Kikka, zoals ik al zei. Ik stem dus niet. Stel ik zou wel stemmen, dan zou ik me daar in verdiepen. Niet zomaar stemmen wat m'n ouders stemmen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Tiientje schreef:Niet alleen meeleven, geld storten kan ook.
melsh schreef:Alet74 schreef:@Melsh: ik snap hetMaar er is echt niet alleen ellende in het nieuws hoor.
Nee, niet alleen, maar wel veel. En verder gaat het vaak over wat Wilders nou weer voor onzin uitkraamt, met wie het zoontje van Dries Roelvink verkering heeft en hoe het pasgeboren kind van de zanger van Blof heet. Dat interesseert me allemaal weinig, moet ik zeggen...
Als iets echt belangrijk is, hoor ik het meestal wel bij maatschappijleer...
Vjestagirl schreef:Nope. Dan steek ik mijn handen uit mijn mouwen en DOE iets...
Fitch schreef:Ik volg het nieuws op een nogal mutserige manier. Mijn vriend plaagt me er altijd mee... Bij de Volkskrant of het NRC pak ik eerst 't magazine. Ik lees graag persoonlijke verhalen, dingen over dieren... De verhalen 'achter' het nieuws vind ik veel leuker.
Toekie schreef:Volgens mij lopen er nu twee dingen een beetje door elkaar. Het nieuws volgen en al dan geen donatie doen ivm een (natuur)ramp staat toch los van elkaar? Het nieuws geeft de hoofdpunten van die dag weer (informatie verstrekken). Wat je ermee doet moet iedereen zelf weten.
noekje schreef:Ik schrik er toch echt wel van dat sommige mensen niet weten wat er in Haiti is gebeurd. Ik volg het nieuws wel, vind dit eigenlijk ook wel belangrijk. Het is een stukje algemene ontwikkeling. Daarbij vind ik het ook gewoon interessant en eigenlijk vrij normaal dat je wat weet over wat er in de wereld gebeurd.
saroanda schreef:Chiqa schreef:even heel kort (serieuze vraag dus verwacht ook een normaal antwoord) wat is er eigenlijk gebeurd in dat land?
Iets met een aardbeving ofzo
Ik heb het ook pas in dit topic gelezen