Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 16:45

Je ziet een foto van een politieman met een soort hoeslaken

Afbeelding

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 16:47

Het lijkt wel een hoeslaken zo groot.
Ik haal er geen kledingstuk uit en zeker geen mobiel.

bruintje123

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 16:51

Het ziet er overigens nog wel geel zuiver uit.
Niet iets dat er al erg lang ligt.

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 16:52

Het zegt nog zo weinig, ik kom zelf ook wel eens een schoen langs de weg tegen..

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 16:54

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 16:56

Of een regenbroek

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 16:56

xRivaldo schreef:
Het zegt nog zo weinig, ik kom zelf ook wel eens een schoen langs de weg tegen..

Ja of enkele handschoenen :+

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 16:57

Wel opvallend dat de schoen onder het hoeslaken gehouden wordt. Als ik het goed zie tenminste..

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:02

Hoe zie je er dan een schoen in? Of mis ik een foto?

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:04

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:05

Omdat ondertussen bij een van die tweets geschreven word dat het om een schoen en hoeslaken gaat.

Hoeslaken hadden wij ook herkent. Maar schoen is inderdaad erg goed verborgen.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:07

Ah! Ik dacht al, hoe zie je dat nu?

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:08

Eerst maar eens afwachten wat onderzoek uitwijst, voor hetzelfde geld zijn het spullen van een dakloze

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:09

https://www.rtlnieuws.nl/nederland/vrij ... -te-leggen
Hier wordt wat ingegaan op dat hij al zoveel bewegingsvrijheid had en de plannen voor het nieuwe kabinet
(Dit mag nog toch aangezien het geen discussie is, over de zaak gaat en informerend is? Zo niet haal ik het weg)

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:10

Hoeft inderdaad er niets mee te maken te hebben.
Als ik hier in het buitengebied zie wat er allemaal gedumpt word. :n

Maar het ligt er nog geen weken denk ik.
Zo zuiver en niet verweerd.

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:11

Vanochtend met mijn paard het bos in geweest en constant een helikopter boven ons hoofd. Ook werd ik nog een keer aangesproken of ik nog tips had en of ik haar had gezien vrijdag (ik fietste om dezelfde tijd op zelfde weg).

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:12

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:13

TessJazz schreef:
melissac schreef:
Er is wat gevonden in het bos, volgensmij gaan ze onderzoeken of het van anne is of niet. Er was net ook iemand die had ingezoomd op het kledingstuk wat de politieagent vast had en er leek een telefoon onder te zitten.

https://mobile.twitter.com/marcomoonnin ... 5113332736

Kan helaas de link niet openen..... is een Screenshot mogelijk?

Afbeelding

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:14

"Anne, Anne, wat heb je nu weer gedaan, stukje fietsen en ja hoor, dikke bui op je hoofd, kletsnat. Dan maar even schuilen. Even later stopt een wagentje van de plaatselijke hovenier, je hebt ze al zo vaak gezien dus hebt totaal geen argwaan. Een vriendelijke jongeman vraagt of hij je even naar het station moet brengen, zijn dienst zit er toch op. Ha fijn, je bent al zo nat en koud. Je fiets kan wel achterin, en hij zegt dat de kletsnatte jas en rugzak er ook wel bij kunnen, liggen ze droog onder het dekkleed, slim. De klap zie je niet aankomen, dat je bij je fiets onder het dekkleed word gelegd, je krijgt het niet meer mee. Hij handelt in een opwelling van uit zijn zieke geest en beneemt jouw de kans op een geweldig lang leven

Dit schoot me te binnen toen ik vanmiddag bij ons een wagentje van een hovenier zag rijden, je ziet ze zo vaak en staat er niet bij stil dat er ook andere mensen achter het stuur kunnen zetten, Anne zal zeer waarschijnlijk niet meer leven, wanneer deze verdachte het heeft gedaan dan hoop ik dat hij levenslang de bak in gaat.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:15

Het is toch logisch dat die schoen niet direct in beeld komt? Als familie wil je zelf eerst zien of te weten komen of de schoen van haar is voor het in het nieuws komt.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:18

Hopelijk wordt het snel bekent gemaakt of die schoen van haar is.. -O-
Ergens hoop ik ook dat ze daar vandaag meer aanwijzingen gaan vinden..
Bah wat is dit naar zeg. :(

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:19

bigone schreef:
"Anne, Anne, wat heb je nu weer gedaan, stukje fietsen en ja hoor, dikke bui op je hoofd, kletsnat. Dan maar even schuilen. Even later stopt een wagentje van de plaatselijke hovenier, je hebt ze al zo vaak gezien dus hebt totaal geen argwaan. Een vriendelijke jongeman vraagt of hij je even naar het station moet brengen, zijn dienst zit er toch op. Ha fijn, je bent al zo nat en koud. Je fiets kan wel achterin, en hij zegt dat de kletsnatte jas en rugzak er ook wel bij kunnen, liggen ze droog onder het dekkleed, slim. De klap zie je niet aankomen, dat je bij je fiets onder het dekkleed word gelegd, je krijgt het niet meer mee. Hij handelt in een opwelling van uit zijn zieke geest en beneemt jouw de kans op een geweldig lang leven

Dit schoot me te binnen toen ik vanmiddag bij ons een wagentje van een hovenier zag rijden, je ziet ze zo vaak en staat er niet bij stil dat er ook andere mensen achter het stuur kunnen zetten, Anne zal zeer waarschijnlijk niet meer leven, wanneer deze verdachte het heeft gedaan dan hoop ik dat hij levenslang de bak in gaat.

Deze reactie vind ik behoorlijk ongepast.. Of ligt dat aan mij?

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:23

Vond ik ook :o Laten we eerst gewoon afwachten wat er precies (of ongeveer) gebeurd is, voordat we zelf verhalen gaan verzinnen.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:23

Reed net langs de lege vijver, brr. Mn bus komt er toevallig langs en wilde even kijken. Liepen mensen rustig hun hond uit te laten, daar helemaal biets meer te zien. Toch gek idee hoor..

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 17:24

Balou_k schreef:
bigone schreef:

Deze reactie vind ik behoorlijk ongepast.. Of ligt dat aan mij?

Nee dat dacht ik ook, maar vind zoveel reacties hier op zijn zachts gezegd "bijzonder". Hersenspinsels heeft iedereen maar schijnbaar moet iedereen die tegenwoordig online gooien.