Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_rosita_ schreef:faye schreef:@poes
Je moet de verantwoordelijkheid over andermans kinderen serieus nemen. Hij moest niet voor niets aanbellen. JE doet de deur niet voor een vreemde open, de weg wijzen kan ook door de intercom![]()
Het zal je kind maar zijn dat doodgestoken is of zwaar verwond. Dan praat je wel anders.
Ik kots van die vent, maar ook zeker van dit soort opmerkingen zeg.
Doe ff normaal.... net of die meiden van het kdv die vent hebben uitgenodigd met een bakkie koffie.
De zorg voor andersmans kinderen is een heel grote zorg, ook een heel grote verantwoordelijkheid, maar niemand, maar dan ook NIEMAND! verwacht dat iemand die de weg vraagt even binnenkomt en op alles insteekt wat ie tegenkomt!
Bah! Is al erg genoeg voor iedereen in deze situatie, zou fijn zijn als ze dit soort opmerkingen ook irl naar hun hoofd geslingerd krijgen
( overigens is er bij onze kdv en bso, waar ik werkzaam ben, ook geendeurprotocol.. we hebben een intercom en that's it! Maar als de bezorger van de AH komt, doe ik ook open zonder te kijken of hij het wel echt is...)
poes schreef:Faye: Tuurlijk moet je daarover nadenken maar je kunt niet alles weten op voorhand. Scholen zijn veel makkelijker of wat dacht je van mensen die gewoon op straat lopen of sportclubs of maneges of het speelpleintje in de wijk of.... gaan we alles dan maar beveiligen?
Djeenie schreef:Die info is wat er op de persconferentie van de politie gezegd werd. Ze hebben hem de hele middag ondervraagd, maar ze hielden het heel beknopt.
_rosita_ schreef:Faye, ik vind de discussie en jouw wijzende vingertje heel vervelend in dit topic. Het gaat hier verdikkeme over kinderen en een leidster die dood gestoken zijn door een malloot en jij komt met je wijzende vingertje die leidster de schuld geven! Bah! Heel ongepast en akelig dit soort reacties.
Open dan alsjeblieft een nieuw topic na aanleiding hiervan en ga daar doorzeveren over de leidsters en hun foute handelen....
Ik ga nu temmen!
faye schreef:Klopt, bij ons op school staat de deur gewoon open. Ik ben er niet blij mee. natuurlijk is de kans klein, maar het zal je maar gebeuren!
Op een kinderdagverblijf betaal je als ouder veel geld voor veilige opvang. Om die veiligheid te garanderen moet je dus niet zomaar voor iedereen open doen. Hoeveel van dit soort incidenten moeten er komen voordat men eens gaat nadenken?
faye schreef:En dan zie je een geschminkte man staan en doe je gewoon open? Of neem je niet de moeite eerst te kijken wat er voor de deur staat?
evanescence schreef:faye schreef:En dan zie je een geschminkte man staan en doe je gewoon open? Of neem je niet de moeite eerst te kijken wat er voor de deur staat?
Hoe was die man presies gesminkt?
Had hij alleen zwart rond zijn ogen had, kon hij dat toch mooi vinden.. gewoon donke schaduw rond zijn ogen aan brengen!
En iemand buiten sluiten om uiterlijk is discrimitatie.