Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miss_kippie schreef:wat was een leerling piloot een boorwerktuigkundige hebben ze niet meer.met klm of martinair gaan ook leerlingpiloten mee die hebben al heel wat vlieg uren gemaakt hoor.en hij is toch binnen geweest dus er is naar gekeken klm of wie dan ook moeten ook wel eens een start onderbreken. we moeten gewoon wacht wat er aan de hand is geweest
Mystica schreef:Laten we nou aub niet ook nog over discriminatie/achterstanden etc gaan lopen zeiken. Er is helemaal geen woord gevallen over achterlijke turken oid, lekker belangrijk dan om het daar over te gaan hebben? Ik vlieg ook liever met een nederlandse maatschappij. En overal kan een ongeluk mee gebeuren. Máár ik ben ook gewoon met Transavia naar Faro gevlogen en weet niet eens waarmee ik terug gevlogen benGewoon met het vliegtuig dat stond te wachten
Vliegen is enorm gaaf om te doen, en het interesseert me heel erg, en dit soort dingen dus ook. Ramptoerisme? Geen idee, maakt me ook vrij weinig uit. Wat is er mis mee om te willen weten wat er ergens gebeurd is en hoe dat kwam? Ik zou het erger vinden als het mensen geen klap kon interesseren
suusiejj schreef:Overlevende Henk Heijloo
http://www.ad.nl/binnenland/crash/30314 ... dstil.html
Nog stukje over Henk Heijloo
http://www.ad.nl/binnenland/3031318/Eer ... ellen.html
__Nathalie__ schreef:nou heb dat filmpje even gekeken. Knap werk van die piloten.
Overigens zou het me wel eng lijken als je gaat landen, en vervolgens weer omhoog gaat en verder vliegt.
saroanda schreef:__Nathalie__ schreef:nou heb dat filmpje even gekeken. Knap werk van die piloten.
Overigens zou het me wel eng lijken als je gaat landen, en vervolgens weer omhoog gaat en verder vliegt.
Dat gebeurt heel vaak kan ik je zeggen. Afgelopen vakantie nog een doorstart gemaakt op Schiphol. Ik ben zelf stewardess geweest, dus dan ga je op dat moment gelijk nadenken wat de reden kan zijn van de doorstart. Maar geen van de redenen die ik bedacht waren het, er stond blijkbaar nog een vliegtuig op de baan.
miss_kippie schreef:vind het gewoon heel erg dat je links en rechts verhalen hoord van ja het was een turkse vliegtuig of ja zijn maar turken dat zijn ook mensen die piloten laten ook een gezin achter.of nu dingen zoeken van ja het was een leerling piloot die er bij zat ja dus.weet je dat soort dingen vind ik gewoon naar.