Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bo0tjeee schreef:Ja, maar mij werd verteld en heb gehoord dat ze in eht wilde weg schoten.
Dus kan je wel iemand verkeerd raken.
Ik zei ook al, schiet dan gewoon in voeten inderdaad...
Pradaatje schreef:De politie werd ingesloten door een groep joelende jongeren..
_Sigrid_ schreef:Ben het overigens eens met double van een paar posts hiervoor. Gratis feest + Rotterdam is gewoon géén combinatie. Ik ga zo vaak naar gratis feesten, maar in Bloemendaal zal dit echt niet zo snel gebeuren.
In juni was ik nog op Parkpop in Den Haag met bijna 300 000 bezoekers en daar ook geen vuiltje aan de lucht met een supergoeie sfeer.
Echt heel erg triest allemaal!
Don_Zhivago schreef:van mij had de politie de echte relschoppers allemaal in hun poten mogen schieten, 1 voor 1..
er ging echt een groep van honderden mensen tegen de politie.. wat wil je dan dat ze doen Bootje... ze kunnen niks, ze zijn met de weinig.. gewoon in dr poten schieten ze hebben het aan hun eigen trieste gedrag te danken!!!
En of de 19 jarige jongen is overleden door een politie kogels is onbekend.. wordt onderzocht was gister op sbs6
De eerste schoten zijn gelost door een groepje van drie gasten (bron: getuigenis van mensen die ernaast stonden, en de 3 meiden van sbs6)
Ik vond het 1 grote K*T avond!!
Bella88 schreef:mijn tas, en die van mijn vriendinnen werd helemaal niet ingekeken en er werd ook niemand gefouieerd toen ik naar binnen ging? Dan vraag je er toch ook om
muppetmayo schreef:_Sigrid_ schreef:Ben het overigens eens met double van een paar posts hiervoor. Gratis feest + Rotterdam is gewoon géén combinatie. Ik ga zo vaak naar gratis feesten, maar in Bloemendaal zal dit echt niet zo snel gebeuren.
In juni was ik nog op Parkpop in Den Haag met bijna 300 000 bezoekers en daar ook geen vuiltje aan de lucht met een supergoeie sfeer.
Echt heel erg triest allemaal!
Waarom is rtl viert de zomer en vorig jaar wel goed gegaan dan? Toch een ander type feest denk ik, net als parkpop en k-dag... vorig jaar ging het wel goed, zal samenloop van omstandigheden zijn geweest.
_Sigrid_ schreef:By the way;
Waarom neem je in godsnaam een wapen of een mes mee naar een feest??? Dat doe je toch alleen als je dingen van plan bent.
Van mij mogen ze daar echt heel streng op controleren! En ook héél streng straffen. Gewoon zo iemand even een weekje met iemand op pad sturen die slachtoffer is geworden van een geweldsmisdrijf. Misschien dat het besef dan een keer komt.
Anoeska schreef:Bella88 schreef:mijn tas, en die van mijn vriendinnen werd helemaal niet ingekeken en er werd ook niemand gefouieerd toen ik naar binnen ging? Dan vraag je er toch ook om
Is dat nou echt de instelling tegenwoordig? Als je niet iedereen meer uitgebreid controleert en fouilleert, dan vraag je erom dat mensen wapens meenemen en rellen schoppen??
Ik snap niet dat ook maar iemand de schuld ergens anders zou kunnen leggen dan bij het tuig dat de rellen heeft geschopt. Als je een wapen meeneemt naar een feest is er al iets goed mis met je! Daar kan geen 1000 politiemannen of beveiliging iets aan doen.
Poenarie schreef:Was toevallig gisteren bij Bloemendaal, en daar fouilleerden zij wel. Maar ik mocht ook doorlopen zonder dat er in m'n tas gekeken werd. De sfeer daar is ook heel anders..
Don_Zhivago schreef:ik denk zowiezo dat het voor de mensen die erbij waren wel fijn is om erover te praten...
ik ben er niet echt van ondersteboven, ben me wel kapot geschrokken maar ik heb heel veel jonge mensen zien huilen van de paniek..
er zullen hier ook vast mensen zijn die het hebben meegemaakt en die het toch wel fijn vinden hun verhaal te doen..