Oekraïne

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:24

Cherdenise schreef:
WW3 in 2024 is de voorspelling

Ik hoop zo dat het Russische leger niet meer mee wilt doen met die gek aso bekrompen man aan het hoofd en dat het stopt, per direct.
Ik word hier zo verdrietig van.

En de betrouwbare bron van deze voorspelling is?

Niet zomaar dingen gaan roepen

Pareltjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:25

Lotus83 schreef:
Cherdenise schreef:
WW3 in 2024 is de voorspelling

Ik hoop zo dat het Russische leger niet meer mee wilt doen met die gek aso bekrompen man aan het hoofd en dat het stopt, per direct.
Ik word hier zo verdrietig van.

En de betrouwbare bron van deze voorspelling is?

Niet zomaar dingen gaan roepen

Nostradamus. Niet de minste maar betrouwbaar??? Soms en soms ook niet en soms helemaal niet of een heel klein beetje.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:27

Hij voorspelde vijf eeuwen geleden voor 2022 een opmars van de ctypto zegt google.
Dan weet je wel hoe laat het is. :+

Als je lang genoeg zoekt, vind je altijd wel wat.

Er zijn ook mensen die een schildpad laten waarzeggen en zelfs die gokt wel eens goed.

Ik ga de sterren nog maar eens bekijken, je weet nooit.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:29

Vind het sowieso lastig dat er zoveel nieuws en filmpjes worden verspreid die dan niet waar of niet van nu blijken, maar ja dat is ook mijn eigen probleem dan moet ik zelf maar alleen betrouwbare bronnen lezen :o hier wordt het trouwens wel vrij duidelijk als iets niet klopt trouwens dat is wel fijn

Afbeelding

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:30

Loekasjenko heeft beloofd dat alle vliegtuigen, helikopters en raketten aan de grond blijven tijdens de onderhandelingen. Voor wat het waard is natuurlijk, maar beter dit dan niks.

Ondertussen stuurt België nog meer munitie, machinegeweren en antitankwapens naar Oekraïne.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/02/26 ... -oekraine/

Cherdenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:31

Niet zomaar wat roepen? Verdiep je er eens in. Tot nu toe komt alles uit!
Coronapandemie was ook voorspeld.
En dat je er niet in gelooft mag, ik mag er wel in geloven. Dat is toch de vrijheid waar we hier alle zo van genieten.
En nu mag ik niet iets zeggen van jou Lotus83..niet goed om een ander de mond te willen snoeren.
Jij mag geloven wat je wilt namelijk ;)

Ik ben net kleding gaan brengen aan een man in de buurt, zijn vrouw is nog daar. Vreselijk, daar word ik nu echt verdrietig van.

Dat hij 465 jaar geleden al wist dat er crypto zou zijn vergeet je dan maar even voor het gemak :+

Cherdenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:32

Die man gaf trouwens aan dat Poetin de raketten op actief heeft gezet, ik denk dat er nog maar weinig hoeft te gebeuren nu

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:34

Ik lees vooral over hem dat je zijn voorspellingen op verschillende manieren kan bekijken maar hij niet betrouwbaar is.

Pandemieën komen gewoon altijd terug dus dan kun je net goed gokken dat het uitkomt.

Hoe vaak zou de wereld aan vergaan zijn volgens voorspellingen?

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:36

Afbeelding

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:38

Even iets anders. Defensie is uiteraard ook druk bezig met de situatie Rusland-Oekraïne. Ik kwam deze tegen op een facebookpagina mbt luchtvaart:
Afbeelding

Mochten jullie iets horen wat betreft militaire bewegingen of acties, een straaljager zien met bewapening etc. Houdt die informatie voor jezelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:38

Cherdenise schreef:
Die man gaf trouwens aan dat Poetin de raketten op actief heeft gezet, ik denk dat er nog maar weinig hoeft te gebeuren nu

Nee dat heeft die niet, hij heeft zijn troepen in de hoogste staat van paraatheid gebracht. Hij heeft niet de kernrakketten al onder de vliegtuigen hangen.

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:39

Cherdenise schreef:

Dat is wel vaker zo geweest, die dingen hebben de hele koude oorlog op scherp gestaan

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:40

[url]Oekraïne bevestigt: grootste vliegtuig ter wereld vernietigd - https://nos.nl/l/2419047#UPDATE-container-59739433[/url]

Als vliegtuigliefhebber doet dit goed zeer!

Heb haar eens in het voorbij rijden op Schiphol zien staan. Eeuwig zonde dat ze nu vernietigd is.

Was van de week nog zo "blij" met het nieuws dat ze juist bespaard zou zijn gebleven bij de gevechten op het vliegveld. Maar kennelijk toch niet. |( |(

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:42

Zebrastreep schreef:
Ik lees vooral over hem dat je zijn voorspellingen op verschillende manieren kan bekijken maar hij niet betrouwbaar is.

Pandemieën komen gewoon altijd terug dus dan kun je net goed gokken dat het uitkomt.

Hoe vaak zou de wereld aan vergaan zijn volgens voorspellingen?

Precies dat dus.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:42

Wesco schreef:
[ [url=m/aq5seh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat zou wel geweldig zijn. Ik hoop het zo !

De beelddenker in mij ziet ze nu zitten op dat eilandje met een paar russen aan de BBQ.
Mijn hersens beginnen raar te doen :')

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:43

Deze Engelsman is een dag voor de invasie nog even helemaal van de Poolse kant tot aam de Russische kant gereisd.

https://youtu.be/f2rBUvWKSZw

Smee__

Sunnda schreef:
Hij voorspelde vijf eeuwen geleden voor 2022 een opmars van de ctypto zegt google.

Er zijn ook mensen die een schildpad laten waarzeggen en zelfs die gokt wel eens goed.

Precies. Het is ook niet een moeilijke voorspelling, het zou naïef zijn om te denken dat er na WO2 nooit meer zo'n grote oorlog zou komen.

Ik wacht met spanning af wat er uit de onderhandelingen komt..

Shae

Vliegtuigen kan je herbouwen. Het is pas écht erg dat er mensen doodgaan, doodsangsten uitstaan en niet weten of hun geliefden of hun huis er nog is.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:44

Sunnda schreef:

Vertel je dan wat je erin gelezen hebt? Mag ook per pb _O-

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:45

Kookaburra schreef:
Even iets anders. Defensie is uiteraard ook druk bezig met de situatie Rusland-Oekraïne. Ik kwam deze tegen op een facebookpagina mbt luchtvaart:
[ [url=m/TAZcSk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mochten jullie iets horen wat betreft militaire bewegingen of acties, een straaljager zien met bewapening etc. Houdt die informatie voor jezelf.

Dit vind ik wel een goede, ik zal 'm aan m'n kids laten zien, de kregen van de week filmpjes binnen vN militaire transporten hier in Nederland van een vriendje die op een station was

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:45

Nee, alsjeblieft, zet het dan gewoon in het topic. Ik kan wel wat luchtigs gebruiken :')

Exitium

Re: Oekraïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:46

Loretta schreef:
Deze Engelsman is een dag voor de invasie nog even helemaal van de Poolse kant tot aam de Russische kant gereisd.

https://youtu.be/f2rBUvWKSZw

Kon 'ie de dag erna halsoverkop hetzelfde stuk terug :')

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:46

knollentuin schreef:
Dit vind ik wel een goede, ik zal 'm aan m'n kids laten zien, de kregen van de week filmpjes binnen vN militaire transporten hier in Nederland van een vriendje die op een station was

Dat stond ook gewoon in het nieuws :+
https://nos.nl/collectie/13888/artikel/ ... -en-waarom

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:47

Kookaburra schreef:
[ [url=m/TAZcSk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dan gaan we weer massaal lieve poesjes plaatsen!

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:48

Shae schreef:
Vliegtuigen kan je herbouwen. Het is pas écht erg dat er mensen doodgaan, doodsangsten uitstaan en niet weten of hun geliefden of hun huis er nog is.

Maar dit vliegtuig komt nooit meer terug en deze was behoorlijk speciaal!