Eigenlijk had ik met mezelf afgesproken dat ik om half 4 naar bed zou. Maarja, nu heb ik het al zo lang volgehouden en er lijkt een beetje beweging in te komen. Toch? Die arme journalisten die daar voor de deur staan... Af en toe gaan ze rondjes rennen tegen de kou!
@ Nuage Maurice stelde zelf op Twitter dat ze 24 foto's van hem hebben, 1 voor elk uur van de dag en dat hij blij mag zijn dat ze hem niet drie uur later gebeld hebben
@ Rommie, ach wat is zielig, het is gewoon hun werk natuurlijk
Ja natuurlijk is het hun werk, maar het is KOUD hoor, buiten En ze staan er al zooo lang... Misschien vind ik het wel heel zielig omdat ik daar zelf wellicht ook ooit sta
Nooit geweten dat Maurice de Hond zoveel humor had! Hij twittert ook "Gewoon doen" en "Hoe geweldig zou t zijn als ze tot 1 maart niet naar buiten komen."
Kom niet meer bij!
*gaat toch die Mac hamburger maar opwarmen*
Alwiene
Geplaatst: 20-02-10 04:40
Nuage schreef:
Heeft Frits nou net zijn lenzen uitgedaan of heeft hij al de hele avond die bril op?
Twitter is je antwoord Hij heeft ze inderdaad verwisselt voor een bril
Ik ben bang dat dát lolletje je niet gegund zal zijn. Evenals RUSTIG mijn pizzabroodje maken. Verdorie had ik 4 uur eerder moeten doen. Ik zei nog hier: zou het kunnen, zou het me gegund zijn?