Geertspreektnietvoormij.nl (polsbandjes)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Geertspreektnietvoormij.nl (polsbandjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 23:14

Dat zijn juist de partijen die vonden dat alles maar vanzelf zou gaan. Mensen hebben genoeg van links en daar speelt GW heel handig op in.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 23:20

faye schreef:
Dat zijn juist de partijen die vonden dat alles maar vanzelf zou gaan. Mensen hebben genoeg van links en daar speelt GW heel handig op in.

Maar hoe kan je genoeg hebben van iets wat nog helemaal niet geregeerd heeft? Je weet niet of de aanpak werkt, toch? En waarom vonden ze dat alles maar vanzelf zou gaan?

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 01:16

Dat is ook zo vreemd van de het hele 'linkse elite' verhaal van Wilders. Of hij heeft het enkel over de partij van de arbeid. Als je hier kijkt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlands ... reldoorlog zie je dat we geen linkse kabinetten gehad hebben. Tenzij CDA links is. Of CHU.. Of de VVD? Of misschien D66? Maar dat vind ik midden, conservatieve of rechtse partijen. Van een overvloed van 'linkse elite' is naar mijn mening absoluut geen sprake. En ik vind het dan ook onterecht dat Wilders juist naar links uithaald.

christel1857

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 05:44

Maargoed, discussie loopt helemaal los hier :+

Ik zou zeggen, koop zo'n bandje! Geert Wilders zal zich denk ik kapot lachen als ie je met zo'n bandje ziet lopen :Y) I'm just saying!

maar vooral doen hoor. Voor die ene moslim die dat bandje bij je ziet.
Punt blijft gewoon dat er niet zoiets is als slechte reclame, je werkt alleen maar mee met geert als je hem extra aandacht geeft. Moet je niet willen hoor, als je tegen zijn partij bent. Draag dan een Femke T-shirt oid. Doe iets nuttigs. Al die rubber die verspild gaat worden aan een oplage bandjes die werkelijk niets uithalen. Das pas erg.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 06:43

Je hoeft niet openlijk te laten blijken dat je tegen geert wilders bent. Tenminste dat vind ik.
Trouwens denk niet dat Geert Wilders als hij gekozen wordt echt iets van zijn ideeen waar kan gaan maken. Hij kan in Nederland namelijk nooit in zijn eentje regeren en zal daarom dus altijd "water bij de wijn" moeten doen.

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 06:54

Wat gebeurt er als je zegt...

Denk NIET aan een roze olifant

juist! Zie je ze al lopen ..
Ik ben wel grote voorstander voor het uitdragen van een andere mening dan Wilders (ik schaam me namelijk kapot voor zo'n man als vertegenwoordiger van ons land).
Maar de vraag is of dit de juiste manier is. Alleen de gedachte bij zijn naam op een bandje al... Bah.
Misschien toch weer de ouderwetse loesjes gaan plakken.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 09:44

mee eens,celticpony,dat bedoelde ik ook.
op deze manier wordt toch de aandacht voor geert wilders benadrukt.

en als ik helemaal niets met hem zou hebben,zou ik ook niets willen dragen waar zijn naam op staat. ookal is de gedachte erachter anders.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 23:07

Vrij triest om een bandje te dragen wanneer je het niet met iemand eens bent of kan zijn. We leven in een vrij land..