Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
milo schreef:Maarja, ik kan geen objectieve mening geven of iets dergelijks, aangezien ik gewoon niet kan wéten wat er écht aan de hand is en/of gaat gebeuren in 1012.
MarloesRixt schreef:Ja, nou praat je over een ramp met catastrofale gevolgen. Voor mijn portemonnee dan.Ik hoorde gister dat per 2012 de energie prijzen weer omhoog gaan
pharagirlke schreef:Dat de wereld vergaat is gecreëerd door een stel paniekzaaiers, omdat het niet werkte als God het voorspelde proberen ze het nu maar met de Maya's
suusje26 schreef:Tja, en dan...? Waarom heeft god de aarde "ontworpen" niet de juiste woordkeuze, ik weet hetom daarna jezus de gelovigen op te halen, om de niet gelovigen dood te laten gaan. Of we moeten gaan geloven... En dat is iets waar ik niet bij kan, waarom moet je geloven om goed te zijn. Waarom kan een mens niet goed zijn zonder dat hij/zij in god gelooft...
Maar goed, nu dwaal ik af van het onderwerp...
Citaat:De kalender van de Maya's stopt gewoon bij dat jaar en gaat dan weer lekker overnieuw beginnen, niks aan het handje, ook niet volgens de Maya's