Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:24

Nee ligt niet aan jou.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:24

Balou_k schreef:
Deze reactie vind ik behoorlijk ongepast.. Of ligt dat aan mij?

Dat ligt niet aan jou.

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:25

Wat is de naam van de verdachte?

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:25

Normaliter reageer ik daarom niet op dergelijke topics, maar lees ik vooral mee om de stand van zaken te bekijken. Maar deze reactie maakte mij erg onpasselijk.. Ik hoop dat Anne snel gevonden wordt.

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:27

bigone schreef:
"Anne, Anne, wat heb je nu weer gedaan, stukje fietsen en ja hoor, dikke bui op je hoofd, kletsnat. Dan maar even schuilen. Even later stopt een wagentje van de plaatselijke hovenier, je hebt ze al zo vaak gezien dus hebt totaal geen argwaan. Een vriendelijke jongeman vraagt of hij je even naar het station moet brengen, zijn dienst zit er toch op. Ha fijn, je bent al zo nat en koud. Je fiets kan wel achterin, en hij zegt dat de kletsnatte jas en rugzak er ook wel bij kunnen, liggen ze droog onder het dekkleed, slim. De klap zie je niet aankomen, dat je bij je fiets onder het dekkleed word gelegd, je krijgt het niet meer mee. Hij handelt in een opwelling van uit zijn zieke geest en beneemt jouw de kans op een geweldig lang leven

Dit schoot me te binnen toen ik vanmiddag bij ons een wagentje van een hovenier zag rijden, je ziet ze zo vaak en staat er niet bij stil dat er ook andere mensen achter het stuur kunnen zetten, Anne zal zeer waarschijnlijk niet meer leven, wanneer deze verdachte het heeft gedaan dan hoop ik dat hij levenslang de bak in gaat.

Beetje vreemd wat je nu zegt.

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:27

Arabier schreef:

Ik hoop dat niemand je dat gaat vertellen in dit topic. Ook dat vind ik ongepast.
Maar als je het graag wilt weten, beetje Googlen en je hebt de naam.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:28

Ik snap de gedachtengang van Bigone maar zolang de verdachte nog niet veroordeeld is of iets bekent vind ik het voorbarig en inderdaad ongepast.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:29

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1677309 ... uiten.html

Onder in dit artikel zit een link naar een filmpje. In dit filmpje vertelt een psychologe over altrecht.
Het heeft dus niet met Anne te maken maar heeft mij wat meer inzicht over het soort client daar.

Ze zegt aan het einde van het filmpje dat zij hier (bij Altrecht) niet in het donker langs zou lopen als vrouw alleen. Ik vind dat best zorgwekkend..

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:30

xChanelx schreef:
Arabier schreef:

Ik hoop dat niemand je dat gaat vertellen in dit topic. Ook dat vind ik ongepast.

Sorry als het dom overkomt maar waarom eigenlijk niet?

Ik ken Anne trouwens wel, ik heb haar wel is vaker zien fietsen, omdat ik ook vaak in utrecht kom (Woon in zeist) dus ik vind dit zo sneu. Echt heel veel sterkte naar de familie en vriend(en) van Anne!

Arabier

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:30

Ik weet zijn naam, Toch nog bedankt!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:31

Arabier schreef:

Dit mag niet.
Máár als je wat googled heb je het zo.

Edit: je hebt t al.

Svadilfari1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:32

Nee hoor . ik vind het ook niet prettig. Bedenken of discussie mbt mogelijk scenarios mbt de feiten die er zijn vind ik iets heel anders dan zelf een verhaal schrijven op halve feiten .

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:33

Arabier schreef:
xChanelx schreef:

Ik ken Anne trouwens wel, ik heb haar wel is vaker zien fietsen, omdat ik ook vaak in utrecht kom (Woon in zeist) dus ik vind dit zo sneu. Echt heel veel sterkte naar de familie en vriend(en) van Anne!

Er wordt in de pers niet voor niets gebruik gemaakt van initialen of hooguit een voornaam.
Dit voor zover ik weet uit bescherming voor de verdacht, maar ook voor invloed op familie e.d.
Correct me if I'm wrong

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:34

xChanelx schreef:
Er wordt in de pers niet voor niets gebruik gemaakt van initialen of hooguit een voornaam.
Dit voor zover ik weet uit bescherming voor de verdacht, maar ook voor invloed op familie e.d.
Correct me if I'm wrong

Oo ja klopt maar ik bedoelde ook alleen een voornaam, zie het nu ook overal in de pers dus een beetje dom dat ik het hier vroeg, pardon!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:35

xChanelx schreef:
Arabier schreef:

Correct me if I'm wrong

Alleen heb ik volgens mij op de ene site zijn voornaam voorbij zien komen en op een ander zn achternaam en weer een ander alleen initialen..

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:35

bigone schreef:
"Anne, Anne, wat heb je nu weer gedaan, stukje fietsen en ja hoor, dikke bui op je hoofd, kletsnat. Dan maar even schuilen. Even later stopt een wagentje van de plaatselijke hovenier, je hebt ze al zo vaak gezien dus hebt totaal geen argwaan. Een vriendelijke jongeman vraagt of hij je even naar het station moet brengen, zijn dienst zit er toch op. Ha fijn, je bent al zo nat en koud. Je fiets kan wel achterin, en hij zegt dat de kletsnatte jas en rugzak er ook wel bij kunnen, liggen ze droog onder het dekkleed, slim. De klap zie je niet aankomen, dat je bij je fiets onder het dekkleed word gelegd, je krijgt het niet meer mee. Hij handelt in een opwelling van uit zijn zieke geest en beneemt jouw de kans op een geweldig lang leven

Dit schoot me te binnen toen ik vanmiddag bij ons een wagentje van een hovenier zag rijden, je ziet ze zo vaak en staat er niet bij stil dat er ook andere mensen achter het stuur kunnen zetten, Anne zal zeer waarschijnlijk niet meer leven, wanneer deze verdachte het heeft gedaan dan hoop ik dat hij levenslang de bak in gaat.

wtf

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:36

Arabier schreef:

gefeliciteerd... wat is hier nu de meerwaarde van? :?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:38

Arabier schreef:

O.a. omdat je ook mensen ertussen hebt zitten die eigen rechter gaan spelen zodra ze weten wie het is.

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:42

Duutelepluut schreef:
Arabier schreef:

gefeliciteerd... wat is hier nu de meerwaarde van? :?

Ik, wou graag een beeld krijgen, maar jullie hebben er niet veel aan inderdaad haha, gelukkig ging het daar ook niet om :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:46

Excuus voor diegene die zich ergert aan het hersenspinsel. Inderdaad, meer is het niet. De afgelopen twee dagen mijn hoofd gebroken over hoe iemand spoorloos kan verdwijnen en toen ik had gelezen dat de verdachte bij de plantsoenendienst oid werkte en ik vandaag die wagentjes zag schoot me dit domweg te binnen als zijnde een mogelijke verklaring. Het is absoluut niet kwetsend oid bedoelt dus bij deze. Mijn excuses mocht je het veel te ver vinden gaan.

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:48

Zijn naam staat overal op het internet dus wat maakt het uit.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:56

Zo lang hij niet bekend heeft en Anne niet gevonden is weet je natuurlijk nooit zeker of hij de dader is. Voor hetzelfde geld heeft een andere bewoner van de inrichting het gedaan, en haren van deze ex-gevangene op de jas gelegd omdat het een geloofwaardige dader zou zijn.. Je weet het niet. Daarom kan het gevaarlijk zijn om namen te noemen.
Al heeft deze meneer al zo veel op zijn kerfstok dat ik er geen medelijden mee heb als hij vals beschuldigd zou worden.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:01

Mies schreef:
Zijn naam staat overal op het internet dus wat maakt het uit.

Deze meneer heeft familie. Ik zie niet in waarom wij op Bokt zijn naam zouden moeten herhalen.

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:03

De politie weet meer dan wij. En als ze plotseling gaan zoeken op een bepaalde plaats...doen ze dat niet zomaar....

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:05

Ik snap niet wat er zo bijzonder is aan deze specifieke kliniek? Het is toch helemaal niet raar of eng om naast een gevangenis, tbs of inrichting te wonen?