Overigens had ik Theo Maassen ook niet herkend als ik haar was geweest.
Bovendien heeft ze jaren in Amerika gewoond en gewerkt. Ik geloof niet dat Meneer Maassen daar zo bekend is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
listiglistje schreef:Nee want Chinezen, Indiërs, Mexicanen etc zijn ook gekleurd....toch allemaal anders van kleur![]()
Het ging over Negro(filie) (Negroïde, Neger) dan gaat het specifiek om een van de "zwarte" rassen, dit is zeker niet discriminerend bedoeld.
Resultaat Van Daele:
ne·ger de; m,v -s (tegenwoordig meestal zwarte) 1 lid van een vd zwarte rassen uit Afrika 2 afstammeling vd negerslaven in Amerika
listiglistje schreef:Joolien schreef:Ik vind Theo een beetje dom en kortzichtig reageren... Vooral dat over negrofilie vind ik heel erg dat hij dat zegt...
Is dat sex met dode "ZWARTE" mensen?![]()
![]()
sorry kon het niet laten
klomp schreef:Maar wordt wel zo opgevat, ik heb zelf donkere familie in Afrika en mijn vriend is ook gekleurd, die zeggen allemaal dat
ze het woord zwart liever niet horen, dan begint het bij hen te koken van binnen.
listiglistje schreef:Resultaat Van Daele:
ne·ger de; m,v -s (tegenwoordig meestal zwarte) 1 lid van een vd zwarte rassen uit Afrika 2 afstammeling vd negerslaven in Amerika
Miska schreef:Is iemand met een dik lijf minder mooi dan?
Aangezien de media een bepaald beeld schept zoals het zou moeten zijn en het grootste gros graag zo zou willen zijn, terwijl de domheid er vaak vanaf straalt.![]()
Beschrijf de definitie van mooi eens...
Dat is gebaseerd op een mening.
MarcoBorsato schreef:Miska schreef:Is iemand met een dik lijf minder mooi dan?
Aangezien de media een bepaald beeld schept zoals het zou moeten zijn en het grootste gros graag zo zou willen zijn, terwijl de domheid er vaak vanaf straalt.![]()
Beschrijf de definitie van mooi eens...
Dat is gebaseerd op een mening.
Beauty is in the eye of the beholder. Maar dat mensen in het algemeen liever strak en dun zien dan minder dun en minder strak is een feit.
__Nathalie__ schreef:Miska schreef:En waar komt dat door?!
Dat maakt in deze toch niet uit? Het gaat er om dat het zo is. En dat zei dat nog heeft en daarom prachtig staat in zo;n blad!
MarcoBorsato schreef:Miska schreef:En waar komt dat door?!
Cultuur en media. In, ik meen Suriname ofzo, vinden ze dikkere vrouwen over het algemeen mooi. Whatever
Te dik, te dun is even lelijk. Gewoon een goed BMI hebben. Dat is gezond
Miska schreef:BMI? Wat is dat?