faye schreef:Ik geloof dat Aimee het niet helemaal begrijpt
Als iemand begrijpt wat Sander zegt, dan ben ik het wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Ik geloof dat Aimee het niet helemaal begrijpt
klomp schreef:chevax schreef:Tuurlijk moeten mensen niet naar hier komen om herrie te schoppen. Maar kijk dan eens naar de mensen die zijn uitgezet die hier een leven hadden opgebouwd, vaak waren geïntegreerd in de maatschappij, de kinderen volgende regulier onderwijs. Wáárom toch altijd alleen maar de uitwassen als het over buitenlanders gaat. Eigenlijk is het antwoord daarop simpel, veel mensen wíllen niks positiefs zeggen over buitenlanders.
sorry dat ik het zeg, maar wederom isd dit bullsh*t wat je roept, ik mag dan op wilders stemmen, maar ik ben niet tegen alle buitenlanders zoals je nu doet overkomen als je een wilders-stemmer bent. ik zei al; prima dat mensen ongeacht afkomst hier komen wonen, zolang ze zich aanpassen!!!
deze gezinnen doen juist hun best en mogen wat mij betreft blijven, juist de criminele tak mag van mij het land uit bij herhaaldelijk gedrag!! lezen is ook een vak zeg!! je schrijft enkel wat je ogen willen zien
Aimee schreef:faye schreef:Ik geloof dat Aimee het niet helemaal begrijpt
Als iemand begrijpt wat Sander zegt, dan ben ik het wel
tessatjuh87 schreef:Je kunt niet stemmen met alleen je paspoort toch?
Yommie schreef:Ik zat te twijvelen over SP omdat ik daar steeds op terecht kom,alleen hij is voor afschafen van de hypotheek rente ,dus daarom stem ik niet op de SP.
Want ik denk dat heel veel mensen het toch wel nodig hebben die paar honderd euro per maand...
Dus ik stem op wilders,of partij voor de dieren
Yommie schreef:Ik zat te twijvelen over SP omdat ik daar steeds op terecht kom,alleen hij is voor afschafen van de hypotheek rente ,dus daarom stem ik niet op de SP.
Want ik denk dat heel veel mensen het toch wel nodig hebben die paar honderd euro per maand...
Whiz schreef:@Iris_safarii
Waar haal jij die peilingen eigenlijk vandaan?? dan kan ik ook af en toe ff checken.
joostvangestel schreef:CGJ: Gonny stond er trouwens niet bij, dus voor humor in de tweede kamer kunnen we ook al niet stemmen.
lies schreef:Dat is de bokt-poll
Whiz schreef:Yommie schreef:Ik zat te twijvelen over SP omdat ik daar steeds op terecht kom,alleen hij is voor afschafen van de hypotheek rente ,dus daarom stem ik niet op de SP.
Das een combi die mij de pet te boven gaat!
MarchaL schreef:Ik heb CDA gestemd en mijn vriend op de VVD.