanten.. zo word nederland een heel gelukkig land

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marian_ schreef:justdiesel, niet alleen buitenlanders werken niet![]()
als ik hier achter ons huis kijk, zie ik 'n tiental polen die zich iedere dag van 5 tot 'n uur of half 6 hard op 't land werken. verder ben ik 't wel met je eens hoor.
justdiesel schreef:Marian_ schreef:justdiesel, niet alleen buitenlanders werken niet![]()
als ik hier achter ons huis kijk, zie ik 'n tiental polen die zich iedere dag van 5 tot 'n uur of half 6 hard op 't land werken. verder ben ik 't wel met je eens hoor.
Nee klopt!
Daar heb je ook helemaal gelijk in, maar ik ben dan ook van mening dat ze die mensen ook flink achter de vodden moeten zitten!
Ga maar werken voor je uitkering, bv de straat vegen of plantsoenen harken.....
Wedden dat er ineens een hele hoop wel vlug ander werk gaan zoeken!
Er zijn natuurlijk ook mensen die er niks aan kunnen doen dat ze werkeloos thuiszitten, voor die mensen is het ook een ander verhaal.....
Bij mijn man op het werk werken ook een boel polen, stuk voor stuk enorm aardige mensen!
Zijn hier ook wel eens op de koffie geweest, nogmaals ik heb niks tegen mensen van buitenlandse komaf.
em_papillon schreef:Vraag me af wanneer het nieuwe verkiezings programma ' de perfecte mens' op de buis komt..
Lekker weer van voor af aan beginnen met zn allen... alleen de winnaars mogen zich nog voortplanten.. zo word nederland een heel gelukkig land
Enyaa schreef:VinAx schreef:Schop hem en z'n zieke ouders het land maar uit. Ziekelijk gezin, bahh.
beginnen we weer van vooraf aan
Enyaa schreef:maar nederlanders worden dan toch ook niet het land uitgeschopt. ?
VinAx schreef:Enyaa schreef:maar nederlanders worden dan toch ook niet het land uitgeschopt. ?
Nou nee. Dat zou het probleem op een ander afschuiven zijn. Kan het niet zo schitterd verwoorden, op zondag werken m'n hersenen niet geweldig mee, merk ik.
Ik bezie het een beetje zo: land gooit deuren open. Buitenlanders stromen binnen. Buitenlanders leven niet naar de wet. Gooi die buitenlanders buiten.
Wat dan gedaan als het een Nederlander betreft, die je dan -volgens mijn theorie- niet kunt buiten gooien. Sja, de gevangenis dan maar. Misschien moeten de gevangenissen maar eens even aangepast worden.. Water & brood toestanden, weet je wel. Geen tv meer e.d. Laat een straf écht een straf zijn.
Tuurlijk zijn er immigranten die hun wél gedragen. Daar heb ik dan ook geen problemen mee. Maar ik kan er echt ontzettend kwaad van worden, als de gastvrijheid van een land zo misbruikt wordt..
Zoolgangster schreef:Voor degene die mijn bericht heeft verwijderd: ik heb niets discriminerends naar bepaalde groepen geschreven, maar alleen hoe bepaalde leden van bepaalde groepen (dus NIET ALLE leden van die "bepaalde groepen") over andersdenkenden denken.
Leden van die "bepaalde groepen", die zelf hebben moeten vluchten voor de gewelddadigheid en intolerantie van hun eigen groep, hebben het verteld aan mij: bij bepaalde mensen (SOMMIGE, dus niet allemaal) van die "bepaalde groep" is er een ongelooflijk groot disrespect naar westerlingen en andersdenkenden en mogen ze dingen doen tegen die westerlingen en andersdenkenden, die ze niet tegen hun geloofsgenoten mogen doen. Het commentaar van de familie van die knul vormt een schrijnend voorbeeld hiervan.
Verder schreef ik dat in Nederlandse kranten soms foute advertenties staan met rare verhaaltjes die jongeren op foute gedachten brengen.
Is dat te discriminerend?