Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:citeer:De rest lijkt mij zeer onwaarschijnlijk omdat andere partijen daar simpelweg niet aan mee gaan werken.
Waar maken we ons dan zo druk om?al die dingen m.b.t. islam en buitenlanders zullen er ook nooit door komen.
Waar is men dan zo bang voor?
Gitta1977 schreef:Dat er gepraat moet worden ok, maar het staat toch op voorhand al vast dat het onmogelijk is om met die partij samen te werken. En al was het wel mogelijk dan zorgt de PVV er wel voor dat het onmogelijk wordt.
Formeel moet je op basis van de uitslag op zijn minst met de winnaar praten. Dat de intentie dan is om er toch niet mee in zee te gaan is een ander punt, maar geen kiezersbedrog aangezien die kiezer óók op voorhand kan weten dat er met de PVV niet samen vált te werken.
Als ze daadwerkelijk willen dát er wat veranderd kunnen die stemmers dan ook beter op een partij stemmen die nuttige oplossingen heeft voor een aantal problemen dan op de PVV. Dat zien die kiezers volgens mij niet in omdat ze blind achter het geschreeuw en geblaat van Wilders aanlopen.
gohya schreef:Als Wilders zijn belofte's niet waar maakt,mag dat kabinet van mij ook weer vallen.
Lyonesse schreef:Maar dit klopt toch van geen kant? Dit is wat er de vorige keer met de SP gebeurde. 16 zetels winst en 3e partij van NL, maar daar wordt zo aan voorbij gegaan. Dat vind ik een slechte zaak, of dat nu om de PVV, de SP of om mijn part de Pvdd is. Aan de kiezers hoor je niet zo makkelijk voorbij te gaan omdat het niet in je eigen straatje past
sarabande schreef:Gitta1977 schreef:SP wilde destijds zeker wel regeren maar is door PvdA en CDA aan de kant gezet. Details zet ik hier niet op internet, maar dat is niet netjes gegaan toen...
Maar je denkt toch niet echt dat Balk, die het al zo moeilijk heeft met de PVDA ook nog Marijnissen erbij wilde hebben????
gohya schreef:Buitenlanders met nederlands paspoort mogen wél stemmen!
gohya schreef:Dus we moeten ons er maar niet mee bemoeien?want het is het geloof v.d. ouders,dus de dochters hebben maar te doen wat hun ouders willen?Dat is in hun eigen land zo ja,maar hier hebben ze vrijheid van mening en mogen ze dat zelf beslissen.
Dus we laten die meisjes maar lekker in hun ellende zitten,we helpen ze niet want we moeten ons er niet mee bemoeien.
Op school mogen ze met veel dingen niet meedoen,en ze willen wél heel graag.Ow jammer dan,de ouders willen het niet,dus jij mag ook niet.Onzin dus!
gohya schreef:Buitenlanders met nederlands paspoort
frangelica schreef:Dit is geen rechtse radicale politieke praat maar een vaststaand feit, omdat Christelijke mannen en vrouwen deze natie gesticht hebben, gefundeerd op Christelijke principes