Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alet74 schreef:Wat is van je laatste post je bron LimaMambo?
En voor wat betreft die dubbele nationaliteit vind ik de PVV hypocriet; als je er zo op tegen bent dat mensen een dubbele nationaliteit hebben, dan moet je er ook geen gebruik (misbruik) van maken.
Alet74 schreef:en met die gedachte in mijn achterhoofd, vind ik dat ze het best goed doen. Of ben ik nu heel erg naief?
LimaMambo schreef:Alet74 schreef:Wat is van je laatste post je bron LimaMambo?
En voor wat betreft die dubbele nationaliteit vind ik de PVV hypocriet; als je er zo op tegen bent dat mensen een dubbele nationaliteit hebben, dan moet je er ook geen gebruik (misbruik) van maken.
mijn bron? dat zeggen ze allemaal zelf hoor
de mensen die ik gesproken heb en ken, willen allemaal in marokko begraven worden
sarabande schreef:Ja daarom is deze coalitie ook zo lastig. De PVDA dacht met een sociale CU de eigen standpunten beter te kunnen verwezenlijken, maar ze stuitten telkens weer op zaken die onenigheid veroorzaken.
Die direct breed in de pers uitgesponnen worden.
En dat is in het voordeel van Wilders, die dat dan weer aandikt, en er over fulmineert
Dit tot groot genoegen van zijn achterban die toch niet begrijpt waar het over gaat, maar schelden leuk vindt.
Met deze ploeg regeren lijkt me niet makkelijk.
Alet74 schreef:'Allemaal'? Ik ken 'ze' niet allemaal, maar ok.
En wat dan nog trouwens als je in je geboortegrond begraven wilt worden, niks mis mee lijkt me.
Ik zie ook niet in wat er mis mee is om in een ander land te kijken als het in je geboorteland niet goed gaat. Er zijn ook zat Nederlanders die over de grens gaan kijken om een leven op te bouwen.
Betteke schreef:sarabande schreef:Ja daarom is deze coalitie ook zo lastig. De PVDA dacht met een sociale CU de eigen standpunten beter te kunnen verwezenlijken, maar ze stuitten telkens weer op zaken die onenigheid veroorzaken.
Die direct breed in de pers uitgesponnen worden.
En dat is in het voordeel van Wilders, die dat dan weer aandikt, en er over fulmineert
Dit tot groot genoegen van zijn achterban die toch niet begrijpt waar het over gaat, maar schelden leuk vindt.
Met deze ploeg regeren lijkt me niet makkelijk.
Door andere mensen dom te noemen wordt je zelf niet slimmer.![]()
Dat er mensen op de PVV stemmen is in jouw ogen onbegrijpelijk, tenminste dat maak ik uit je posts op. Die mensen zijn daarom niet minderwaardig, dom of minder slim.
Iedereen heeft zijn eigen mening en godzijdank wonen we in een democratisch land waar ook partijen als de PVV een kans krijgen.
sarabande schreef:Iemand die zegt ze doen daar niks in Den Haag, ze zitten maar te slapen, maar Geert die doet tenminste wat, en dat is wat de meeste Wilders stemmen die moeten uitleggen waarom ze zo kiezen zeggen, die zijn dom.
A wordt er best veel gedaan in Den Haag
B heeft Wilders nog niets gedaan en zijn de meeste oplossingen die hij aandraagt juridisch niet uitvoerbaar.
Dus ben jij nu zo dom of ik