Drama in [***]: 15 gewond, 8 doden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 16:19

monikje schreef:
De automobilist is verhoord op het bureau.

hmm in ad staat dat hij geopereerd werd, en dat was om 15.36

"TV Gelderland meldt dat er sprake is van opzet van de chauffeur, die momenteel wordt geopereerd. Hij raakte gewond tijdens zijn daad"

http://www.ad.nl/binnenland/3186596/4_D ... DOORN.html

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 16:20

Hoor net zo'n man op rtlz zeggen dat er wel wat meer aandacht had mogen zijn voor een poging van de man om er door heen te komen, eerder.
Je weet niet eens wat er bij het eerste contact is gebeurt...

sorrell

Polivy schreef:
Mooi statement van Beatrix. Heel oprecht.

Ja, recht uit haar hart, ik kreeg tranen in mijn ogen.. Zo oprecht en zo gemeend!

monikje

crossmonster schreef:
Nou idd die politieagent op de fiets... die heeft echt veel geluk gehad.

Ja dat viel mij ook al op die heeft zeker veel geluk gehad.

Polivy

Babico3 schreef:
Het gaat om een autochtoon iemand.
Grrr. Waarom operen ze die man nog!

Omdat iedereen medische verzorging verdient!

Karin

Babico3 schreef:
Grrr. Waarom operen ze die man nog!

Heeft hij geen recht op medische zorg?

Op z'n minst is het handig om hem 'op te lappen' zodat hij niet overlijdt. Kan hij iig ondervraagd worden over zijn daad. ;)

CM_

Ik verstond op de radio allochtoon, dus voor alle mensen die niet lezen : excuus .

Lijkt wel of de helft van de mensen hier in dit topic bezig is om andere bokkers af te kraken ipv te discussieren over het onderwerp, djies grow up!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 16:21

Jeetje zeg.. wat een drama dit :\
Zit al een hele tijd vol verbijstering te kijken..

Die reactie van Beatrix.. kippenvel gewoon..

Alexx

Wido4ever schreef:
crossmonster schreef:
Ik ben wel benieuwd waarom hij deze gruwelijke daad heeft gedaan.

Jammer dat de gevangenissen zo mild zijn hier. Wat mij betrefd mag ie naar zijn geboorteland worden uitgeleverd om daar levenslang te zitten :\

Verwondert mij dat je er automatisch vanuit gaat dat de 'dader' iemand zou zijn die niet afkomstig is uit Nederland ...

idd, en net alsof dat wat uitmaakt bovendien :\

Anoniem

Wat ontzettend triest... Vond het een hele heldere persconferentie, gelukkig geen uitspraken die niet 100% zeker zijn.

Vreselijk, ben echt benieuwd naar de gedachtegang van die man..... :\ Las net wel op Twitter dat het een echtscheiding probleem was, man mocht z'n kinderen niet zien? (Man had het via de schoonvader) Maar lijkt me nog vroeg om daadwerkelijk zulke uitspraken te doen. :=

Heeft iemand enig idee waar de condoleance registers te vinden zijn?

Iris82

Wat Karin zegt idd...

Tuurlijk moet je zo iemand opereren. Je wilt toch weten wat ie gedaan heeft en waarom?

SpikkelFire

En volgens mij sprong die agent op de fiets ook gelijk naar de auto om de man te helpen. Dat je dat dan nog kan vind ik echt knap, ik zou echt in shock zijn!

Ezmee

Xx_Joyce_xX schreef:
Wat een rare mensen op de wereld zeg echt Walgelijk! Gaan alle feesten in Zeeland wel door?

Het officiele hier wel, maar ik geloof ook dat onze burgemeester van Veere de dorpen langs is om het feest te stopppen (eerder?)

Karin

crossmonster schreef:
Lijkt wel of de helft van de mensen hier in dit topic bezig is om andere bokkers af te kraken ipv te discussieren over het onderwerp, djies grow up!

Wat mij opvalt is dat er een hoop aannames worden geroepen. Ik ga liever af op feiten. :)

rockwitch

Hoe kan die vent nou verhoord zijn op het bureau terwijl hij echt hardstikke gewond is. Hij ligt nu op de operatietafel. Volgens mijn moeder (ook van de politie) nemen ze zo iemand gewoon mee naar het ziekenhuis en dan verhoren ze hem als het kan daar wel.

snap ook niet dat iemand de koningin een aansteller vind, man als dat voor onze ogen gebeurt ben je ook compleet in shock.

Iris82

Politie onderzoekt woning

De politie en brandweer zijn donderdag langsgeweest bij de oude woning van de eigenaar van de auto die betrokken was bij het incident in Apeldoorn. Ter plekke bleek dat de man enige tijd geleden is verhuisd.

Op het adres is een aannemer/timmerbedrijf gevestigd en wonen ook ongeveer twaalf mensen. Volgens de eigenaar van het bedrijf is de man, die 38 jaar oud zou zijn, ongeveer een jaar geleden verhuisd. Hij zou verzuimd hebben het kentekenbewijs van de auto op een nieuw adres te zetten.

@telegraaf.nl
Laatst bijgewerkt door Iris82 op 30-04-09 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 16:22

Iris82 schreef:
Wat Karin zegt idd...

Tuurlijk moet je zo iemand opereren. Je wilt toch weten wat ie gedaan heeft en waarom?

Juist, en daarna levenslang geven, laat het hem maar voelen :\

monikje

SpikkelFire schreef:
En volgens mij sprong die agent op de fiets ook gelijk naar de auto om de man te helpen. Dat je dat dan nog kan vind ik echt knap, ik zou echt in shock zijn!

Jaa ik ook.
Ik ben benieuwd waarom hij het heeft gedaan.
Hoe haal je het in je hoofd ?:|

Emori

SpikkelFire schreef:

daar zijn ze natuurlijk ook op getraint, maar het blijft knap!

Unoo

Het is allemaal vreselijk. Mijn moeder zei voordat we gingen eten: 'Zet de tv maar even aan, dan kijken we even naar de optocht'. En toen we 10 minuten aan het kijken waren rijdt er ineens een zwarte auto keihard op 'de naald' in. Ik schrok me te pletter, en dan ook al die reanimaties.. Er hoeft er maar 1 gek te zijn..

Anoniem

Ik wil juist dat die man het overleefd! Alleen dan zullen we achter de waarheid komen op de vraag waarom

xDramaQueen

Alexx schreef:
Wido4ever schreef:

Verwondert mij dat je er automatisch vanuit gaat dat de 'dader' iemand zou zijn die niet afkomstig is uit Nederland ...

idd, en net alsof dat wat uitmaakt bovendien :\

lees nou eerst eens haar reactie hierboven man! JEZUS!

ukje

SpikkelFire schreef:

Het is wel je plicht om dat soort mensen ook te helpen.

Dioxide

Dat hij al eerder weg was gestuurd is inderdaad al eerder op het nieuws medegedeeld. Tip: de NOS is iets sneller dan RTL.
Die beelden van de RTL cameraman... maargoed dat er geknipt is. Ik ben zelfs ernstig nuchter, maar zelfs ik ervaar dit al als redelijk schokkend.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 16:23

Wat een verschrikkelijke gebeurtenis :\ Krijg het beeld van dat meisje op straat ook niet meer van mijn netvlies af.

Wel lijkt het me zo dat níemand gebaat is bij speculaties en uitspraken hoe erg het wel niet in Nederland is geworden. Dit kan in élk land, waar dan ook ter wereld gebeuren. Er hoeft maar één persoon te zijn, één moment en je hebt een drama zoals vandaag gebeurt is. Mensen beschuldigen of bevolkingsgroepen bespreken lijkt me dus ook redelijk nutteloos.

De woorden van Beatrix vond ik erg mooi, en ik vind het ontzettend goed dat ze zo snel 'het volk' heeft toegesproken.