Schietpartij en explosies in Parijs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:19

Reltopic is het nog lang niet. Gewoon een discussie, die wel wat offtopic gaat maar oke.

Blue_Eyes

Teddy321 schreef:
Ok......waar blijven mn beloofde 1000 euries :D

Goede vraag! _O-

Teddy321

blackflicka schreef:
Weet iemand of die grenzen in Frankrijk nu voorgoed gesloten blijven.

Volgens mij heb jij echt geeeen idee wat grenzen sluiten betekend he?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:20

blackflicka schreef:
Weet iemand of die grenzen in Frankrijk nu voorgoed gesloten blijven.

De noodtoestand is uitgeroepen,dat wil zeggen dat je niet door een democratisch proces heen hoeft voor bepaalde beslissingen te nemen.
Ik weet niet hoelang de grenzen dichtblijven,hoelang de ''noodtoestand'' gaat duren word morgen beslist.
Hollande wilde drie maanden,weet niet of de grenzen dan ook drie maanden dichtblijven.

Gnome

Had België nu ook officieel gemeld eigenlijk dat de grenzen dicht gaan? Heb dat stukje in het nieuws even gemist.

Chiave

@ingedebruijn,

Ik stel een vraag aan iemand anders, jij oordeelt vervolgens dat ik respectloos ben (terwijl ik alleen een vraag stel) en zodra ik gewoon weer normaal op jou reageer, doe ik het nog eens verkeerd. Weet je wat Inge, dan lees je maar lekker over me heen. ;)

Ariannee

nou zeg, doe eens normaal

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:21

Chiave schreef:
@ingedebruijn,

Ik stel een vraag aan iemand anders, jij oordeelt vervolgens dat ik respectloos ben (terwijl ik alleen een vraag stel) en zodra ik gewoon weer normaal op jou reageer, doe ik het nog eens verkeerd. Weet je wat Inge, dan lees je maar lekker over me heen. ;)

Laat ik het erop houden dat je een hele bijzondere manier van communiceren hebt. ;)

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:22

Chiave schreef:
@ingedebruijn,

Klopt helemaal, Pvv stemmers worden namelijk niet afgezeken, dat is iets wat Inge zelf voelt en daardoor leest.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:22

ingedebruijn schreef:
Chiave schreef:
@ingedebruijn,

Laat ik het erop houden dat je een hele bijzondere manier van communiceren hebt. ;)

Dat is jou mening. Je mag me verder becommentariëren middels een pb. Laten we ons weer focussen op de schietpartij en de explosies in Parijs.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:23

Ariannee schreef:
nou zeg, doe eens normaal

Inderdaad. Laat het maar aan mij over om verkeerd met internet om te gaan.

En nu weer on-topic

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:24

Graag :) iemand een reactie op mijn eerdere vraag over België?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:25

R12312 schreef:
Chiave schreef:
@ingedebruijn,

Klopt helemaal, Pvv stemmers worden namelijk niet afgezeken, dat is iets wat Inge zelf voelt en daardoor leest.

nou dan lees ik het zeker ook een een bijzondere manier

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:26

menseeeen alsjeblieft. het is al een verschrikkelikl onderwerp en dan moet er ook nog zo over gepraat worden?

ik mag nog niet stemmen, maar vind in veel opzichten dat GW wel gelijk heeft. hoe hij deze dingen brengt mag van mij wel op een respectvollere manier. maar geert zegt heel veel dingen die mensen denken maar niet durven te zeggen. ik kan begrijpen als je niet voor geert bent, want sommige uitspraken kunnen echt niet. maar ik snap het ook zeker wel als je wel op geert stemt..

overigens gad jk nog niet nagedacht over het volken tegen elkaar.opzetten en ja, misschien doet hij dat wel.

mogen we nu weer ontopic gaan?

heb begrepen dat frankrijk een bom gegooid heeft als wraak? vrees dat dit geen goede actie was...

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:26

Ben ik ook benieuwd naar ingedebruijn :-)

Ik ben zelf van België maar heb niet veel meegekregen van het nieuws. Behalve dat het terreuralarm bij evenementen verhoogd wordt van 2 naar 3 (ernstig). Maar dat was vanmiddag, nog voor de tegenaanval van Frankrijk, dus ik weet niet hoe het er nu voor staat.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:27

Laten we het PVV gedeelte maar met rust laten. Gaat naar mijn idee veel te offtopic en ik zou graag zien dat het topic gericht blijft op Parijs en respect voor de slachtoffers.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:28

billionache schreef:
Ben ik ook benieuwd naar ingedebruijn :-)

Ik ben zelf van België maar heb niet veel meegekregen van het nieuws. Behalve dat het terreuralarm bij evenementen verhoogd wordt van 2 naar 3 (ernstig). Maar dat was vanmiddag, nog voor de tegenaanval van Frankrijk, dus ik weet niet hoe het er nu voor staat.

Ja ik dacht dat ik er op de nacht zelf iets over had gehoord maar het laatste wat daar weer op gemeld werd was dat dat niet zo was dus vandaar mijn vraag.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:29

its_daantjee schreef:
menseeeen alsjeblieft. het is al een verschrikkelikl onderwerp en dan moet er ook nog zo over gepraat worden?

ik mag nog niet stemmen, maar vind in veel opzichten dat GW wel gelijk heeft. hoe hij deze dingen brengt mag van mij wel op een respectvollere manier. maar geert zegt heel veel dingen die mensen denken maar niet durven te zeggen. ik kan begrijpen als je niet voor geert bent, want sommige uitspraken kunnen echt niet. maar ik snap het ook zeker wel als je wel op geert stemt..

overigens gad jk nog niet nagedacht over het volken tegen elkaar.opzetten en ja, misschien doet hij dat wel.

mogen we nu weer ontopic gaan?

heb begrepen dat frankrijk een bom gegooid heeft als wraak? vrees dat dit geen goede actie was...

1 bom??maak er maar 20 van.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:31

its_daantjee schreef:

Bombarderen deden ze toch al. Als ik lees wat ze geraakt hebben (een commandocentrum, een opleidingscentrum, een trainingskamp en een munitiedepot getroffen) dan denk ik dat er alleen ISIS strijders geraakt zijn in deze. Of wonen daar ook nog Syriers?

blackflicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:32

Ik las net op msn dat de voortvluchtige terrorist is opgepakt en weer vrij gelaten,hoe ziek kunnen ze zijn om zo 1 te laten lopen,vrij uit laten gaan..
Geen woorden voor.

Wat betreft die bom gordel man,die man leefde nog toen dat ding af ging.
Zijn naam was Waled abdelrazak.S man kwam uit Egypte zie msn nieuws.
Laatst bijgewerkt door blackflicka op 16-11-15 00:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:33

blackflicka schreef:
Ik las net op msn dat de voortvluchtige terrorist is opgepakt en weer vrij gelaten,hoe ziek kunnen ze zijn om zo 1 te laten lopen,vrij uit laten gaan..
Geen woorden voor.

Heb je daar een bron van? Lijkt me heeeel sterk op dit moment.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:33

weer vrij gelaten? Zijn ze achterlijk ofzo

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:34

Ariannee schreef:
ik stem al heel lang op geert wilders

Heel lang lijkt me een beetje overdreven als je 20 bent :D :D

Ariannee

Re: Schietpartij en explosies in Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:34

Ariannee