Geert Wilders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:12

superwoman schreef:
Ik geloof niet dat hij daar zo makkelijk over denkt. Maar al zou je het ingewikkeld vertellen is er niemand die blijft luisteren... ;)

Daar heb je gelijk in, hij is vast wel slimmer dan dat. Laat ik het zo stellen, zijn grote publiek zal opeens ontdekken dat het ook met zijn partij niet allemaal zo goed loopt als ze willen. Dat hij niet een of andere grote god met dé oplossing is maar een gewone man die ook niet alles kan verwezenlijken. Mensen blijven altijd ontevreden, en als het ene 'probleem' buitengewerkt is (de buitenlanders) dan ligt het wel aan iets anders.

Enne, lef hebben? Zo vernieuwens is zijn gedachtengoed toch ook niet hoor...

Lyonesse

Martine123 schreef:
geert is de reden waarom waterstof peroxide een illegaal middel moest worden... ;(

Bespeur ik hier een discriminerende uitspraak? :Y)

Adil

Zaina schreef:
klopt Mystica ;) haha

Ik hou me alleen bezig met de Duitse en Nederlandse taal, dat volstaat op dit moment :')

Zaina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:14

Adil18 schreef:
Zaina schreef:
klopt Mystica ;) haha

Ik hou me alleen bezig met de Duitse en Nederlandse taal, dat volstaat op dit moment :')

die snap ik niet? :o

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:15

Zaina schreef:
tja " superwoman" dat is het verschil tussen marokaanse straatschoffies en praktiserende moslims.

Daarom staat er ook sommige.
Helaas staat een groot gedeelte van de moslimse gemeente achter die 'schoffies' (of erger - denk aan de tasjesroof die werd aangereden, waar een STILLE TOCHT voor gehouden werd! Ben er nog pissed over !!!!!)
Laatst bijgewerkt door superwoman op 26-01-09 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:16

Mystica schreef:
Martine123 schreef:
geert is de reden waarom waterstof peroxide een illegaal middel moest worden... ;(

ga je me nu laten oppakken? :+

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:16

superwoman schreef:
Zaina schreef:
tja " superwoman" dat is het verschil tussen marokaanse straatschoffies en praktiserende moslims.

Daarom staat er ook sommige.
Helaas staat een groot gedeelte van de moslimse gemeente achter die 'schoffies' (of erger - denk aan de tasjesroof die werd aangereden, waar een STILLE TOCHT voor gehouden werd! Ben er nog pissed over !!!!!)

_/-\o_
Laatst bijgewerkt door Anne. op 26-01-09 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:17

Is dat die man die de Donald Duck leest?

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:18

BraveSpots schreef:
Daar heb je gelijk in, hij is vast wel slimmer dan dat. Laat ik het zo stellen, zijn grote publiek zal opeens ontdekken dat het ook met zijn partij niet allemaal zo goed loopt als ze willen. Dat hij niet een of andere grote god met dé oplossing is maar een gewone man die ook niet alles kan verwezenlijken. Mensen blijven altijd ontevreden, en als het ene 'probleem' buitengewerkt is (de buitenlanders) dan ligt het wel aan iets anders.

Enne, lef hebben? Zo vernieuwens is zijn gedachtengoed toch ook niet hoor...

kijk naar Pim, en tig andere ;)
Niet vernieuwend, wel gevaarlijk!

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:18

Martine123 schreef:
Mystica schreef:

ga je me nu laten oppakken? :+

:j ~~}>

russel schreef:
Is dat die man die de Donald Duck leest?

Welke van de duizenden? :Y)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:23

Zaina schreef:
Adil18 schreef:

die snap ik niet? :o

Ben niet zo bekend met de betekenis van namen buiten de Nederlandse of Duitse taal om...Ken alleen een Duitse film die 'Zaina - Königin der Pferde' heet :+

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:25

dames wat gaan jullie snel, zohee....

het valt mij op dat veel anti wilders mensen steeds maar blijven roepen dat wilders tegen allochtonen is en ze het land uit wil hebben.
jongens, lees je eens in want dat is helemaal niet zo.
wilders heeft ook moslims in zijn vriendenkring maar dat zijn wel westerse moslims met respect voor onze cultuur en normen en waarden en met een goede baan; zelfstandige burgers van nederland dus die er alles aan doen hier op een goede manier te leven.
waar hij wel tegen is; is de criminaliteit(ook van autochtonen),het soepele immigratiebeleid terwijl er bewezen wordt dat we daar last mee krijgen,de uitkeringen etc etc

lees je eens in voordat je dingen gaat roepen

Zaina

Re: Geert Wilders

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:26

ja die film ken ik ook, leuke film ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:27

Als hij niet als Kwik, Kwek en Kwak praat, zullen mensen hem geloofwaardig gaan vinden, maar zoals hij zich uitdrukt, dan volg je zijn denkbeelden niet, dan heb je zo iets van, wat is dít??

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:28

Zaina schreef:
ja die film ken ik ook, leuke film ;)

:j :D

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:28

Wildgirl schreef:

het valt mij op dat veel anti wilders mensen steeds maar blijven roepen dat wilders tegen allochtonen is en ze het land uit wil hebben.
wilders heeft ook moslims in zijn vriendenkring maar dat zijn wel westerse moslims met respect voor onze cultuur en normen en waarden en met een goede baan; zelfstandige burgers van nederland dus die er alles aan doen hier op een goede manier te leven.
waar hij wel tegen is; is de criminaliteit(ook van autochtonen),het soepele immigratiebeleid terwijl er bewezen wordt dat we daar last mee krijgen,de uitkeringen etc etc

OK, maar als 'ie dan niets tegen westerse moslims met respect voor onze cultuur en normen en waarden heeft, waarom dan steeds die aanvallen op Achmed Aboutaleb. Als er één voorbeeld van een westerse moslim is, dan is hij het wel. Toch wordt hij keer op keer aangevallen door Wilders.
Laatst bijgewerkt door Anoeska op 26-01-09 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:29

russel schreef:
Als hij niet als Kwik, Kwek en Kwak praat, zullen mensen hem geloofwaardig gaan vinden, maar zoals hij zich uitdrukt, dan volg je zijn denkbeelden niet, dan heb je zo iets van, wat is dít??

Daarom hebben ze hier geweldige woordenboeken

Politiek - Duits
Duits - Politiek :+

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:29

ik zal nu heel bokt over me heen krijgen maar ik vind geert ze standpunten goed en hoop ook echt dat hij de nieuwe balkellende word

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:31

Wildgirl schreef:

Maar denk je echt dat zijn oplossingen al die problemen zal doen verdwijnen?

Ik denk dat niemand hier zal beweren dat hij voor criminaliteit is, voor meer belastingen, voor extreme moslims. Daar is bijna iedereen tegen.

Het verschil ligt hem in de uitvoering imo.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:33

Anoeska schreef:
Wildgirl schreef:

OK, maar als 'ie dan niets tegen westerse moslims met respect voor onze cultuur en normen en waarden heeft, waarom dan steeds die aanvallen op Achmed Aboutaleb. Als er één voorbeeld van een westerse moslim is, dan is hij het wel. Toch wordt hij keer op keer aangevallen door Wilders.

aboutaleb schijnt betrokken geweest te zijn bij een aantal fraudieuze praktijken maar die zijn in de doofpot gestopt.
ga ff artikel daarvan opzoeken, moment...
@bravespots, tot nu toe is er nog niks gebeurt met het huidige kabinet en wordt het alleen maar erger.
als wilders de helft doet van wat hij beloofd dan helpt dat al een eind op weg

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:35

Hoe het nu loopt vind ik ook niet echt heel goed (in België al helemaal niet), maar is dat dan een reden om meteen om te slaan naar de andere kant, in de hoop dat hij het wel zal kunnen, terwijl we eigenlijk al weten dat niemand een ideale wereld kan maken.

Er is ergens nog een gulden middenpad, en die verkies ik.

Ik vind zijn programmapunten echt goed bv:

16 miljard belastingverlaging voor burgers en ondernemers
Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen
Extra geld voor verpleeghuiszorg: minder bureaucratie/overhead en meer handen aan het bed
Nette eenpersoonskamers voor ouderen in verpleeghuizen: ouderen zijn geen gevangenen
...

Het probleem is dat je dit en vele andere dingen nooit kunt realiseren, of je nu wilders noemt of iemand anders. Ook niet als je extreme maatregelen gebruikt zoals hij ze voorstelt
Laatst bijgewerkt door BraveSpots op 26-01-09 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:37

Ik hoop stiekem ook dat Geert premier wordt. Zullen we zien hoe snel de uitkeringen afgeschaft worden, ook voor wie niet KAN werken. Hoe snel het minimumloon afgeschaft wordt en je net als in de VS 3 baantjes nodig hebt om alleen maar een dak boven je hoofd te kunnen betalen, maar nog amper eten. Hoe gezondheidszorg alleen nog maar beschikbaar wordt voor de allerrijksten. Hoe massa's mensen hun paard moeten verkopen omdat hun loon omlaag gaat en alle overige kosten omhoog gieren. Maar we hebben dan geen moskeeen meer, geen moslims meer dus is dat allemaal niet erg.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:37

wildgirl schreef:
aboutaleb schijnt betrokken geweest te zijn bij een aantal fraudieuze praktijken maar die zijn in de doofpot gestopt.
@bravespots, tot nu toe is er nog niks gebeurt met het huidige kabinet en wordt het alleen maar erger.

Ik wacht dat artikel even af, want dat is me niet bekend. Maar dat zijn niet de redenen waarom Wilders Aboutaleb aanviel.

Als voorbeeld; Wilders vond het niet kunnen dat een Marokaan (westers met respect voor onze cultuur en normen en waarden en met een goede baan) burgemeester werd van Rotterdam. Hij zou er Marrakech aan de Maas van maken.

Dat heeft dus niets meer met criminaliteiet of immigratiebeleid te maken, maar gewoon met het feit dat Aboutaleb moslim/marokkaans is.

Zaina

Re: Geert Wilders

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:42

hihi mick75..

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:42

Anoeska schreef:
wildgirl schreef:

Ik wacht dat artikel even af, want dat is me niet bekend. Maar dat zijn niet de redenen waarom Wilders Aboutaleb aanviel.

Als voorbeeld; Wilders vond het niet kunnen dat een Marokaan (westers met respect voor onze cultuur en normen en waarden en met een goede baan) burgemeester werd van Rotterdam. Hij zou er Marrakech aan de Maas van maken.

Dat heeft dus niets meer met criminaliteiet of immigratiebeleid te maken, maar gewoon met het feit dat Aboutaleb moslim/marokkaans is.

Dit is pas een paar maanden geleden, daarvoor lagen ze al voortdurend met elkaar in de klinche. Ook dit is dus niet de reden ;)