Raadsels rond 'alien-baby' in Mexico

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-09 10:08

Pluizebolpum schreef:
Net zoals dit verhaal. Als het echt hét bewijs voor buitenaards leven was, waarom was het dan niet all over het nieuws? Zou er dan geen extra nieuwsuitzendingen komen, zou het dan niet op z'n minst op de voorpagina terecht komen, ipv op de pagina 'obscure nieuwtjes'?

Omdat dan de paniek uitbreekt, er is volgens mij allang bewijs voor buitenaard leven maar dat wordt angstvallig geheim gehouden. Veel mensen zien buitenaardsen alleen maar als bedreiging, zijn bang voor "War of the worlds".

Anne.

Re: Raadsels rond 'alien-baby' in Mexico

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 22:20

Volgens mij zijn Aliens ontzettend lieve wezens :P

Het is wel creepy hoor.. maar als het in 2007 al 'vermoord' is, moet het nu dan niet al lang weggerot zijn..?

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 07:52

Niet als je het in de vriezer bewaard :\

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 19:49

In Mexico is er een drukke business van roddel- en sensatiepers. Regelmatig rolt er dus klinkklare onzin uit die pers. Aan die sensatiepers hebben we de "mexicaanse" griephype te danken en dezelfde sensatiepers heeft deze nieuwe ET gelanceerd. Broodje Aap in het kwadraat..

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 19:18

Ik vind het, ongeacht wat het is, heel erg zielig!!! Het heeft dus met een armpje vast gezeten in een berenklem. :(

Ik vind het eerder aapachtig lijken. Ik kan me niet voorstellen dat dit buitenaards is.

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 19:24

volgends mij ook een aapje hoor.... en ga ook mee met de tekst van joostvangestel

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 09:17

joostvangestel schreef:
In Mexico is er een drukke business van roddel- en sensatiepers. Regelmatig rolt er dus klinkklare onzin uit die pers. Aan die sensatiepers hebben we de "mexicaanse" griephype te danken en dezelfde sensatiepers heeft deze nieuwe ET gelanceerd. Broodje Aap in het kwadraat..

Hoezo hebben we de mexicaanse griephype te danken aan de mexicaanse pers :?
Snap even de logica niet.........
Deze hype hebben we te danken aan de wereldwijde "wetenschap" en de farmaceutische industrie. En tenzij de journalisten het griepvirus verspreid hebben zie ik niet in wat de pers hier mee te maken heeft.........