Karl66 schreef:Het is altijd heel gemakkelijk om een zittende regering af te kraken. Als je beslissingen neemt, moet je nou eenmaal er rekening mee houden dat je het niet iedereen naar de zin kan maken, daarvoor zijn de ideeën over de inrichting in ons land nou eenmaal te verschillend. Daarnaast heb je ook nog eens een beperkte hoeveelheid geld ter beschikking en moeten er dus keuzes gemaakt worden waar je het geld wel en dus ook niet voor gebruikt. Je kan ervoor kiezen om je geld aan cellen uit te blijven geven en elk jochie dat belletje trekt in de gevangenis gooien of je kan ervoor kiezen om het huidige detentiebeleid te blijven volgen en minder geld in het gevangeniswezen steken, waardoor je het ergens anders voor kan gebruiken.
Nog niet zolang geleden heb ik in een ander topic een onderzoek naar de nederlandse bevolking aangehaald. Uit dat onderzoek bleek dat in het algemeen genomen een PVV-stemmer sneller geneigd was geweld te gebruiken, minder problemen met liegen had en er minder problemen mee had om misbruik van iemand anders te maken. Natuurlijk zegt dit niks over een individuele PVV-stemmer, maar het zegt wel iets over de groep in het algemeen die door de PVV aangetrokken worden. Dit waren trouwens uitkomsten op basis van wat deze mensen zelf in hadden gevuld.
Dat onderzoek heb ik hier ook geplaats. Het was niet zo alsof de pvv stemmer massaal meer mensen in elkaar beukte ofzo. er zat geloof ik nog geen 10% verschil in.