Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Askja schreef:Kop op Juval, je gaat heus niet direct failliet als boer omdat D66 nu meer te zeggen krijgt. Wedden?
Cer schreef:VVD doet toch ook nog steeds mee, zijn die ook voornemens om boeren te halveren?
juval schreef:Als bijvoorbeeld een Tjeerd de Groot minister van Landbouw zou worden, dan vrees ik het ergste. Ik neem aan dat CU niet meer meedoet en we van Carola Schouten af zijn. van de drup in de regen zegmaar.
juval schreef:Askja schreef:Kop op Juval, je gaat heus niet direct failliet als boer omdat D66 nu meer te zeggen krijgt. Wedden?
waar wed je om ?![]()
als ik de helft van mijn koeien moet inleveren.. dan ga ik failliet ja, en met mij heel veel boeren. dus ja, zo rooskleurig ziet de toekomst er voor ons niet uit.
Emigreren begint een serieuze optie te worden.
Citaat:Thierry Baudet van Forum voor Democratie verwacht dat hij "met open armen wordt ontvangen" bij de formatie van een nieuw kabinet. "Wij zijn met zes zetels winst de grote winnaar. Het is gebruikelijk dat de grootste winnaar het initiatief neemt bij de onderhandelingen. Dat wordt spannend", zei hij bij aankomst in de Tweede Kamer.
De meeste andere grote partijen hebben Forum uitgesloten als coalitiepartner, maar dat waren volgens Baudet valse verkiezingsbeloftes. "Die zijn na de verkiezingen meestal niets meer waard."
irmaz schreef:Voor mij ook omdat er hier bijna geen dag voorbij gaat dat wij een lucht hebben alsof we in een open riool leven, met in een straal van 2 km 45000 varkens, 15000 kippen en een mestverwerkingsfabriek. Daarnaast kampt de halve straat met longproblemen bij bepaalde windrichting.
Ik heb nog geen boer gehoord die daar iets om geeft. Dus vertel mij eens waarom zou ik iets om die boer zou moeten geven?
Karl66 schreef:ik hoorde al de analyse dat heel veel linkse stemmers voor D66 hebben gekozen, om zo meer invloed te kunnen uitoefenen dan via de linkse partijen. Maar D66 is cultureel misschien wel heel liberaal, maar tegelijkertijd ook economische gewoon een rechtse partij. Maar goed, mijn mening over D66 is wel bekend