Eight schreef:Zo PvdA, vind het eigenlijk wel zielig voor die partij. Vind dat die vrouw zich heel goed houdt
Ja vind ik ook. En dan vind ik Asscher echt geen verkeerde man. Daar heb ik zelf een beter gevoel bij dan Klaver of Roemer.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meliaforever schreef:Ik heb op de SP; Lilian Marijnissen gestemd
Shenavallie schreef:Meliaforever schreef:Ik heb op de SP; Lilian Marijnissen gestemd
Ik heb precies dezelfde gestemd.![]()
Wat ik alleen bijzonder vind is dat er in het land zoveel klachten over Rutte zijn, maar dat ze schijnbaar nog steeds heel veel stemmen krijgen.Ik had gehoopt dat die heel erg zou kelderen in de peilingen, maar dat was een beetje naïef gedacht ben ik bang.
karuna schreef:Tv doet het niet even. Storing.
Ga wel even neuzen op internet.
Lente schreef:En ik denk de economische groei onder het afgelopen kabinet. Er is echt iets te zeggen voor het volhouden van die rechtse lijn.
Ik vrees in het algemeen met links tóch dat er weer teveel geld uitvliegt.
Sonja_vR schreef:Ik kan het niet ... stemmen op basis van positieve discriminatie![]()
Als ik op een persoon stem, is dat omdat die persoon me aanspreekt
Geslacht doet er voor mij totaal niet toe en daarom kijk ik er dus ook echt niet naar Of er wat onder hangt of niet
phormicola schreef:Mij lijkt VVD, CDA, D66 en GL het meest logisch en is wmb ideaal met hoe Nederland er nu voor staat.
Persoonlijk zou ik graag nog de SP er bij zien en CDA weg, maar dat gaat vrijwel zeker niet gebeuren.
En ik hoop echt dat Rutte niet dmv cu en SGP om GL heen gaat rommelen. Maar die kans acht ik wel reëel.
phormicola schreef:Mij lijkt VVD, CDA, D66 en GL het meest logisch en is wmb ideaal met hoe Nederland er nu voor staat.
Persoonlijk zou ik graag nog de SP er bij zien en CDA weg, maar dat gaat vrijwel zeker niet gebeuren.
En ik hoop echt dat Rutte niet dmv cu en SGP om GL heen gaat rommelen. Maar die kans acht ik wel reëel.