Charica schreef:Ik wil geen kinderen. Dat scheelt weer
Ik heb ook nergens gezegd dat IK toezicht wil houden...
sorrie, maar ik voor een vind dit maar een rare manier van reageren in een heel triest topic wat voor alle partijen een groot drama is!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Abeltje77 schreef:Wat vind je precies grappig dan aan deze situatie?
Dat het kind dood is?
Dat de hond waarschijnlijk dood gaat?
Of dat de ouders met een levenslang trauma achterblijven?
Je zegt het maar hoor.
kimmie261 schreef:dat staat ip ook in dat stukje,als de hond de baby had willen doden had ie niet gewacht tot de ouders weg waren gegaan,een hond denkt niet "oww nu zijn ze even weg,dus nu ga ik het kindje doodbijten",als de hond agressief op de baby had geweest,had ie het ook aangevallen waar de ouders bij waren,dus wat die gedragsdeskundige zegt,is dat vermoedelijk de baby is gaan huilen na het vallen van de kinderwagen,en dat bij de hond een prooidrift is aangewakkerd,en dat hij zo het kindje schade (die later dodelijk bleek) heeft aangebracht..
de hond is in beslag genomen door de politie,en zit in het asiel tot de rechter uitspraak heeft gedaan wat er met de hond moet gebeuren,de hond is er dus niet heen gebracht om gezellig herplaatst te worden.
KiWiKo schreef:Charica schreef:Je kan lezen, of je het kan niet...
Tjeesin een topic word me verteld dat ik maar Duits moet leren en dat ik maar moet leren lezen
Charica schreef:@ Yamcha : En dat vind ik helemaal niet erg... Iedereen is weer anders... Voor mij klinkt het alsof het een scene is uit een comedy... (Maar nogmaals niet wat daarna komt, want dat vind ik heel erg... Voor het kindje, de hond, en de ouders. In mijn ogen had het ook niet hoeven gebeuren... Maar een ongeluk zit in een klein hoekje denk ik dan)
Wel jammer, dat sommige personen mij naar beneden proberen te halen omdat ik niet reageer zoals jullie verwachten dat ik reageer.
KiWiKo schreef:Charica schreef:Je kan lezen, of je het kan niet...
Tjeesin een topic word me verteld dat ik maar Duits moet leren en dat ik maar moet leren lezen
Elan schreef:Martine_R schreef:Maar niet in alle gevallen vind ik dat een hond die een kind bijt afgemaakt moet worden. Kijk, het zijn natuurlijk wel (of het waren ooit) wilde dieren, die wij in onze maatschappij proberen te passen.
Daarom is het ook aan ons soms verstandig een dier ook weer uit deze maatschappij te halen - waar het ook niet in hoort.