Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robyn schreef:(misschien een beetje te snel)
detour schreef:Dan zou Bonnie St.Claire ook geen kinderen mogen hebben (gehad). Je kan er gewoon geen grens aan stellen...
Authentic schreef:Robyn schreef:(misschien een beetje te snel)
Liever te snel of te laat?
superwoman schreef:detour schreef:Dan zou Bonnie St.Claire ook geen kinderen mogen hebben (gehad). Je kan er gewoon geen grens aan stellen...
En omdat zij het wel mag, mag de rest ook even proberen?
Sorry hoor, maar met zoveel kans dat het fout kan gaan, is even proberen imo veelste gevaarlijk.
Midasje schreef:Nu staan ze gelijk met de snuffert vooraan maar als er een kind wordt afgetuigt bij "normale" ouders doen ze net of ze van niks weten.
Als deze mensn goed zijn voor hun kindje laat ze dan lekker.
Robyn schreef:Te snel kan ook hele grote gevolgen voor ouder en kind hebben hoor. Natuurlijk is er niks zo erg als een overleden kind, maar daartussen zit nog een heel groot gebied natuurlijk.
russel schreef:Heeft Bonnie een laag IQ?
Authentic schreef:We weten helemaal niks over deze mensen, enkel dat ze beide zwakbegaafd zijn. Ik ben ervan overtuigd dat er veel meer aan de hand is wat we nooit zullen weten. Zo'n beslissing gaat niet over een nacht ijs, de betreffende instanties hebben een kind ook liever bij z'n ouders.
superwoman schreef:superpony schreef:Dus een intelligente ouder doet het goed, zonder liefde, of erger misschien? Lijkt me ook niet........
Het gaat niet om de 'foute' intelligente mensen...
Het gaat erom om een kind te beschermen.
(en misschien ook wel de ouders.. Hoe zullen zij zich voelen als het kind door hun schuld dood is gegaan etc. )
Het risico dat het fout gaat is gewoon veel groter - dat probeerd men te voorkomen.
detour schreef:russel schreef:Heeft Bonnie een laag IQ?
Volgens de nationale IQ test 57, Russel!![]()
Ze was zo dom zich te verlenen voor dat panel, dat getuigt imo ook niet echt van intelligentie, ze is zwaar voor l*l gezet.
superpony schreef:En vergis je nooit dat een kind zijn ouders wil kennen en 200% loyaal is. Net zoals ik toen aangifte wilde doen van mishandeling, werd me geadviseerd er goed over na te denken, aangezien hun al vaak hulp is aangeboden wat ook weer vaak is afgeslagen. EN het jongetje toch liever bij zijn moeder is dan elders. Ja, dan sta je. Geen goede reden om niet te bellen, maar aan de andere kant een zeer goede reden om wel te bellen.....
Nogmaals, cijfers zeggen niet alles, want veel komt niet eens naar buiten.