Urbiezira schreef:Jouw dochter is niet meer 11, meen ik mij te herinneren. Overigens kan het ook zijn dat het meisje de speech op donderdag pas gehoord heeft he? Daar weet ik de details niet van. Bedtijd is daarbij een heel andere discussie.
Ik vind gewoon dat ieder die een kind zo bang kan maken, fout bezig is. Wilders of niet.
Anyway, zwakke ik dat ik dit topic nog een keer opzocht. Dat moet ik niet meer doen. Word ik alleen maar naar van. Er valt over dit onderwerp niet te discussiëren. Ik heb het idee dat beide partijen niet open staan en dan wordt het een nare discussie, nou ja, eigenlijk meer een welles-nietes spelletje. Het lijkt zowaar de politiek wel.
Ik zal het bijvoorbeeld ook nooit eens zijn met wat Wilders zegt zolang hij ook dit soort naar mijn mening nare en stigmatiserende dingen blijft zeggen. Ik vond het de moeite waard om even het verhaal van een andere kant te belichten, omdat ik er persoonlijk bij was, maar ik vind dat deze discussie vast zit en daar leg ik mij dan maar bij neer.
Ik ben het met je eens maar het valt wel op dat mensen als shadow en electra goed onderbouwde en genuanceerde posts schrijven, waarbij Yentl en Ceriadwen maar wat roepen zonder dat het ergens op gebaseerd is.
Russel, denk jij werkelijk dat ovj's -over het algemeen- mensen van de straat/praktijk zijn?
Dat zijn meestal mensen die rechtstreeks van de universiteit op het parket terecht komen, heel veel zaken op papier zien en in de rechtszitting, maar daarbij niet per definitie weten wat er op straat leeft en ook een dusdanig hoog salaris hebben dat ze meestal niet in een achterstandswijk wonen. Dus die achtergrond van Teeven daar zou ik maar niet zoveel van onder de indruk zijn.
Geerke: noem je nu echt Amerika als voorbeeld?
Het land van veel meer criminaliteit en een grote kloof tussen arm en rijk dan in Nederland.
En niet zo'n beste recente geschiedenis als het om racisme gaat.
Laatst bijgewerkt door Nikass op 23-03-14 14:24, in het totaal 1 keer bewerkt