Charlottje schreef:Ik ben er ook altijd heel erg tegen geweest, tot ik het bij een sociëteit tijdens de introductiedagen zo naar mijn had en me had ingeschreven.
Ik ben naar de verenigings introductiedagen (wordt daar geen ontgroening genoemd) gegaan met het idee in mijn hoofd dat wanneer het fysiek of mentaal te gek werd ik zou vertrekken (en hou me dan maar eens tegen). Ik heb een schouderblessure wat ik had aangegeven en daar is heel netjes rekening mee gehouden. Fysiek heb ik bijna niks gedaan (kan gewoon niks met mijn ene arm) en mentaal was het alles behalve zwaar (voor mij). Er is gehuild maar ik kon bij de meeste mensen niet achterhalen waarom. Achteraf kreeg ik van sommige mensen te horen dat het met de thuissituatie te maken had.
Ik heb dus allesbehalve een verschrikkelijke ontgroening gehad, ik heb gelachen en heb fysiek of mentaal helemaal geen klap gehad
Ik heb van andere verenigingen in dezelfde plaats verhalen gehoord ... Ik zou mij nooit zo laten vernederen of in de grond laten stampen. Ik zou nooit normaal naar een persoon kunnen kijken/laat staan er mee omgaan die zulke dingen doen leuk vind ...
Welke vereniging zit je?