Ariannee schreef:ik stem al heel lang op geert wilders
Je bent pas 2 jaar stemgerechtigd, dus heel lang lijkt mij sterk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiave schreef:Ariannee schreef:ik stem al heel lang op geert wilders
Ja. Waarom? Omdat je het een fijn idee vindt dat hij "minder, minder!" roept? Dat hij zegt: "Oprotten met asielzoekers?" Dat áls hij aan de macht komt, hij twee volkeren tegen elkaar op gaat stoken en het dan een grote baggerbende wordt in Nederland?
Blue_Eyes schreef:Teddy321 schreef:Maar op heel fb staan engen dingen. Zag er ook een langs komen met de tekst: Aanslagen in Parijs opent de ogen van burgers in Europa.....bewapen uzelf.""
Het moet echt niet gekker worden!!
Daar is zelfs een topic over op Bokt. Staan ook heeel enge dingen in.
Chiave schreef:Ariannee schreef:ik stem al heel lang op geert wilders
Ja. Waarom? Omdat je het een fijn idee vindt dat hij "minder, minder!" roept? Dat hij zegt: "Oprotten met asielzoekers?" Dat áls hij aan de macht komt, hij twee volkeren tegen elkaar op gaat stoken en het dan een grote baggerbende wordt in Nederland?
ingedebruijn schreef:Waarom moet er altijd zo vreselijk respectloos gereageerd worden op PVV stemmers. Gadverdamme zeg.
Teddy321 schreef:Blue_Eyes schreef:Daar is zelfs een topic over op Bokt. Staan ook heeel enge dingen in.
Heb m gelezen Blue, maar na 1 post de strekking begrepen en snel verlaten
ingedebruijn schreef:Chiave schreef:
Waarom moet er altijd zo vreselijk respectloos gereageerd worden op PVV stemmers. Gadverdamme zeg.
Ariannee schreef:ik stem al heel lang op geert wilders
blackflicka schreef:Weet iemand of die grenzen in Frankrijk nu voorgoed gesloten blijven.
ingedebruijn schreef:Als je vindt dat ik respectloos reageer moet je temmen Blue_Eyes. Niet alleen hier maar altijd worden PVV stemmers neergezet als onderontwikkeld. Hoeven andere mensen ook niet te doen als ze kenbaar maken waar ze op stemmen. Het valt gewoon op.
Chiave, als jij vindt dat dat een normale manier van een vraag stellen is houdt het voor mij wel snel op.
Blue_Eyes schreef:ingedebruijn schreef:Als je vindt dat ik respectloos reageer moet je temmen Blue_Eyes. Niet alleen hier maar altijd worden PVV stemmers neergezet als onderontwikkeld. Hoeven andere mensen ook niet te doen als ze kenbaar maken waar ze op stemmen. Het valt gewoon op.
Chiave, als jij vindt dat dat een normale manier van een vraag stellen is houdt het voor mij wel snel op.
Waarom doe je dat dan zelf niet gewoon, als je dat vindt? Dit helpt nou ook niet echt voor de discussie. En nu weer on topic.