Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMJ schreef:Hoe zie je er dan een schoen in? Of mis ik een foto?
TessJazz schreef:melissac schreef:Er is wat gevonden in het bos, volgensmij gaan ze onderzoeken of het van anne is of niet. Er was net ook iemand die had ingezoomd op het kledingstuk wat de politieagent vast had en er leek een telefoon onder te zitten.
https://mobile.twitter.com/marcomoonnin ... 5113332736
Kan helaas de link niet openen..... is een Screenshot mogelijk?
bigone schreef:"Anne, Anne, wat heb je nu weer gedaan, stukje fietsen en ja hoor, dikke bui op je hoofd, kletsnat. Dan maar even schuilen. Even later stopt een wagentje van de plaatselijke hovenier, je hebt ze al zo vaak gezien dus hebt totaal geen argwaan. Een vriendelijke jongeman vraagt of hij je even naar het station moet brengen, zijn dienst zit er toch op. Ha fijn, je bent al zo nat en koud. Je fiets kan wel achterin, en hij zegt dat de kletsnatte jas en rugzak er ook wel bij kunnen, liggen ze droog onder het dekkleed, slim. De klap zie je niet aankomen, dat je bij je fiets onder het dekkleed word gelegd, je krijgt het niet meer mee. Hij handelt in een opwelling van uit zijn zieke geest en beneemt jouw de kans op een geweldig lang leven
Dit schoot me te binnen toen ik vanmiddag bij ons een wagentje van een hovenier zag rijden, je ziet ze zo vaak en staat er niet bij stil dat er ook andere mensen achter het stuur kunnen zetten, Anne zal zeer waarschijnlijk niet meer leven, wanneer deze verdachte het heeft gedaan dan hoop ik dat hij levenslang de bak in gaat.
Balou_k schreef:bigone schreef:"Anne, Anne, wat heb je nu weer gedaan, stukje fietsen en ja hoor, dikke bui op je hoofd, kletsnat. Dan maar even schuilen. Even later stopt een wagentje van de plaatselijke hovenier, je hebt ze al zo vaak gezien dus hebt totaal geen argwaan. Een vriendelijke jongeman vraagt of hij je even naar het station moet brengen, zijn dienst zit er toch op. Ha fijn, je bent al zo nat en koud. Je fiets kan wel achterin, en hij zegt dat de kletsnatte jas en rugzak er ook wel bij kunnen, liggen ze droog onder het dekkleed, slim. De klap zie je niet aankomen, dat je bij je fiets onder het dekkleed word gelegd, je krijgt het niet meer mee. Hij handelt in een opwelling van uit zijn zieke geest en beneemt jouw de kans op een geweldig lang leven
Dit schoot me te binnen toen ik vanmiddag bij ons een wagentje van een hovenier zag rijden, je ziet ze zo vaak en staat er niet bij stil dat er ook andere mensen achter het stuur kunnen zetten, Anne zal zeer waarschijnlijk niet meer leven, wanneer deze verdachte het heeft gedaan dan hoop ik dat hij levenslang de bak in gaat.
Deze reactie vind ik behoorlijk ongepast.. Of ligt dat aan mij?