Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Micha_ schreef:Sorry dat ik me hier even in gooi hoor, maar ik vind persoonlijk het niveau van deze discussie érg laag worden.
Welshcobfan word mét al haar argumenten die zij geeft waarom ze tegen HOP's is persoonlijk aangevallen.
Ik vind de laatste reactie's van Lovely ook echt niet kunnen.
Welshcobfan mag toch haar ervaringen vertellen? En wie zijn jullie om te zeggen dat het vást niet waar is, of dat ie toch maar de politie had moeten bellen. Maar als er hier een verhaal komt op bokt met iemand die is aangerand en die de politie niet durft te bellen, worden er allemaal lieve reacties gegeven. En dat we wel snappen dat het moeilijk is.
Ik ga hierop temmen
Meetje22 schreef:Weet je wat me ook opvalt.
Hoe kan het dat de een alleen maar negatieve ervaringen heeft met die ontmoetingsplekken en de ander ( zoals ik) totaal niet?
Heeft dat misschien toch te maken met hoe je houding naar hun toe is?
Ik ben vriendelijk,spreek altijd beleefd en zeg standaard dat het prachtig weer is
_Micha_ schreef:Ik heb door dat het niet om Welscobfan zelf gaatmaar wie ben jij dan om te zeggen dat het waarschijnlijk niet waar is? Volgens mij ken jij Welshcobfan niet en die persoon die aangerand is even min.
Meetje22: óf misschien omdat er verschillende homo's rondlopen, ieder met een eigen karakter en een andere houding tegen mensen die hun 'rust' komt verstoren?
Wat is dít nou weer voor reactie? Moet ik een reactie geven om te zien dat het hier nou niet echt meer een nette discussie is? Maar meer moddergooien? Nou nee ik dacht het niet
Lovely schreef:Micha, het gaat helemaal niet om welshcobfan zelf, maar iemand die ze kent.
Meetje22 schreef:_Micha_ schreef:Ik heb door dat het niet om Welscobfan zelf gaatmaar wie ben jij dan om te zeggen dat het waarschijnlijk niet waar is? Volgens mij ken jij Welshcobfan niet en die persoon die aangerand is even min.
Meetje22: óf misschien omdat er verschillende homo's rondlopen, ieder met een eigen karakter en een andere houding tegen mensen die hun 'rust' komt verstoren?
Wat is dít nou weer voor reactie? Moet ik een reactie geven om te zien dat het hier nou niet echt meer een nette discussie is? Maar meer moddergooien? Nou nee ik dacht het niet
Achgossie,wil je mn schouder om op te huilen?
Ik denk dat jij het hele topic maar eens goed moet terug lezen en ieders mening moet onthouden dan kom je tot de veronderstelling dat niet iedere homo over 1 kam word geschoren
_Micha_ schreef:Ik snap ook best wel dat jij of eventueel andere zich niet prettig voelen bij sommige uitspraken van bokkers.
Maar niet elke homo is het zelfde. Volgens mij vinden de meeste hier HOP's ansich niet zo'n probleem maar meer de rotzooi, en het overduidelijk zichtbaar zijn van de seks/naakte mannen ergerlijk.
Als dit niet zo is dan praat ik nu in ieder geval over mezelf.
Maar ook vind ik dat er gewoon over het algemeen wat meer door 'Nederland' gedaan moet worden aan het accepteren van homo's want we roepen allemaal wel dat we niet tegen homo's zijn. Maar ik merk als ik met mijn homo vriend rond loop dondersgoed als mensen een gayhandje of iets na doen![]()
Eigenlijk zouden de HOP's niet nódig moeten zijn.