Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Ergens kan een bepaalde opleiding wel heel typerend zijn hoor. Binnen mijn klas (mini peiling) hadden wij 1x VVD, 1x CDA, 1x PvdA, 1x PvDD en 14x GroenLinks. Hoor ook eigenlijk niet anders bij mij op de opleiding.
BloemBloem schreef:Tja .....
Zo gaat er ook een afbeelding voorbij over met welke opleiding je op
welke partij gestemd zou hebben. Over discriminatie gesproken ....
Emmaa_ schreef:Ergens kan een bepaalde opleiding wel heel typerend zijn hoor. Binnen mijn klas (mini peiling) hadden wij 1x VVD, 1x CDA, 1x PvdA, 1x PvDD en 14x GroenLinks. Hoor ook eigenlijk niet anders bij mij op de opleiding.
Emmaa_ schreef:Het zou mij echt worst wezen wat iemands opleidingsniveau is als diegene gewoon een competent leider is. Het gaat om meer dan alleen maar kennis uit de boekjes, en die kennis kan je imo net zo goed hebben opgedaan als je helemaal geen opleiding gevolgd hebt.
bigone schreef:Emmaa_ schreef:Het zou mij echt worst wezen wat iemands opleidingsniveau is als diegene gewoon een competent leider is. Het gaat om meer dan alleen maar kennis uit de boekjes, en die kennis kan je imo net zo goed hebben opgedaan als je helemaal geen opleiding gevolgd hebt.
Iemand met levenservaring en die weet wat er speelt onder de bevolking, die twee keer nadenkt voor hij iets zegt en bestuurlijke ervaring heeft en iedereen in zijn waarde laat, dat is een politicus. En dan over bvb Jesse Klaver, hij is jong en dat is goed te merken. Veel zaken zijn heel goed ingestudeerd maar krijgt hij een vraag out of the box dan zie je hem heel erg zoeken naar een antwoord. Ik denk dat hij absoluut nog niet klaar is om het spelletje te spelen. zIs voor de politiek maar zeker voor hem niet goed(gezond)
Janine1990 schreef:Nies_ schreef:Natuurlijk willen zij dat. Ze zijn vanuit hun geloof tegen bijvoorbeeld euthanasie en willen daarom dat het niet mogelijk moet zijn. Hiermee beperk je mensen die er anders over denk. Wanneer euthanasie wel mogelijk is kunnen mensen die dat willen er gebruik van maken, terwijl degene die het vanuit zijn/haar geloof op tegen is daar gewoon voor zichzelf voor kan kiezen.
Ik hoop inderdaad ook dat cer gelijk heeft. Dat Rutte doet wat hij zegt en dat de amdere partijen hier ook naar luisteren.
Mijn ouders gaan naar de kerk, zijn absoluut gelovig. Maar zijn niet tegen abortus of euthanasie.
Zoals ik zei, er zijn meerdere ethische bezwaren. Ik denk dat je in de tweede kamer niet aan hoeft te komen met: "Want het mag niet van God." Terwijl er letterlijk (volgens mij) niets over in de bijbel staat.