Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:hm, nu lees ik dat het bloed afkomstig was van onder de mat van de kofferbak, waar het reservewiel ligt...
Dat is en detail dat niet eerder was vrijgegeven. Gaan ze nu ineens maar alles blootgeven?
Maar dan is de hyposthese dat het van kleding ofzo afkomstig zou zijn, wel van de baan!
ShannaY schreef:Ik vind het vanaf begin af aan al een vreemd verhaal.. ik vermoed echt dat die ouders er meer vanaf weten..
Mistic schreef:Er komen dus gelukkig steeds mee belastende feiten aan het licht. Ik hoop echt dat het niet lang meer hoeft te duren eer deze zaak afgesloten kan worden.
russel schreef:Ik kan mij niet voorstellen dat moeders dit allemaal op eigen houtje heeft gedaan, het uitdenken, het verslepen van het lijkje, een dood gewicht is zwaar en onhandig. Van de kast naar de auto, van de kofferbak naar het grafje. Is een flink zwaar werk. Doe je niet even in 5 minuten. Dan is paps wel een heel goed acteur dat hij niet binnen de verdenking valt.
Dit gaat iig een goed boek of een goede thriller in de bios worden.....
Lusitana schreef:Het kan een jaar duren, aldus de deskundigen.
silvana schreef:Er is 80% zekerheid, dat heb ik pagina's terug ook al vermeld. De Portugese politie is daar heel eerlijk in geweest, dat het te beschadigd (besmet) was om 100% zeker te zijn. Maar wat maakt het uit? Wat doet bloed op die plek? Bepaald ongewoon zou ik zeggen! En het is zeker niet van een wildvreemde.http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 092007_007
volgens het nieuwsblad is het niet zeker dat het van het meisje is.
gisteravond had ik in het journaal weer begrepen van wel.
Ik geloof nooit dat ze de mensen echt kunnen pakken.Ze zullen altijd wel vrij blijven
Lusitana schreef:Ik heb overigens net een bericht geplaatst over een Britse wegloper, waarvan de vader een oproep heeft gedan en de exacte woorden van de McCanns "We zijn een familie van vijf" heeft gebruikt. Wat is toch het belang om zoiets te benadrukken?
Mistic schreef:Lusitana schreef:Het kan een jaar duren, aldus de deskundigen.
Mag toch alleen wel aannemen dat als, na het bestureren van de 10 boekdelen bewijslasten, ze aangehouden kan worden en vast blijft tot de echte rechtzaak begint?
ShannaY schreef:Hoe oud zijn die andere kinderen trouwens? Dat vond ik ook al zo raar, als ze eventueel ontvoerd zou zijn voor de seks industrie, waarom dan ook niet die andere twee kinderen?