Loretta schreef:Gewoon even een stoomcursus Griekse mythologie en ze zijn er helemaal klaar vol. LOL
En een beetje Duitse literauur.

https://www.trouw.nl/democratie/de-uil- ... ~ac79ea83/
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dog_whistle
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:Gewoon even een stoomcursus Griekse mythologie en ze zijn er helemaal klaar vol. LOL
NatasjavE schreef:Loretta schreef:Gewoon even een stoomcursus Griekse mythologie en ze zijn er helemaal klaar vol. LOL
En een beetje Duitse literauur.![]()
https://www.trouw.nl/democratie/de-uil- ... ~ac79ea83/
[***] schreef:Ik heb zijn toespraak ook nog gekeken maar na een paar minuten afgehaakt. Ik snap niet dat hij mensen zo toespreekt, net alsof iedereen snapt waar hij het over heeft met zulke woorden.
Electra63 schreef:Charismatisch is niet persé knap, maar een bepaalde persoonlijkheid. ik denk dat zijn stemmers wel vinden dat hij authentiek is en lef heeft. Trump is ook niet knap, maar als je maar van alles durft te zeggen, dan is dat schijnbaar aantrekkelijk voor een hoop mensen.
In ieder geval, dit is tegenwoordig een snelle wereld, mensen stappen zo weer over
NatasjavE schreef:[***] schreef:Ik heb zijn toespraak ook nog gekeken maar na een paar minuten afgehaakt. Ik snap niet dat hij mensen zo toespreekt, net alsof iedereen snapt waar hij het over heeft met zulke woorden.
Een goed verstaander weet waar hij het over heeft. (Zie de wikipedia link eronder.)
Hij spreekt de extreem rechtse volgelingen aan. Niet meer niet minder.
verootjoo schreef:Jup, zo nationalistisch en fascistisch als wat... Ik snap niet dat mensen daar niet doorheen prikken, hij doet het constant al.
Die hele speeches van hem, gevaarlijke woorden, en gevaarlijke man met teveel macht. Gelukkig is het bij 14% gebleven, van meer word echt niemand vrolijk.
pien_2010 schreef:Het was een leuk topic. Nu de verkiezingen voorbij zijn ga ik ermee stoppen. Bedankt Shaggy voor het openen en bedankt iedereen voor het berichten plaatsen.
De mensen die op FvD hebben gestemd proficiat. De overwinning is erg groot. Wat ik jullie wil meegeven is, kijk hoe eerlijk je partij is en neem niet alles voor zoete koek aan. Deze partij liegt erg veel hetgeen keer op keer bewezen wordt en is, en dat is een kwalijke zaak voor iedereen in een democratie.
Ook GL stemmers wil ik feliciteren . Goed gedaan. Tot volgende stemming en dat is voor de EU.
verootjoo schreef:Jup, zo nationalistisch en fascistisch als wat... Ik snap niet dat mensen daar niet doorheen prikken, hij doet het constant al.
Die hele speeches van hem, gevaarlijke woorden, en gevaarlijke man met teveel macht. Gelukkig is het bij 14% gebleven, van meer word echt niemand vrolijk.
Shaggy09 schreef:Ik wil toch even zeggen dat ik het jammer vind dat het topic nu al een paar pagina's alleen maar over Baudet gaat. Ik heb dit topic aangemaakt vanwege de verkiezingen, die zijn nu achter de rug en uiteraard is een nabeschouwing erg leuk, maar ik heb het idee dat het nu meer een haat topic over Thierry Baudet aan het worden is.
Als jullie welles nietes willen blijven doen kan er misschien beter een apart topic worden aangemaakt over Baudet.
bigone schreef:Boreaal betekend volgens Baudet iets anders. Hij zal ook eens niet zijn woordje klaar hebben. Het is gewoon een slimme gast met verschrikkelijke denkbeelden.
Shaggy09 schreef:Ik wil toch even zeggen dat ik het jammer vind dat het topic nu al een paar pagina's alleen maar over Baudet gaat. Ik heb dit topic aangemaakt vanwege de verkiezingen, die zijn nu achter de rug en uiteraard is een nabeschouwing erg leuk, maar ik heb het idee dat het nu meer een haat topic over Thierry Baudet aan het worden is.
Als jullie welles nietes willen blijven doen kan er misschien beter een apart topic worden aangemaakt over Baudet.
Shaggy09 schreef:Zoals ik al zei, een nabeschouwing is prima natuurlijk. Maar doe het dan op een wat respectvollere manier en maak anders een apart topic aan als het nog maar louter over dhr Baudet kan gaan?
Shaggy09 schreef:Zoals ik al zei, een nabeschouwing is prima natuurlijk. Maar doe het dan op een wat respectvollere manier en maak anders een apart topic aan als het nog maar louter over dhr Baudet kan gaan?
Loretta schreef:Shaggy09 schreef:Ik wil toch even zeggen dat ik het jammer vind dat het topic nu al een paar pagina's alleen maar over Baudet gaat. Ik heb dit topic aangemaakt vanwege de verkiezingen, die zijn nu achter de rug en uiteraard is een nabeschouwing erg leuk, maar ik heb het idee dat het nu meer een haat topic over Thierry Baudet aan het worden is.
Baudet is anders wel de grote winnaar van de verkiezingen. Begrijpelijk dat het over hem gaat. Die man maakt blijkbaar heel wat los bij mensen.