Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Er staan hier meedere dingen in dit topic wat niet echt met de discussie te maken heeft hoor.
Er werd een stuk terug in dit topic gezegd dat de moslims niet gedwongen werden door hun ouders.Nou wel dus,ze moeten besneden worden of ze willen of niet.
Als je het hele topic leest had je dat zien staan.
peanutbutter schreef:Als je christen bent en je wordt gedoopt als baby is dat ook zonder keuze.
peanutbutter schreef:Geloof me het is niet zo 'makkelijk' om NL in te komen. En nooit die allochtonen binen halen?? Wie had dan al het smerige en zware werk meoten doen waar wij ons te goed voor voelden. Er zijn mensen die zich letterlijk kapot hebben gewerkt voor een hongerloontje omdat WIJ dat werk niet wouden doen.
KiWiKo schreef:ja dat is ook niet handig orienta![]()
dat zijn ook dingen waar ik me wel eens over verwonder
als het hier zo slecht is ga je toch weg ???????
Ik weet dat ik weg ga uit dit land, kwestie van tijd
KiWiKo schreef:peanutbutter schreef:Geloof me het is niet zo 'makkelijk' om NL in te komen. En nooit die allochtonen binen halen?? Wie had dan al het smerige en zware werk meoten doen waar wij ons te goed voor voelden. Er zijn mensen die zich letterlijk kapot hebben gewerkt voor een hongerloontje omdat WIJ dat werk niet wouden doen.
dat was inderdaad zo........... en ik kan niet anders zeggen dan dat de oorspronkelijke gastarbeiders zich helemaal de klere hebben gewerkt......... net zoals de oostblokkers dat nu doen.........
peanutbutter schreef:Mijnen, gifstoffen opruimen, zwaar havenwerk.
En procentueel leven nog altijd minder allochtonen van een uitkering van autochtonen.
Blue_Eyes schreef:orienta schreef:idd oorspronkelijke gastarbeiders maar daar hebben we nu niet meer zoveel aan
Dat zijn anders wel de ouders en grootouders van degenen waarvan nu gezegd wordt dat ze maar moeten worden uitgezet. Wat DUS niet kan, omdat die jongens hier geboren en getogen zijn.
Blue_Eyes schreef:Citaat:Ik heb het ook niet over uitzetten.
Ik heb het over alle "nieuwe" wat ze binnen laten
Dan heb je iets gemist denk ikHet grut waar 'men' nu last van heeft is meest tweede- en derdegeneratie allochtoon. Soms dus niet eens meer allochtoon.
gohya schreef:Wacht maar totdat ZIJ de overhand hebben,dan wil ik nog wel eens praten met jullie.Kijken of je dan nog hetzelfde zegt als nu.
Want dát is wat ze willen dat Zij hier alles gaan bepalen en wij moeten luisteren en doen wat Ze zeggen.
Die uitspraken zijn er toch al geweest op dreigende toon.