Ze hebben nog niet kunnen verklaren waarom ze bestaan, dus ze bestaan wel?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ecyoj schreef:hou het leuk
Snader schreef:Het bovenstaande verhaal gaat naar mijn weten over aardstralen, een vorm van straling (energie) die in verband wordt gebracht met wateraders en niet wetenschappelijk wordt erkend.Je kunt dat dus niet zomaar een natuurlijk verschijnsel noemen.
Wateraders zijn wél een natuurlijk verschijnsel, maar het gaat hier om het effect dat ze uitoefenen.ecyoj schreef:hou het leuk
Bij deze mijn excuses, maar ik kan er slecht tegen als onbewezen theorieën worden voorgedaan als harde feiten. Dat zie ik als een vorm van onrecht.
Snader schreef:Wateraders zouden de oorzaak zijn van aardstraling, dus in die context vallen ze m.i. onder dezelfde noemer. Natuurlijk zou je ze op zichzelf kunnen zien als ondergrondse rivieren, maar dat lijkt me niet interessant voor dit topic. Verbeter me als ik het fout heb.
Het bestaan van aardstralen zal je mij niet horen ontkennen, zeker niet.Het zou dus de oorzaak kúnnen zijn van dit fenomeen. Wat mij 'stoorde' is dat het werd afgeschilderd als een natuurlijk verschijnsel, terwijl het niet wetenschappelijk geaccepteerd is.
pharagirlke schreef:Ze kunnen mensen beïnvloeden dus jaheel veel weet ik er ook niet over maar kan me er wel wat bij voorstellen, zal eens iemand PB'en of die hier meer uitleg wil komen geven
Ik weet iig dat oa wateraders er voor kunnen zorgen dat mensen ziek worden of niet goed slapen enz... Maar of ze écht dingen kunnen bewegen, ik nam ze maar als voorbeeld over wat in aarde zat dat effect heeft op dingen die boven op aarde leven
ecyoj sterke kabouters