Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Nou ik niet want die hebben ze als jochie maar hun gang laten gaan en je kan mij niet wijsmaken dat ze niet ‘meegedeeld’ hebben van zijn miljoenen.
luxx schreef:Het is niet duidelijk wie de opdrachtgever is dus Taghi hiervan beschuldigen kan niet, nog niet iig. Misschien zit Holleeder er wel achter. Kan ook dat het wel iemand uit het cirkeltje van Taghi is die hem een dienst wilde bewijzen zonder dat hij daarom gevraagd heeft (dat zei iemand bij op1) maar het is allemaal speculeren. Hoop dat ze erachter komen wie erachter zit!
IMJ schreef:luxx schreef:Het is niet duidelijk wie de opdrachtgever is dus Taghi hiervan beschuldigen kan niet, nog niet iig. Misschien zit Holleeder er wel achter. Kan ook dat het wel iemand uit het cirkeltje van Taghi is die hem een dienst wilde bewijzen zonder dat hij daarom gevraagd heeft (dat zei iemand bij op1) maar het is allemaal speculeren. Hoop dat ze erachter komen wie erachter zit!
Nog niet. Alles wijst er wel naar..
luxx schreef:Hij heeft ooit deze brief aan Peter geschreven, vind het moeilijk voor te stellen dat zijn gevoel veranderd zou zijn. Ik weet alleen niet of hij toen al de vertrouwenspersoon van de kroongetuige was, weet iemand dat? Deze brief dateert uit eind 2019
[ [url=m/mRDE34.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alja schreef:Ik heb er eens even op zitten googelen maar er zitten 40 mensen levenslang in Nederland.
Levenslang wordt gegeven bij moord en een aanslag op het koningshuis of de politiek.
Maar hoe zit het dan met de moord op Pim Fortuyn?
Volkert loopt toch ook alweer een lange tijd buiten ?
Citaat:En als levenslang echt levenslang is hoop ik dat de moordenaar van Peter dat krijgt.
Dat zou dan betekenen dat die knul nu 20 is en nog zeker 60 jaar kan vast zitten, als hij natuurlijk niet wordt vermoord door een medegevangene.