Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariska_28 schreef:Dan wil ik graag jouw bronnen horen/lezen!
Redneck schreef:Inmiddels staat op Nu.nl te lezen dat meneer Eurlings al is teruggekomen op zijn eerdere uitspraak (zoals alle politici). Hij zegt nu dat het kabinet bepaalt, en niet de ANWB. Dus voor de mensen die de enquete hebben ingevuld (zoals ikzelf): verspilde moeite!
Chiqa schreef:Kabinet bepaald, dat kastje komt er toch welAl is het alleen al om het woon werk verkeer aan te pakken, ga maar carpoolen.
Nickyu; je bent erg onduidelijk in wat je bedoeld, maar wát ik uit je tekst begrijp is dat je bang bent voor fraude? Maak je geen zorgen dit is een risico van de staat en zal er pas een kastje op de markt mogen komen als dit waterdicht is, en dat gaat ze wel lukken.
Als je het zelf probeert te saboteren, ach die gevolgen weet je dan kom je in de bak terecht.Mariska_28 schreef:Dan wil ik graag jouw bronnen horen/lezen!
We werken dr al mee (Vrachtwagens) en gaan hier verder mee in ontwikkeling, plannen liggen dr al jaren alleen nu nog de uitvoering. En dat geheel gratis ik snap echt niet waarom daar zo'n punt van wordt gemaakt.
Oja.....Natuurlijk de vervuiler gaat betalen en die worden nu op hun vingers getikt
sarabande schreef:Eurlings is gewoon teruggefloten. Als hij de mening van het volk wil moet hij een officieel door de regering goedgekeurd referendum houden. Het zou toch te gek zijn als iedere bewindsman op deze manier zijn beleid laat bepalen.
piewie schreef:Ik ben nederland spuugzat aan het worden.
Het wordt duurder en duurder.
Ik woon dicht bij de duitse grens en ga daar ook maar heen om te wonen. Ben nog liever een duitsstaatsburger dan een nederlander.
Door de km heffing, zal ik mijn baan op moeten zeggen, mijn huis moeten verkopen tja of ik moet te paard naar het werk gaan. Dat kost me dan weer te veel aan ijzers.
Als het broodnodige ook omhoog gaat. Vertrek ik hier. Want wat heb ik hier dan nog te zoeken.
Ja schulden maken....
PascalB schreef:niets is waterdicht.
Nanne schreef:Sarabande,
Ik zal je eerlijk bekennen dat aan de hand van de gegevens die tot nu toe vrij gegeven zijn ik ook mijn baan zal moeten opzeggen. Als ik dat niet doe kan ik binnen een maand een persoonlijk faillisement aan gaan vragen..
Chiqa schreef:PascalB schreef:niets is waterdicht.
Ja als we zo gaan beginnen...Stop maar met telebankieren, telefoneren, internetten, autorijden.
Wat een larie. Dit kastje is al uitvoerig getest en wordt al gebruikt bij vrachtwagens, en kent geen problemen.
En de problemen die het heeft gegeven zijn heel simpel op te lossen, maar daar gaan wij niet van uit.
Dat kastje komt er toch wel, altijd dat gezeur weer als er in Nederland iets nieuws komt, over een jaar kraait er geen haan meer naar en willen ze niet meer terug.
Was ook zo met de invoering van de blackbox en tacho.....
Nanne schreef:Sarabande,
Ik zal je eerlijk bekennen dat aan de hand van de gegevens die tot nu toe vrij gegeven zijn ik ook mijn baan zal moeten opzeggen. Als ik dat niet doe kan ik binnen een maand een persoonlijk faillisement aan gaan vragen..
Chiqa schreef:Kabinet bepaald, dat kastje komt er toch welAl is het alleen al om het woon werk verkeer aan te pakken, ga maar carpoolen.
Chiqa schreef:Nickyu; je bent erg onduidelijk in wat je bedoeld, maar wát ik uit je tekst begrijp is dat je bang bent voor fraude? Maak je geen zorgen dit is een risico van de staat en zal er pas een kastje op de markt mogen komen als dit waterdicht is, en dat gaat ze wel lukken.
Als je het zelf probeert te saboteren, ach die gevolgen weet je dan kom je in de bak terecht
Chiqa schreef:[/quote]We werken dr al mee (Vrachtwagens) en gaan hier verder mee in ontwikkeling, plannen liggen dr al jaren alleen nu nog de uitvoering. En dat geheel gratis ik snap echt niet waarom daar zo'n punt van wordt gemaakt.
Oja.....Natuurlijk de vervuiler gaat betalen en die worden nu op hun vingers getikt
devine schreef:@Sarabande positief gestemd wat denk je nou dat we er beter van gaan worden?
Kom alles wat daar in Den Haag wordt opgenomen in de wet is dat wij er op achteruit gaan en zei er beter van worden.
Chiqa schreef:Nanne schreef:Sarabande,
Zit je dan in de schulden? Ik bedoel je gaat toch niet failliet aan één maandje kilometerheffing