Ailill schreef:Hij wil zelfs tussen die 4 anderen op Mount Rushmore, want hij heeft in 3.5 jaar meer voor elkaar gekregen dan een ieder van zijn voorgangers.
Dat vind ik wel weer humor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:Ik hou ook wel van harde humor dus ik vond de Trump 404 grappiger dan de Biden 404. Die was me iets te stichtelijk. "you seem as lost as the nation under trump" daarentegen is kunst.
enzino schreef:Goede vraag, er zal vast een persoonlijke twist in het oordeel zitten8nnemiek schreef:Ik was even benieuwd naar de 404 van Biden, maar die vind ik toch leuker, én een goede boodschap.
Dan vraag ik me af of je niet een beetje bevooroordeeld bent. Stel Trump had een grapje over gezichtsmaskers en Biden had een "you seem as lost as the nation under trump", zou Trump dan grappiger zijn geweest? Maar dat antwoord zullen we nooit weten.
Shadow0 schreef:Cowboy55 schreef:Ik hou ook wel van harde humor dus ik vond de Trump 404 grappiger dan de Biden 404. Die was me iets te stichtelijk. "you seem as lost as the nation under trump" daarentegen is kunst.
Harde humor vind ik aanzienlijk sterker als je daar niet een ander voor gebruikt. Harde humor ten koste van anderen is gewoon pesten. En dat vind ik 1 probleem eraan: ik denk dat Biden er wel tegen kan, maar doodgewoon banketstaaf pesten richt zoveel schade aan. En dan wordt dat als humor gezien, en voorgedaan (steeds weer, structureel) door de president?
Daarnaast is die van Biden geen grap: er gaan mensen dood.
Shadow0 schreef:Cowboy55 schreef:Ik hou ook wel van harde humor dus ik vond de Trump 404 grappiger dan de Biden 404. Die was me iets te stichtelijk. "you seem as lost as the nation under trump" daarentegen is kunst.
Harde humor vind ik aanzienlijk sterker als je daar niet een ander voor gebruikt. Harde humor ten koste van anderen is gewoon pesten. En dat vind ik 1 probleem eraan: ik denk dat Biden er wel tegen kan, maar doodgewoon banketstaaf pesten richt zoveel schade aan. En dan wordt dat als humor gezien, en voorgedaan (steeds weer, structureel) door de president?
<KNIP>
Karl66 schreef:Shilady, op basis waarvan denk je dat?
Ailill schreef:Zei hij dat?
shilady schreef:Karl66 schreef:Shilady, op basis waarvan denk je dat?
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 5922758892
Karl66 schreef:Als de verkiezingen uitgesteld worden, dan krijg je een interim POTUS. En in dat geval krijg je in ieder geval tijdelijk een democraat, dan wordt het of Pelosi of degene die ze president pro tempore maken in de senaat. Meestal is de president pro tempore de langstzittende senator van de meerderheidspartij, maar om Trump te stangen zouden ze bijvoorbeeld ook Bernie Sanders naar voren kunnen schuiven om interim president te worden
Karl66 schreef:De Amerikaanse economie is een consumptie economie. Wil je die in leven houden of weer aanslingeren, dan moet je voor consumptie zorgen. Alleen al daarom is het zo belangrijk dat al die werkeloze Amerikanen die extra stimulus krijgen en daarom is het zo belangrijk om de ambtenaren en semi ambtenaren aan het werk te houden en te zorgen dat ze loon hebben om uit te geven. De coronastimulus is niet alleen nodig omdat miljoenen Amerikanen anders financieel omvallen, het is ook gewoon nodig om tenminste nog iets van leven in de economie te houden. En ondertussen willen de republikeinen vooral geld aan de bedrijven geven onder het motto dat het dan vanzelf omlaag druppelt naar de klanten en de werknemers, terwijl de praktijk elke keer opnieuw heeft laten zien dat er geen cent omlaag druppelt, maar dat het allemaal in de zakken van de aandeelhouders verdwijnt. Vandaar dat de republikeinen gigantische klappen in het congres staan te wachten.
enzino schreef:Een gewapende man is bij het Witte Huis neergeschoten door de secret service. Hopelijk is dit niet het begin van gewapende extreem linkse activisten (zoals ANTIFA terroristen) die achter de president aan zitten. Trump moest een persconferentie afbreken uit protocol, maar leek er verder geen last van te hebben gehad. Gelukkig maar.
enzino schreef:Een gewapende man is bij het Witte Huis neergeschoten door de secret service. Hopelijk is dit niet het begin van gewapende extreem linkse activisten (zoals ANTIFA terroristen) die achter de president aan zitten. Trump moest een persconferentie afbreken uit protocol, maar leek er verder geen last van te hebben gehad. Gelukkig maar.