Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jasterina schreef:heb ook niks met de politie.(nog erg zacht gezegd.)
Laten ze wat beters doen zoals echte boeven oppakken.
ik vind het echt zielige lui.
Nou ben ik wel 14, en denk dat ik daar weer op word beoordeelt, omdat ik dus een kind ben. (daar hebben ze ook wel gelijk in)
maarja. dat is mijn mening.
nicci88 schreef:Jasterina schreef:heb ook niks met de politie.(nog erg zacht gezegd.)
Laten ze wat beters doen zoals echte boeven oppakken.
ik vind het echt zielige lui.
Nou ben ik wel 14, en denk dat ik daar weer op word beoordeelt, omdat ik dus een kind ben. (daar hebben ze ook wel gelijk in)
maarja. dat is mijn mening.
een 14 jarige met een wietblad als avater, ja daar word je inderdaad op beoordeelt....
gek he?
nicci88 schreef:oh dat maakt me niet uit of het lekker is of niet, maar ik vraag alleen of je het dan nog steeds raar vind dat mensen je daarop gaan beoordelen?
Jasterina schreef:nicci88 schreef:oh dat maakt me niet uit of het lekker is of niet, maar ik vraag alleen of je het dan nog steeds raar vind dat mensen je daarop gaan beoordelen?
het was sarchartische bedoelt. dus dan heb je mijn antwoord al.
z'n plaatje wil voor mij niks zeggen, voor jou waarschijnlijk wel anders reageer je niet zo.
russel schreef:Te soft, jammer, maar als de politie optreedt, staan de kranten bol, zijn er op alle zenders praatprogramma's, gaan er filmpjes de ronde en wordt er vanaf de luie stoel, nat het filmpje 1000 keer is geedraaid en geanalyseerd besproken wat anders had gemoeten.