) wat ze allemaal wel en niet mogen doen. In ongeveer elke regel zat wel een spelfout, of het was gewoon slordig geschreven. (Plaatsen waar een komma moest een punt bijv.)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) wat ze allemaal wel en niet mogen doen. In ongeveer elke regel zat wel een spelfout, of het was gewoon slordig geschreven. (Plaatsen waar een komma moest een punt bijv.)
. Ik heb het doorgestreept en verbeterd

).

toen dacht ik echt wel van, dát moet je toch wel weten hoe je dat schrijft?
Anthea schreef:Ik kan me meer ergeren aan mensen met dyslexie die te eigenwijs zijn om de tekst na te kijken voordat ze het posten. Bij firefox zit er bijvoorbeeld automatisch zo'n checkgeval in.
Met d/dt ga ik ook nog wel eens in de fout.
Veirl schreef:Gister lag er in de kantine een brief voor de vulploegmedewerkers (Albert Heijn) wat ze allemaal wel en niet mogen doen. In ongeveer elke regel zat wel een spelfout, of het was gewoon slordig geschreven. (Plaatsen waar een komma moest een punt bijv.)

Vooral van die dingen van "hun zeiden dit en dat" vind ik irritant. Maar verder valt het wel mee.
Er zijn mensen die echt uit luiheid geen Nederlands kunnen/willen zonder fouten!
Ik ben deze week op mijn stage in groep 5 al mínstens bij 7 verschillende kinderen al een 'me' tegengekomen, waar 'mijn' hoorde.. Om verdrietig van te worden..
Komop zeg! Of dat 'hij heb'. Kortom het klinkt allemaal zo onnatuurlijk! Nu ben ik zelf ook zeker niet spelfoutvrij en soms maak ik nog wel eens een spelfout om me voor te schamen. Maar vaak genoeg zie ik dingen die maken dat ik spontaan medelijden krijg met de persoon in kwestie, het staat best wel minder begaafd..

. Hoewel, het zijn er eigenlijk verbazend veel! Ik kan me er wel aan ergeren ja.