Pedofielen, wat moet een maatschappij doen om ze te stoppen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 15:56

pharagirlke schreef:
Een homofiel heeft ook recht op homosexualiteit. Een hetrofiel heeft recht op hetroseksualiteit dus een pedofiel heeft ook recht op pedosexualiteit. Ieder heeft recht op die geaardheid en op seks, dus als pedofilie niets anders dan een geaardheid is, dan heeft die persoon dus recht op pedosexualiteit.

Zolang de kleine geen 18 is ben je als volwassene kwetsbaar. Maar vanaf 16 mag je wettelijk seks hebben, alleen moet je dan nog heel goed uit kijken gezien het onder de 18 nog steeds pedofilie is als de 2e persoon +18 is. Die wet zit beetje moeilijk in elkaar. :)

Wat is dat voor aparte beredenering?
Ze geven het een naampje, maar daar is alles ook mee gezegd.
Sex met onschuldige kinderen die nog niet in staat zijn zulke volwassen beslissingen te maken, is gewoon NOT DONE!
Bovendien als je goed nadenkt weet je zelf ook wel dat het niet normaal is.
Vooral als pedo's zelf beseffen dat het niet door de buitenwereld getolereerd wordt.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 15:56

pharagirlke schreef:
Een homofiel heeft ook recht op homosexualiteit. Een hetrofiel heeft recht op hetroseksualiteit dus een pedofiel heeft ook recht op pedosexualiteit. Ieder heeft recht op die geaardheid en op seks, dus als pedofilie niets anders dan een geaardheid is, dan heeft die persoon dus recht op pedosexualiteit.

Zolang de kleine geen 18 is ben je als volwassene kwetsbaar. Maar vanaf 16 mag je wettelijk seks hebben, alleen moet je dan nog heel goed uit kijken gezien het onder de 18 nog steeds pedofilie is als de 2e persoon +18 is.

Het recht hebben op een geaardheid (= gedachten, gevoelens en (helaas?) niet te kiezen!) is iets anders dan het recht hebben op seks (= het verrichten van seksuele handelingen).

Seks is niet noodzakelijkerwijs gekoppeld aan een geaardheid, noch is iedere geaardheid gekoppeld aan seks.
Veel gevangenen zijn (min of meer noodgedwongen) homoseksueel, zonder dat ze daarbij gevoelens of liefde hebben voor mensen van het zelfde geslacht. -> Wel seks, geen geaardheid.
Veel mensen vallen (stiekem) op mensen van hetzelfde geslacht, zonder dat ze daar ooit iets mee doen. -> Wel geaardheid, geen seks.

Voor de wet is het heel simpel:
Iedereen heeft recht op elke gedachte en elk gevoelen.
Niet iedereen heeft recht op seks, niemand heeft de plicht tot seks en iedereen heeft het recht op geen seks. :)*

Seks mag alleen wanneer er geen sprake is van dwang, mishandeling, manipulatie, machtsmisbruik, etc.
Seks mag niet wanneer één van de betrokkenen (aangeeft dat hij/zij) dat niet wil.
Seks mag niet wanneer één van de betrokkenen te jong is.

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 15:57

oomens schreef:
Tot die tijd kun je ze niet levenslang opsluiten. Dat kan pas nadat ze zich hebben vergrepen aan een kind, en dan is het feitelijk (in ieder geval voor dat kind) te laat.

Dan kan het ook niet, pas als bewezen is dat de persoon in kwestie geen vooruitgang boekt of verandering van denkbeeld/mentaliteit en noem maar op kan de persoon levenslang opgesloten worden.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:07

Shahazai schreef:
oomens schreef:
Tot die tijd kun je ze niet levenslang opsluiten. Dat kan pas nadat ze zich hebben vergrepen aan een kind, en dan is het feitelijk (in ieder geval voor dat kind) te laat.

Dan kan het ook niet, pas als bewezen is dat de persoon in kwestie geen vooruitgang boekt of verandering van denkbeeld/mentaliteit en noem maar op kan de persoon levenslang opgesloten worden.

Ja en elk vergrijp groot of klein is er één teveel en zou veel zwaarder bestraft moeten worden.
Zelf nadenken is niet zo heel moeilijk hoor.
Ik ben ook woest van binnen en heb ook moordneigingen naar mijn stiefvader, maar ben wel bij verstand om daar geen gehoor aan te geven.

En bij gebrek aan bewijzen van vooruitgang... net echt, want dat soort mensen weten de boel zo om de tuin te leiden waar je bij staat.
Manipulatie is hun spel en dat doen ze ook echt wel bij hun begeleiders etc.
Bij goed gedrag mogen ze weer vrij rondlopen, bij spijt betuiging wordt hun straf minder etc.
Ik geloof er niet zo in... :n
En helemaal niet van wat je zo vaak om je heen hoort hoe dat allemaal gaat.
Misschien moeten ze het allemaal maar legaliseren, wie weet gaat de kick er dan af! |o
Echt waar, ik vind dat ze de misbruikers hetzelfde gevoel moeten laten ervaren zoals de slachtoffers zich voelen of gevoeld hebben.
Aangezien dat ze de misbruikers nu als slachtoffers maken vanwege hun zielige jeugd en de slachtoffers als daders.

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:18

Miska schreef:
Ja en elk vergrijp groot of klein is er één teveel en zou veel zwaarder bestraft moeten worden.
Ik ben ook woest van binnen en heb ook moordneigingen naar mijn stiefvader, maar ben wel bij verstand om daar geen gehoor aan te geven.

En bij gebrek aan bewijzen van vooruitgang... net echt, want dat soort mensen weten de boel zo om de tuin te leiden waar je bij staat.
Bij goed gedrag mogen ze weer vrij rondlopen, bij spijt betuiging wordt hun straf minder etc.
Misschien moeten ze het allemaal maar legaliseren, wie weet gaat de kick er dan af! |o
Echt waar, ik vind dat ze de misbruikers hetzelfde gevoel moeten laten ervaren zoals de slachtoffers zich voelen of gevoeld hebben.
Aangezien dat ze de misbruikers nu als slachtoffers maken vanwege hun zielige jeugd en de slachtoffers als daders.

Dus omdat die ene 1 tot 3 procent de boel "om de tuin leidt" moet de rest daar z'n leven lang voor zitten? Dat zijn psychopaten en weer wat heel anders dan "gewone" pedofielen!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:20

oomens schreef:
Niet iedereen heeft recht op seks, niemand heeft de plicht tot seks en iedereen heeft het recht op geen seks. :)*

+:)+ _/-\o_ Ik vind dit de beste uitspraak van vandaag.

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:23

Vjestagirl schreef:
oomens schreef:

En ik vind hem nergens op slaan.

EDIT: waarom zou niet iedereen recht op seks hebben?
Laatst bijgewerkt door Kitsolu op 14-12-09 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:24

Shahazai schreef:
Miska schreef:

Dus omdat die ene 1 tot 3 procent de boel "om de tuin leidt" moet de rest daar z'n leven lang voor zitten? Dat zijn psychopaten en weer wat heel anders dan "gewone" pedofielen!

Ik vind dat je ongeacht wat dan ook met je poten van iemand af moet blijven als je daar niks te zoeken hebt.
Of je nu pedo bent of niet!
Eerst denken dan doen!
En als je het gedaan hebt, flink straffen zodat het niet nog een keer gebeuren kan!
Maar dan mag zo'n iemand ook best flink voelen, wat die een ander aan gedaan heeft, misschien dat het besef dan beter inzinkt.
Van daaruit mag er best hulp zijn, maar ik denk dat het beter is ze op een kluitje te gooien met een groot hek erom heen, vervolgens niet meer los laten lopen en zelf maar een maatschappij onderling opbouwen met elkaar.

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:26

Beste Miska, aangezien dat een utopie is, zullen we toch iets anders moeten verzinnen!

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:26

Miska schreef:
Ik vind dat je ongeacht wat dan ook met je poten van iemand af moet blijven als je daar niks te zoeken hebt.
Eerst denken dan doen!
En als je het gedaan hebt, flink straffen zodat het niet nog een keer gebeuren kan!
Maar dan mag zo'n iemand ook best flink voelen, wat die een ander aan gedaan heeft, misschien dat het besef dan beter inzinkt.
Van daaruit mag er best hulp zijn, maar ik denk dat het beter is ze op een kluitje te gooien met een groot hek erom heen, vervolgens niet meer los laten lopen en zelf maar een maatschappij onderling opbouwen met elkaar.

Heb je mijn post op de vorige pagina gelezen? Jij bent nog onmenselijker dan die pedofielen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:29

Shahazai schreef:
Vjestagirl schreef:

Omdat het 'recht hebben op' impliceert dat je het MOET krijgen. En dat is niet zo.
Als je werkt heb je recht op salaris
Als je terecht gesteld wordt heb je recht op een advocaat en een eerlijk proces
Als je mens bent heb je geen recht op seks. Tis leuk als je t hebben kunt, maar je hebt er geen recht op.

Kitsolu

Re: Pedofielen, wat moet een maatschappij doen om ze te stoppen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:32

Ik heb ook het recht om een brommerrijbewijs of een autorijbewijs of een goede opleiding of...of...of.......wil nog niet zeggend dat ik het ook MOET krijgen of WIL krijgen.

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:35

Shahazai schreef:
Miska schreef:
Eerst denken dan doen!

Heb je mijn post op de vorige pagina gelezen? Jij bent nog onmenselijker dan die pedofielen.

Ik ben het HELEMAAL met Miska eens.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:37

Shahazai schreef:
Ik heb ook het recht om een brommerrijbewijs of een autorijbewijs of een goede opleiding of...of...of.......wil nog niet zeggend dat ik het ook MOET krijgen of WIL krijgen.

Nee je hebt helemaal geen recht op een brommerrijbewijs. Of op een autorijbewijs. Of op een auto of een brommer. Dat je het mag halen wil niet zeggen dat je er recht op hebt...

Goed onderwijs heb je dan weer wel recht op, en dus is daar controle en subsidies op door de overheid...

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:37

Dus 50% van die mensen moeten we levenslang wegstoppen omdat zij vroeger mishandeld/misbruikt/verwaarloosd zijn?

We zijn lekker bezig :D

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:41

Shahazai schreef:
oomens schreef:

Omdat er voorwaarden (o.a. leeftijd) zijn waaraan iemand moet voldoen voordat hij/zij seks mag hebben, en dan nog alleen in díe gevallen waarin ook de andere partij aan de voorwaarden voldoet. Voldoen beide partijen aan de basisvoorwaarden, dan is er nog steeds een hele set regels waaraan je moet voldoen.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:42

Shahazai schreef:
Miska schreef:
Eerst denken dan doen!

Hier is niks onmenselijk aan, wat onmenselijk is een kind vanaf haar 6e jaar 15 jaar lang verkrachten en dan niet af en toe voor een vlotte w*p maar 4/5 keer per week!
En dan moet ik daar begrip voor tonen omdat hij een slechte jeugd heeft gehad?
Die heb ik dankzij hem ook gehad maar no way dat ik uberhaupt mijn kind zo zo behandelen!
Ik heb geen goed woord over pedofielen en pedosexuelen!!!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:46

Shahazai schreef:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen.

Ten eerst: in de helft van de gevallen is pedofilie is een geaardheid, net als homofilie, necrofilie, heterofilie enzovoorts.
Ten tweede: in de gevallen dat pedofilie geen geaardheid** is, maar kindermisbruik, is de dader in 90% van de gevallen zelf in de jeugd misbruikt/mishandeld/verwaarlood o.i.d. en heeft dus een trauma, heeft geleerd dat dit normaal is (net als leren eten met mes en vork en respect hebben voor ouderen). Daarnaast wordt ook vaak terug gegrepen op dit soort handelingen uit wraak op wat hem/haar gebeurt is.

Ik vind dat deze mensen een tweede kans verdienen en dat ze vooral niet (als er verbetering op kan treden, dit moet per persoon bekeken worden) levenslang opgesloten moeten worden. Deze mensen kunnen leren wat zij de kinderen geestelijk en lichamelijk hebben aangedaan en schrikken daar vaak erg van.
Met voldoende therapie en medicijnen kan de lust naar seks met kinderen verminderd worden en zelfs weggenomen worden.

1)Waarom deze mensen met false namen/identiteiten of zelfs onder hun eigen naam weer overal mogen komen? Deze mensen zijn hierop voorbereid en worden echt niet zomaar weer "losgelaten" in de maatschappij.

2)Als men dit niet doet met een valse naam of identiteit, wordt men overal nagekeken en wordt men gediscrimineerd. Niet zo gek dus eigenlijk.

3)In sommige gevallen is de delinquent dus net zo erg slachtoffer als het slachtoffer van zijn daden. In andere gevallen kan hij er niks aan doen dat hij het zo voelt of is het de normaalste zaak van de wereld. Natuurlijk zijn er ook gevallen waar dit niet op toepasbaar is, maar dat percentage is niet zo groot.

4)Hiermee wil ik de daden van een pedofiel niet goedkeuren, maar ik wil er wel mee zeggen dat mensen te snel en te hard zijn in hun oordeel en dat mensen ook een beetje vertrouwen in de overheid en zijn psychiaters en sociotherapeuten moet hebben.

Nee, als mij of later eventueel mijn kinderen zo iets overkomt denk ik er niet anders over, ik zal wel vreselijk erg vinden en ik zal heel erg kwaad zijn, maar ik kan het een plek geven en het misschien zelfs begrijpen.

**alle vormen van geaardheid die afwijken van heterofilie, daarvan is bewezen dat ze veroorzaakt worden door een afweiking in de hersenen bij de ontwikkeling daarvan tijdens de zwangerschap.

reactie op;
1) helaas komt het vaker voor dat pedofielen eerder zijn veroordeeld en weer de fout in gaan....dus blijkbaar werkt het niet geweldig...

2) Wel gek! want iemand die met een andere reden is veroordeeld krijgt ook geen andere identiteit. logisch want dat is een reactie van je daden. Moet je beter nadenken voor je iets doet.

3)wsl zijn die nog te behandelen. Hier gaat het volgens mij om trauma en niet om sexuele voorkeur.

4) De risico's liggen imo niet in verhouding met het "recht" op een 2e kans

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:47

Shahazai schreef:

Dat is héél grof!

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:48

Shahazai schreef:
Dus 50% van die mensen moeten we levenslang wegstoppen omdat zij vroeger mishandeld/misbruikt/verwaarloosd zijn?

En wij moeten het maar accepteren dat ze heel waarschijnlijk weer in dezelfde fout vervallen?

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:49

Shahazai schreef:

Nou dat is nog altijd beter dan ze afmaken hoor, ik wens ze nog een leven toe buiten onze maatschappij om wellicht, maar ze mogen om mij ook geelimineerd worden. :j
Geen problemen mee.

Florale

Re: Pedofielen, wat moet een maatschappij doen om ze te stoppen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:49

Mijn toestemming hebben ze, en die van mijn zusje ook wel......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:53

Gewoon piemels ervan af halen en terug stoppen in de maatschappij !!! Enkelband om met zenders zodat ze altijd te traceren zijn !!! Miska ik ben het 200% met je eens

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:53

hittepit_12 schreef:
Shahazai schreef:

En wij moeten het maar accepteren dat ze heel waarschijnlijk weer in dezelfde fout vervallen?

Precies!
Sorry, maar als ik zo bij verstand kan wezen terwijl ik ook een klote jeugd heb gehad om geen actie verder daarop te ondernemen, dan moeten zij dat ook kunnen bedenken.
Ik moet maar in therapie om de boel te gaan verwerken, maar hun wordt het hand boven het hoofd gehouden en krijgen een 2e kans.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:54

alleen een plasbuisje := := := :=