Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sflj schreef:als het argument volgens een aantal religies is dat de mensheid dan uitsterft, vraag ik me af hoe die mensen denken over hetero stellen die bewust geen kinderen willen. Zijn ze daar dat ook 'tegen?' met andere woorden: zijn we verplicht ons voort te planten?!
lisa_pluisje schreef:Hier sluit ik me volledig bij aan.
Ik vind homoseksualiteit nl niet zo normaal.
Het spijt me geweldig maar ik wordt er niet lekker van.
Neemt niet weg dat ik wel vind dat er gelijke behandeling moet
zijn van mensen maar om dan het homohuwelijk normaal te moeten
vinden dat gaat me echt te ver, net als de Gayparade of potten en
flikkerdag (ja zo noemen ze dat hier) laten we het maar op roze dag
houden dan .
Tayga schreef:Die zwaar gelovigen hebben toch ook allemaal het motto: 'plant uzelf zo veel mogelijk voort'![]()
Die gereformeerde gezinnen hebben allemaal minimaal 3 a 4 kinderen, anders hoor je er niet bij
alex66 schreef:lisa_pluisje schreef:Hier sluit ik me volledig bij aan.
houden dan .
jameyskatje schreef:ik snap het niet. even voor de gelovigen onder ons. jullie geloven in God. dan geloof je toch dat hij almachtig is en alwetend??. terwijl God zo'n zaak afkeurt en mannen en vrouwen heeft geschapen.. dus heb je een mening tegenover die van je schepper. denk je dus dat jij het beter weet dan God? zomaar een conclussie die ik er uit opmaak.
alex66 schreef:lisa_pluisje schreef:Hier sluit ik me volledig bij aan.
houden dan .
jij wordt er niet lekker van en je vind het niet normaal en dus discrimineer je maar gezellig alle mensen die op iemand van het zelfde geslacht vallen.
moet je eens durven zeggen over negers, dat je wel vind dat negers gelijke behandeling verdienen maar om een huwelijk tussen twee negers nou normaal te vinden dat dat je te ver gaat.
wedden dat je aangeklaagt wordten terecht!!
oh trouwens het woord pot of flikker is een scheld woord, net zoiets als nikker......... maar dat wist je vast niet
lisa_pluisje schreef:Hier sluit ik me volledig bij aan.
Zonder op je agressieve stijl te willen ingaan heb ik het volste recht om het niet normaal
te vinden.
En ik heb erbij gezegd dat ze het hier potten en flikkerdag noemen, als je de laatste zin leest
zie je dat ik zeg "laten we het dan maar op roze dag houden"
Ik discrimineer niemand maar laat me niks opdringen wat ik "normaal" zou moeten vindenmaar laat me niks opdringen wat ik "normaal" zou moeten vinden.
En dat komt zeker voort uit het gedrag van (een hoop) homoseksuelen, die ontmoetingsplaatsen
heel normaal vinden, ik vind het absurd.
En jij mag van mij rustig je mening hebben, kots lekker verder zou ik zeggen
Blue_Eyes schreef:Tayga schreef:Die zwaar gelovigen hebben toch ook allemaal het motto: 'plant uzelf zo veel mogelijk voort'![]()
Die gereformeerde gezinnen hebben allemaal minimaal 3 a 4 kinderen, anders hoor je er niet bij
*steekt vinger op* Ik heb drie kinderen, waarvan ik er nog twee dagelijks bij me heb, en nee, er komen er geen meer bij. En euh... ik hoor er gewoon bij in de kerk hoor![]()
Citaat:En dat komt zeker voort uit het gedrag van (een hoop) homoseksuelen, die ontmoetingsplaatsen
Alet74 schreef:Het grote(re) gezin is sowieso weer in opmars hoor, dat is niet alleen aan zwaar-gelovigen voorbehouden.Citaat:En dat komt zeker voort uit het gedrag van (een hoop) homoseksuelen, die ontmoetingsplaatsen
Jammer dat je op grond van dit soort uitzonderlijkheden je oordeel baseert. En zou het niet zo zijn dat die plaatsen er zijn omdat het gewoon nog niet zo normaal is als we denken? Dit zijn nl. geloof ik vaak mensen die wel in een hetero-relatie zitten en nog 'uit de kast' moeten komen.