Echte mannen eten wél kaas.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 09:35

Cayenne schreef:
Naar Suriname? Ze ging naar India in therapie. Over Suriname heb ik niets gelezen.
@UW, ze vertelde afgelopen week opeens dat hij een zoon van 20 heeft :?

Ik dacht dat het Suriname was wacht ik kijk even op de achterkant van het boek daar staat het op.
Ahja het was India, waarom zou ze daar dan heen gaan?

Ik heb inderdaad ook op tv gezien dat hij een zoon van 20 heeft. Maargoed ik dacht ook dat mijn vriend begin 20 was terwijl hij toch wel een stuk ouder is, dus dat vind ik niets zeggen. :n

sandra1986

Re: Echte mannen eten wél kaas.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 09:40

het zal toch niet allemaal verzonnen zijn...

ik ben net bezig met bindi. het tweede boek.
beetje jammer, boek geeft nu heel andere kijk.

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 09:54

Ik heb haar boek niet gelezen, maar de manier waarop ze alles vertelde in tv uitzendingen heeft me altijd een gevoel gegeven dat het niet allemaal klopte. Ze heeft vast wel wat meegemaakt, alleen is alles daarna wat vergezocht geworden. Ze leek me nogal mediage*l en wilde graag aandacht. Ik kreeg het idee dat ze zelf gelezen had wat dit soort jongens doen en dat plaatje zo goed mogelijk gezocht heeft in wat zij heeft meegemaakt.
Vraag me alleen af of je haar nu kan verwijten dat ze fictie als nonfictie verkoopt. Het boek was haar therapieboek, daar mag ze inderdaad vrij in zijn om te beschrijven hoe zij zich voelt en wat zij denkt in wat voor situatie gezeten heeft. Anderen hadden haar beter kunnen waarschuwen even te wachten met het boek.
Eigenlijk is het best sneu voor haar, nu er weer dit nieuws komt. Stel dat het echt niet waar is, maar zij het wel zo beleefd heeft. Lijkt me erg lastig om dat met zoveel media om je heen toe te geven.
Laatst bijgewerkt door 2005 op 08-05-10 09:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 09:56

Manou heeft alleen een klein zoontje..

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 09:58

Hoe komt Maria dan bij een zoon van 20. :\ Dat zei ze gisteren namelijk.

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 09:59

ik heb alle 3 de boeken gelezen elk op 1 dag uit zo aangrijpend vond ik het verhaal. Tja of het nou verzonnen of werkelijkheid is. In de werkelijkheid gaat het zo er wel aan toe in het loverboy circuit!!!Ik vond de boeken iig heeeeeeeelll werkelijk en ontzettend goed geschreven voor de rest intresseerd het mij niet of het werkelijk is of niet. (ga wel kijken zondag.......)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 10:02

Somebitch schreef:
Hoe komt Maria dan bij een zoon van 20. :\ Dat zei ze gisteren namelijk.

Daarom heb ik het idee dat ze zelf niet weet wat ze zegt. Ze praat zich steeds verder de diepte in.
Het was inderdaad India. Daar ging ze heen om in therapie te gaan, maar volgens haar werd ze daar ook in de gaten gehouden door Manou en zijn mensen.

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 10:03

Zag het gisteren bij DWDD, heb het boek niet gelezen, maar de media-aandacht die ze destijds kreeg, was uiteraard niet te missen. Ik ben wel benieuwd, wat Peter R gisteren vertelde, klonk enorm logisch, maar hij heeft er ook een handje van waarheden zo om te buigen dat hij er wat mee kan.
Het hele gebeuren doet me aan de kleine blonde dood van Boudewijn Buch denken...

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 10:08

Klopt inderdaad ik heb gelezen dat daar ook iemand zat van Manou. Maar toch kan ik me niet indenken dat Maria hierover liegt, ik ben dan ook erg benieuwd naar PRV zijn verhaal..

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 10:09

Aankomende woensdag komt er ook een documentaire waarin Manou zelf aan het woord komt.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 10:17

Naja ik denk dat als het echt zo is wat Maria zegt dan Manou er natuurlijk alles aan om het verhaal nog onwerkelijker te maken..

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 10:31

Somebitch schreef:
Naja ik denk dat als het echt zo is wat Maria zegt dan Manou er natuurlijk alles aan om het verhaal nog onwerkelijker te maken..

Dat zal idd best, maar ook zonder Manou zijn er genoeg dingen die niet kloppen. Ze heeft er ook andere personen bij betrokken die er later aantoonbaar niets mee te maken hadden. Bovendien roept ze gewoon dingen die helemaal niet kunnen. Tja, dan roep je het gewoon over jezelf af, zeker als je steeds zo in de schijnwerpers gaat staan en dan opnieuw weer wat anders zegt.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 10:33

En toch weet ik het niet helemaal Cayenne..
Want ook de gene die dat boek echte mannen eten wel kaas heeft fouten gemaakt volgens haar. :j
Zo zou Manou helemaal niet in de drugs gezeten hebben maar is hij wel opgepakt omdat er een wietkwekerij van hem werd aangetroffen etc.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 10:37

Somebitch schreef:
En toch weet ik het niet helemaal Cayenne..
Want ook de gene die dat boek echte mannen eten wel kaas heeft fouten gemaakt volgens haar. :j
Zo zou Manou helemaal niet in de drugs gezeten hebben maar is hij wel opgepakt omdat er een wietkwekerij van hem werd aangetroffen etc.

Heb je dat boek al gelezen dan?
en ook dat onderwerp heeft ze inmiddels alweer tegen gesproken :=
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 08-05-10 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Somebitch

Edit nee niet van die verslaggever maar dat horen we zondag vast ook wel.

Cayenne

Zie mijn edit :D
Je was net ff te snel :P

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 10:38

Ik heb hem ook ge-edit. Ohh oke dat wist ik niet. Naja ik ben benieuwd zondag maar misschien is er wel iets verzonnen hoor. Alleen kan ik me niet voorstellen dat ALLES is verzonnen.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 10:40

Dat denk ik ook niet. Er zal best een kern van waarheid in zitten en er zal ook best het een en ander zijn gebeurd.
Maar de dingen die er dan worden bij verzonnen gaan imo gewoon te ver en dan gaan mensen vanzelf twijfelen aan hetgene dat wel waar zou kunnen zijn.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 10:41

Dat is inderdaad wel zo, maar de media komt allemaal met het verhaal dat alles is verzonnen. Hoe moet Maria zich nu voelen? Ze heeft waarschijnlijk best wat meegemaakt..

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 10:42

Ik heb alle 3 de boeken in een ruk uitgelezen. Ook voor mijn werk.
Ik ga zondag wel kijken, ben zeer benieuwd. Weet het niet, misschien zijn de verhalen enorm aangedikt...
Eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit, ik heb heel veel gehad aan die boeken voor m'n werk om daar de meiden voor te lichten..

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 10:56

Somebitch schreef:
Dat is inderdaad wel zo, maar de media komt allemaal met het verhaal dat alles is verzonnen. Hoe moet Maria zich nu voelen? Ze heeft waarschijnlijk best wat meegemaakt..

Maar de media springt er juist op omdat zij blijft beweren (althans voor zover ik weet) dat het allemaal wel waar is. Als ze gewoon zegt van joh de kern klopt wel, maar het is hier en daar wat aangedikt dan is het helemaal niet interessant om het uit te gaan zoeken.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 10:57

Dat is ook weer zo. :j Maar je komt er denk ik toch nooit achter. :n

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 11:10

Eigenlijk werkt dit natuurlijk twee kanten op, als het wel of (groten)deels waar is, is dit natuurlijk super rot voor Maria.

Blijkt het wel een groot kul verhaal te zijn, dan is het ruk voor Manou, want die is natuurlijk, zeker na dat filmpje te goed te vinden.

Dat het boek goed kan werken als eye-opener is en blijft gewoon, maar dan moet het niet als zijnde waargebeurd verkocht worden.
Laatst bijgewerkt door Inwonderland op 08-05-10 11:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 11:15

Ben wel benieuwd hoe het zit. Ik heb de boeken niet gelezen, maar haar een paar keer op tv gezien en daar had ik dan een gek gevoel bij. Maar het blijft hoe dan ook een feit dat er loverboys zijn, daar mag dit geen afbreuk aan doen.
En wat al eerder gezegd is: DE waarheid bestaat niet, omdat iedereen alles anders ervaart en je over dezelfde gebeurtenis allemaal verschillende verhalen kunt krijgen.
Het is goed dat ze het boek geschreven heeft omdat de hele loverboy-problematiek zo wel bespreekbaar is geworden.

Ik vraag me af met welk doel Peter R. de Vries dit nu allemaal heeft uitgezocht. Eigen belang (kijkcijfers, geld verdienen), of dient het een groter, algemener belang?

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 11:48

diesel83 schreef:
ik heb alle 3 de boeken gelezen elk op 1 dag uit zo aangrijpend vond ik het verhaal. Tja of het nou verzonnen of werkelijkheid is. In de werkelijkheid gaat het zo er wel aan toe in het loverboy circuit!!!Ik vond de boeken iig heeeeeeeelll werkelijk en ontzettend goed geschreven voor de rest intresseerd het mij niet of het werkelijk is of niet. (ga wel kijken zondag.......)

Dat vond ik juist niet.. iig niet het eerste boek. Die anderen heb ik niet gelezen.