Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
www.stepwijzer.nl
Omdat ik vind dat Nederland veel te veel rechts word en dat baart mij zorgen. Pvda krijgt mijn stem niet, maar de stemwijzer zegt SP op 2, dus dat ga ik ook doen. Daphna schreef:Daarbij komen mijn standpunten in geen enkel partij programma, zover ik weet, voor... Afschaffen van defensie, bio-industrie afschaffen, fairtrade producten stimuleren door belasting daarop te verlagen, geen ontwikkelingshulp meer (wel noodhulp), meer sociale huurwoningen, legaliseren van drugs (als in bij de apotheek op recept te verkrijgen), gratis openbaar vervoer voor iedereen, flink investeren in de kennis economie, hypotheekrente aftrek weg, geen partij die dit aandurft... daar maak je immers geen carrière mee.
kwam D66 uit met op een gedeelde tweede plaats TON, PVV, gedeelde derde plaats VVD en PVDA
Frozenstar schreef:Ik kwam uit op Trots op Nederland en daar kan ik me zeker in vinden

xKnol schreef:@ Snoevie, het verbaast mij niet (ik heb het verkeerd verwoord), maar ben zelf van mening dat het een zooitje wordt als Wilders veel macht zou krijgen, en het verbaast mij dat veel mensen op hem stemmen omdat "alle buitenlanders weg moeten" en niet vanwege de punten van zijn partij, wat veel (niet alle) mensen wel doen.
Snoevie schreef:xKnol schreef:@ Snoevie, het verbaast mij niet (ik heb het verkeerd verwoord), maar ben zelf van mening dat het een zooitje wordt als Wilders veel macht zou krijgen, en het verbaast mij dat veel mensen op hem stemmen omdat "alle buitenlanders weg moeten" en niet vanwege de punten van zijn partij, wat veel (niet alle) mensen wel doen.
je weet van veel mensen niet eens de reden waarom ze op iemand stemmen,dus dat kan je eigenlijk niet zeggen.
je bent het met geen enkele partij met alle punten eens,toch?
beetje voorbarig
xKnol schreef:sinds ik hun spotje heb bekeken op youtube, kan ik die partij niet meer serieus nemen.![]()
vooral de uitleg van Jan-Jaap van der Wal in "Dit was het nieuws" was te hilarisch.
Gaan er mensen zo nog het laatste lijsttrekkersdebat kijken? Ik twijfel nog... Miss zet ik het gewoon op de achtergrond aan...
Benieuwd of we nou echt heel veel nieuws gaan horen...
Wat moet dat toch worden?
(ik stem overigens wel VVD
)