Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zij schreef:waarom gaat iedereen van het slechtste uit van mensen? alleen door dat ene zinnetje wat de ouders gezegd ZOUDEN hebben volgens de krant? vergeet niet dat ene krant schrijft wat ze wil... Wie weet zitten die ouders wel hardstikke ongerust thuis...
neemt niet weg dat ook ik het een vreemd verhaal vind. al van begin af aan...
Marchador schreef:Ik weet niet of je dat van Maddy wel kan vergelijken met dit. Imo niet
Maddie verdween niet omdat ze iets niet mocht, ze liet geen briefje achter.
De ouders van Maddie zijn wel altijd blijven zoeken en ze is nog steeds niet terecht. Tuurlijk vroegen die om aandacht.. hun dochter is verdwenen.
Zo vragen ze zoveel mogelijk mensen om om hun heen te kijken.
Aan dit verhaal van Laura zit ene luchtje
Harvest_Moon schreef:Marchador schreef:Ik weet niet of je dat van Maddy wel kan vergelijken met dit. Imo niet
Maddie verdween niet omdat ze iets niet mocht, ze liet geen briefje achter.
De ouders van Maddie zijn wel altijd blijven zoeken en ze is nog steeds niet terecht. Tuurlijk vroegen die om aandacht.. hun dochter is verdwenen.
Zo vragen ze zoveel mogelijk mensen om om hun heen te kijken.
Aan dit verhaal van Laura zit ene luchtje
Wie was die Maddy dan precies? Wat is daarmee gebeurd?
Trouwens, wie weet, misschien is Laura wel helemaal niet uit zichzelf vertrokken... Of misschien ook wel
xx_Irisje schreef:irissahorse schreef:Weet je wat me opvalt,
Niemand zegt iets van: '' O my god, waarom zij''
Maar iedereen zegt: '' Wat een aandachttrekkers''
Overigens ben ik het wel met jullie eens
Waarom zou je zeggen: "om my god, waarom zij"
Bij iemand die zelf weggelopen is?
breezy302 schreef:Muzefee schreef:Ik vind het allemaal toch maar apart... Vraag me ook af wat ze met € 3500,- cash moet?
ik kan anders wel 1001 dingen bedenken die ze met dat geld zou kunnen doen hoor.