Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blackflicka schreef:Weet iemand of die grenzen in Frankrijk nu voorgoed gesloten blijven.
Chiave schreef:@ingedebruijn,
Ik stel een vraag aan iemand anders, jij oordeelt vervolgens dat ik respectloos ben (terwijl ik alleen een vraag stel) en zodra ik gewoon weer normaal op jou reageer, doe ik het nog eens verkeerd. Weet je wat Inge, dan lees je maar lekker over me heen.
Chiave schreef:@ingedebruijn,
Ik stel een vraag aan iemand anders, jij oordeelt vervolgens dat ik respectloos ben (terwijl ik alleen een vraag stel) en zodra ik gewoon weer normaal op jou reageer, doe ik het nog eens verkeerd. Weet je wat Inge, dan lees je maar lekker over me heen.
ingedebruijn schreef:Chiave schreef:@ingedebruijn,
Laat ik het erop houden dat je een hele bijzondere manier van communiceren hebt.
R12312 schreef:Chiave schreef:@ingedebruijn,
Klopt helemaal, Pvv stemmers worden namelijk niet afgezeken, dat is iets wat Inge zelf voelt en daardoor leest.
billionache schreef:Ben ik ook benieuwd naar ingedebruijn
Ik ben zelf van België maar heb niet veel meegekregen van het nieuws. Behalve dat het terreuralarm bij evenementen verhoogd wordt van 2 naar 3 (ernstig). Maar dat was vanmiddag, nog voor de tegenaanval van Frankrijk, dus ik weet niet hoe het er nu voor staat.
its_daantjee schreef:menseeeen alsjeblieft. het is al een verschrikkelikl onderwerp en dan moet er ook nog zo over gepraat worden?
ik mag nog niet stemmen, maar vind in veel opzichten dat GW wel gelijk heeft. hoe hij deze dingen brengt mag van mij wel op een respectvollere manier. maar geert zegt heel veel dingen die mensen denken maar niet durven te zeggen. ik kan begrijpen als je niet voor geert bent, want sommige uitspraken kunnen echt niet. maar ik snap het ook zeker wel als je wel op geert stemt..
overigens gad jk nog niet nagedacht over het volken tegen elkaar.opzetten en ja, misschien doet hij dat wel.
mogen we nu weer ontopic gaan?
heb begrepen dat frankrijk een bom gegooid heeft als wraak? vrees dat dit geen goede actie was...
its_daantjee schreef:heb begrepen dat frankrijk een bom gegooid heeft als wraak? vrees dat dit geen goede actie was...