Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CGJ12 schreef:MarchaL schreef:Ik heb CDA gestemd en mijn vriend op de VVD.
En over het regeerakkoord zijn jullie het al eens geworden in een achterkamertje?
SanderP schreef:CGJ12 schreef:En over het regeerakkoord zijn jullie het al eens geworden in een achterkamertje?
En de VVD heeft natuurlijk alles in te brengen en de CDA heeft het maar te nemen....![]()
chevax schreef:Hier in huis hebben we momenteel een bijzondere coalitie tussen PvdA en VVD
chevax schreef:@Whiz: nope, dat lukte hier niet (heb wel m'n best gedaan, alles in de strijd geworpen, maar 't mocht niet baten).
CGJ12 schreef:SanderP schreef:En de VVD heeft natuurlijk alles in te brengen en de CDA heeft het maar te nemen....![]()
Te slikken bedoel je???![]()
![]()
chevax schreef:Ik heb mijn blonde pruik opgezet en gezegd: "iedereen die tégen mij is, moet het land uit".
chevax schreef:.En toen het geen effect had, heb ik 't ook nog in het Duits geroepen (oh, foeeeiiii, dit mag ik niet zeggen!!!, shame on me!)
tita schreef:auslander aus
Whiz schreef:chevax schreef:.En toen het geen effect had, heb ik 't ook nog in het Duits geroepen (oh, foeeeiiii, dit mag ik niet zeggen!!!, shame on me!)
whaha.
tita schreef:auslander aus