bonnielau schreef:Anya schreef:Ik ben tegen broekrokken
die zijn inderdaad vreselijk!
Als de boerka verboden moet worden dan moet de broekrok dat ook worden!! (ik ga er denk ik een film over maken...)
Boerka, broekrok, bijna hetzelfde woord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Als de boerka verboden moet worden dan moet de broekrok dat ook worden!! (ik ga er denk ik een film over maken...)
merrietje schreef:Boerka, broekrok, bijna hetzelfde woord
bonnielau schreef:merrietje schreef:Boerka, broekrok, bijna hetzelfde woord
ik ruik een complot! De broekrok is tegenwoordig vermomd als boerka en probeert zo de wereld over te nemen, en door wilders gaat dit lukken......eng!
Anya schreef:Woehaha karl.. ja dat is maar zo mogelijk.. Zeker meegekomen met de Romeinen tijdens de eerste belegering van Jerusalem
Of zit ik er nu een jaar of 4000 naast
bonnielau schreef:Anya schreef:Woehaha karl.. ja dat is maar zo mogelijk.. Zeker meegekomen met de Romeinen tijdens de eerste belegering van Jerusalem
Of zit ik er nu een jaar of 4000 naast
Hahahaha
Romeinen...ook geen prettig volk trouwens met al die veldslagen en bezettingen...kunnen we de italianen dat nu nog kwalijk nemen?!
merrietje schreef:Laten we crocs dan ook verbieden, ik vind ze echt té lelijk
Mystica schreef:Hoe vaak zie je die voorbij komen dan Karl?
bonnielau schreef:Zweden...ook geen fijn volk hoor, vraag maar aan de finnen (die waren trouwens ook niet al te blij met de russen) of de noren.
(ben trouwens wel gek op zweden...dus laten we de zweden maar niet verbieden..mooie mannen daar)
Daphnezz schreef:Tuurlijk zijn er extremisten, maar die heb je overal. Chinezen, die zijn geen moslims kijk wat ze met de tibetanen doen, en met hun eigen volk...geen mensen rechten. Nederlanders, kijk wat ze gedaan hebben. Ze hebben negers van Afrika gehaald en op vee transport naar amerika gezet.. de helft overleefde het niet!! nog veel extremer dan een vliegtuig het WTC in vliegen.
Karl66 schreef:Mystica, heel wat vaker dan vrouwen met een Burka, maar ik kom dan ook regelmatig in Zwolle, Meppel en Hoogeveen.
Unfaithful schreef:merrietje schreef:Laten we crocs dan ook verbieden, ik vind ze echt té lelijk
Jaaaaaa kom, laten we iedereen met crocs het land uit zetten.![]()
bonnielau schreef:Maar het komt er dus eigenlijk op neer dat geen enkele bevolkingsgroep/ cultuur/ geloof helemaal perfect is, in elke vind je het goede en in elke vind je het kwade.
merrietje schreef:bonnielau schreef:Zweden...ook geen fijn volk hoor, vraag maar aan de finnen (die waren trouwens ook niet al te blij met de russen) of de noren.
(ben trouwens wel gek op zweden...dus laten we de zweden maar niet verbieden..mooie mannen daar)
Nieuwe grondwet:
Men mag niet discrimineren op huidsakleur, ras, uiterlijk, geslacht etc etc behalve als de persoon in kwestie crocs of een broekrok draagt óf Zweeds óf Italiaans is