Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SienenIvo schreef:Het is heel erg,maar HIJ is buiten de piste gaan skieen!
Neem het nou niet verkeerd op!
Het is wel zo!
Angela schreef:Ess_Ramona schreef:Inderdaad, de kinderen..
Hoe vertel je het? Dat papa misschien nooit meer wakker word..
En wat als ze de behandeling zouden moeten gaan stoppen??? Dat papa niet meer ademt en echt dood is omdat de machine is uitgezet.. Je moet er echt niet aan denken...
Ik heb echt zo met de familie te doen....
Polivy schreef:SienenIvo schreef:Het is heel erg,maar HIJ is buiten de piste gaan skieen!
Neem het nou niet verkeerd op!
Het is wel zo!
Get over it...
Verschrikkelijk hoe mensen aldoor hun gelijk willen halen en met het vingertje willen wijzen terwijl Prins Friso al dagen vecht voor zijn leven en familie en vrienden een vreselijke, zeer verdrietige en onzekere tijd doormaken.
stef schreef:Zucht... Hij wist dat er lawine gevaar was... Tip: Lees het topic door....
Heb geen zin om in herhaling te vallen.
Ik vind het trouwens best "creepy" om te zien hoeveel Friso en Constatijn op elkaar lijken zeg...
Hoe oud zijn de kinderen van Friso en Mabel eigenlijk?
lesilla: Palliatieve??
SienenIvo schreef:stef schreef:Zucht... Hij wist dat er lawine gevaar was... Tip: Lees het topic door....
Ik vind het trouwens best "creepy" om te zien hoeveel Friso en Constatijn op elkaar lijken zeg...
Ik lees geen 58 bladzijdes door hoor!
SienenIvo schreef:stef schreef:Zucht... Hij wist dat er lawine gevaar was... Tip: Lees het topic door....
Ik lees geen 58 bladzijdes door hoor!
sallandval schreef:stef schreef:En weer dat uitroepteken....
even off topic... HOOFDLETTERS betekent schreeuwen, een uitroepteken betekent slechts een uitroep, een extra klemtoom. Ik gebruik ze ook vaak om te accentueren, dat betekent niet dat ik telkens schreeuw.