Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:Als je kan Bokken kan je je ook in plaats daarvan verdiepen in de verkiezingen. Ik vind het dus ook een flutexcuus, dat 'geen tijd'. 'Geen zin' is wat anders, maar dat begrijp ik dus echt niet.
Polaris schreef:Gaat dit topic dan over de Europese Verkiezingen?
Dat heb ik dan even niet meegekregen.
Maar de PVV is gewoon Wilders, dus wat dat betreft maakt het weinig verschil.
En ja juist daarom stem ik inderdaad, ik vind ook dat mensen geen mening mogen hebben over politiek als ze niet stemmen.
In die zin vind ik het dan dus nog beter dat ze wel stemmen, en wel op PVV, dan dat ze helemaal niet stemmen.
Leen24 schreef:In België is het stemmen verplicht, dan weet je ook waarom het Vlaams belang het zo goed doen, daar gaan alle proteststemmen naartoe en er stemmen mensen op die nooit een programma lezen. Dat het Vlaams Belang de vrouwen graag aan de haard wil hebben en dat dit hun manier is om werkloosheid op te lossen (alleen de mannen moet dan nog gaan werken) en de daling van het aantal kinderen per gezin(als vrouwen meer thuis zijn, zouden ze ook meer kinderen krijgen???). Nee Nederland weer blij met je stemrecht!
Chiqa schreef:En ja ik ben wel geinteresseerd in mijn toekomst (Alhoewel ik liever in het hier en nu verblijf) maar wat heeft dat met dit topic te maken?
Leen24 schreef:In België is het stemmen verplicht, dan weet je ook waarom het Vlaams belang het zo goed doen, daar gaan alle proteststemmen naartoe en er stemmen mensen op die nooit een programma lezen. Dat het Vlaams Belang de vrouwen graag aan de haard wil hebben en dat dit hun manier is om werkloosheid op te lossen (alleen de mannen moet dan nog gaan werken) en de daling van het aantal kinderen per gezin(als vrouwen meer thuis zijn, zouden ze ook meer kinderen krijgen???). Nee Nederland weer blij met je stemrecht!
pharagirlke schreef:Ik snapte dat het een voorbeeld was, vind het alleen frappant dat VB er altijd uitgehaald word en de verdediging dan luid dat elke partij....Is iets wat me heel veel op valt sinds ik zelf hoor te stemmen
Verder no hard feelings hoor
DyMarvel schreef:ik walg van mensen die stemmen zonder na te denken. Die amper begrijpen hoe t dagelijks leven werkt en dan toch bij de stemkastjes staan.