nps schreef:Waarom denk je meteen aan extreem linkse activisten?
Extreem linkse terroristen (zoals antifa) is een betere beschrijving. En waarom? Omdat die in Trump een "nieuwe" bedreiging zien.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
enzino schreef:nps schreef:Waarom denk je meteen aan extreem linkse activisten?
Extreem linkse terroristen (zoals antifa) is een betere beschrijving. En waarom? Omdat die in Trump een "nieuwe" bedreiging zien.
IMANDRA schreef:Waarom meteen die conclusie? Er is nog niks bekend.
Askja schreef:Volkomen voorbarige conclusie Enzino.
enzino schreef:IMANDRA schreef:Waarom meteen die conclusie? Er is nog niks bekend.Askja schreef:Volkomen voorbarige conclusie Enzino.
Welke conclusie zien jullie precies?
Ik trek nergens een conclusie, ik spreek alleen de hoop uit dat het hier bij blijft en speculeer dat als het een aanslag zou zijn het mogelijk uit een bepaalde hoek kan komen. Nergens geen conclusies volgens mij.
enzino schreef:Insinueren op basis van geen enkel bewijs en zonder verdere onderbouwing... wat mij betreft is dat meer gewoon "denken aan".
enzino schreef:Insinueren op basis van geen enkel bewijs en zonder verdere onderbouwing... wat mij betreft is dat meer gewoon "denken aan".
enzino schreef:Dat moet je het iets anders verwoorden denk ikInsinueren op basis van geen enkel bewijs en zonder verdere onderbouwing... wat mij betreft is dat meer gewoon "denken aan".
nps schreef:Niet de vermoorde onschuld uithangen.