Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:Goof schreef:
Ik snap niet dat je dit niet begrijpt?
Het is toch logisch dat mensen gewoon hun eigendommen weer bij zich willen hebben? Stukje afsluiten inderdaad. Daarbij zijn veel mensen afhankelijk van hun autp vwb werk of studie ofzo.
Ik vind het een behoorlijk normale gedachtengang om gewoon je auto weer terug te willen hebben.
ik begrijp niet dat je zo onrespectvol kan zijn om nu te gaan zeuren over iets materieels terwijl er zo een drama zich heeft afgespeeld.
Er is geen werkgever die nu geen begrip zou opbrengen voor zo een situatie als ze nu een vervoersprobleem hebben. Daarbij is het openbaar vervoer gewoon weer voorhanden vandaag.
44Myrthe44 schreef:Pff, ik leef mee met alle slachtoffers (direct of indirect).
Het doden van onschuldige mensen zonder duidelijk doel is laf en zinloos.
Dit lijkt me een mooie aanleiding om te stoppen met het terreur, van beide kanten. We noemen dit terrositen, maar zelf gedraagt Europa zich net zo goed als terrorist in Syrië eo. Dagelijks bombardeert Europa daar net zo goed onschuldige slachtoffers. Het is niet meer dan logisch, dan dat er af en toe een aanval terugkomt. Dus laten we vooral kappen met die onzin, en ons allemaal een beetje volwassen gaan gedragen.
nuvel schreef:http://www.gva.be/cnt/dmf20160203_02106 ... oed-slapen
Een artikel in de gazet van Antwerpen mbt een nieuwe IS bedreiging.
chanel1985 schreef:Goof:
Ze krijgen toch hun bezittingen terug? Enkel moeten ze even geduld hebben, zodat men de kans krijgt om alles grondig te onderzoeken en het een beetje te organiseren zodat het geen chaos wordt.
Doen ze dit niet, dan krijgen ze kritiek dat ze alles niet goed genoeg onderzocht hebben.
Het is nooit goed.
Goof schreef:chanel1985 schreef:Goof:
Ze krijgen toch hun bezittingen terug? Enkel moeten ze even geduld hebben, zodat men de kans krijgt om alles grondig te onderzoeken en het een beetje te organiseren zodat het geen chaos wordt.
Doen ze dit niet, dan krijgen ze kritiek dat ze alles niet goed genoeg onderzocht hebben.
Het is nooit goed.
I know, ben het met je eens hoor
Ik reageerde enkel op een eerder bericht, kennelijk mag je na iets dramatisch als dit niet uitspreken dat je graag je auto terug wil.
Snollygoster schreef:Wauw, chapeau aan de KULeuven. Heel het land heeft niveau 4, maar meneer Torfs laat de lessen gewoon doorgaan. Diehard hoor, vooral als je weet dat Leuven amper 20 minuten van Brussel afligt.
Ik voel me echt niet veilig met de gedachten dat ik in een aula met +600 mensen moet zitten. Ik weet dat we ons niet door angst mogen laten leiden, maar als zoiets bij wijze van spreken in je achtertuin gebeurt is het niet onwaarschijnlijk dat die angst in de lucht hangt.
Snollygoster schreef:Wel neen, ik vind het niet normaal dat de lessen de dag erna al gewoon doorgaan alsof er niks aan de hand is. Een vriend van me zit bij het leger en heeft gisteren ook de hele dag in Brussel gewerkt, hij stuurde me dat ze een autobom op campus Etterbeek hebben gevonden, dus ja op de studenten hebben ze zich ook gericht. Life goes on, dat is waar, maar dat wilt niet zeggen dat er geen maatregelen genomen moeten worden.
Mijn kotgenoot die aan de VUB studeert is naar huis gegaan vanmorgen, had twee enorme tassen bij zich. Op het station nergens politie te zien, niks gefouilleerd ook niet. Eh ja, zijn we alles dan zo snel al vergeten? Dan houdt niveau 4 niks in.
Zoe_97 schreef:Snollygoster schreef:Wel neen, ik vind het niet normaal dat de lessen de dag erna al gewoon doorgaan alsof er niks aan de hand is. Een vriend van me zit bij het leger en heeft gisteren ook de hele dag in Brussel gewerkt, hij stuurde me dat ze een autobom op campus Etterbeek hebben gevonden, dus ja op de studenten hebben ze zich ook gericht. Life goes on, dat is waar, maar dat wilt niet zeggen dat er geen maatregelen genomen moeten worden.
Mijn kotgenoot die aan de VUB studeert is naar huis gegaan vanmorgen, had twee enorme tassen bij zich. Op het station nergens politie te zien, niks gefouilleerd ook niet. Eh ja, zijn we alles dan zo snel al vergeten? Dan houdt niveau 4 niks in.
dan had die vriend toch verkeerde info hoor. Ze hadden ene verdachte bestelwagen die dovo heeft laten ontploffen, later bleek er niks met die auto te zijn. En ja ik zat op dat moment op de VUB