Schietpartij en explosies in Parijs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:08

Ariannee schreef:
ik stem al heel lang op geert wilders

Je bent pas 2 jaar stemgerechtigd, dus heel lang lijkt mij sterk :D

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:08

Toch gek Hoe het verdriet dan opeens ook weer toeslaat. Zag een stukje van een musical in Nederland daar deden ze na de show het lied huil,vecht, bid, bewonder en toen sprongen weer de tranen in mn ogen -O-

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:09

Ariannee schreef:
ik hoop echt dat hij de macht krijgt, word nl veel veiliger

Waarom denk je dat? Vraag ik me oprecht af. Met haat zaaien heeft nog nooit iemand iets bereikt.

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:09

geerke schreef:
wat doe jij nu?Hetzelfde als waar je GW van beticht.

Zoek de definitie van terrorisme op en je ziet dat ik zeker niet hetzelfde doe. Daarnaast doe ik geen haatzaaien bij gehele bevolkingsgroepen.

saskiakefie

Re: Schietpartij en explosies in Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:10

Ik denk als Wilders echt de macht krijgt dat ie nog veel verder gaat hoor. Dan gaat ie echt 'los'.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:11

Chiave schreef:
Ariannee schreef:

Ja. Waarom? Omdat je het een fijn idee vindt dat hij "minder, minder!" roept? Dat hij zegt: "Oprotten met asielzoekers?" Dat áls hij aan de macht komt, hij twee volkeren tegen elkaar op gaat stoken en het dan een grote baggerbende wordt in Nederland?

Waarom moet er altijd zo vreselijk respectloos gereageerd worden op PVV stemmers. Gadverdamme zeg.

Teddy321

Blue_Eyes schreef:
Teddy321 schreef:
Maar op heel fb staan engen dingen. Zag er ook een langs komen met de tekst: Aanslagen in Parijs opent de ogen van burgers in Europa.....bewapen uzelf.""
Het moet echt niet gekker worden!!

Daar is zelfs een topic over op Bokt. Staan ook heeel enge dingen in.

Heb m gelezen Blue, maar na 1 post de strekking begrepen en snel verlaten

geerke

Chiave schreef:
Ariannee schreef:

Ja. Waarom? Omdat je het een fijn idee vindt dat hij "minder, minder!" roept? Dat hij zegt: "Oprotten met asielzoekers?" Dat áls hij aan de macht komt, hij twee volkeren tegen elkaar op gaat stoken en het dan een grote baggerbende wordt in Nederland?

Geert roept al 10 jaar dat er vanalles het land binnenkomt wat zich tegen ons keert.
Hij is echt niet tegen de normale moslim die zich aanpast.Die hoeven ook niet het land uit.
Wel wil hij de grenzen dicht...prima idee.Heeft Frankrijk eergisteren ook gedaan,beetje laat maar goed.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:12

ingedebruijn schreef:
Waarom moet er altijd zo vreselijk respectloos gereageerd worden op PVV stemmers. Gadverdamme zeg.

Misschien moet je even je eigen posts teruglezen. Het is nogal jammer om een ander te betichten van respectloosheid als je nou zelf ook niet het schoolvoorbeeld bent van respect voor andersdenkenden. Hou deze discussie fatsoenlijk en behandel een ander zoals je blijkbaar zelf behandeld zou willen worden.

Teddy321 schreef:
Blue_Eyes schreef:
Daar is zelfs een topic over op Bokt. Staan ook heeel enge dingen in.

Heb m gelezen Blue, maar na 1 post de strekking begrepen en snel verlaten

Creepy he? Ik werd er serieus misselijk van...
Laatst bijgewerkt door Blue_Eyes op 16-11-15 00:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:13

ingedebruijn schreef:
Chiave schreef:

Respectloos?
Ik stel een vraag.
Of zij dat een prettig idee vindt. Dit is namelijk wat hij doet. :)
Stel eenzelfde kritische vraag aan mij als VVD'er.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:13

Ariannee schreef:

Ja. Waarom? Omdat je het een fijn idee vindt dat hij "minder, minder!" roept? Dat hij zegt: "Oprotten met asielzoekers?" Dat áls hij aan de macht komt, hij twee volkeren tegen elkaar op gaat stoken en het dan een grote baggerbende wordt in Nederland?[/quote]

Waarom moet er altijd zo vreselijk respectloos gereageerd worden op PVV stemmers. Gadverdamme zeg.[/quote]

geen idee...verbaasd mij ook altijd.Democratie wil zeggen dat je mag stemmen wat je wilt.
Mensen die tegen democratie zijn moeten eigelijk naar Syrie of Irak verhuizen.

blackflicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:14

Weet iemand of die grenzen in Frankrijk nu voorgoed gesloten blijven.

LoveGlove

Ik kan nog niet stemmen. Maar ik zie wel in waarom mensen op Wilders stemmen. Ik zie ook in waarom ze niet op hem stemmen. Ik heb er geen moeite mee op wie je stemt. Er valt tegen elke minister wel kritiek te geven.

blackflicka

Ik stem al jaren op G.Wilders.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:15

Als je vindt dat ik respectloos reageer moet je temmen Blue_Eyes. Niet alleen hier maar altijd worden PVV stemmers neergezet als onderontwikkeld. Hoeven andere mensen ook niet te doen als ze kenbaar maken waar ze op stemmen. Het valt gewoon op.

Chiave, als jij vindt dat dat een normale manier van een vraag stellen is houdt het voor mij wel snel op.

Gnome

drawerlover schreef:
Ik kan nog niet stemmen. Maar ik zie wel in waarom mensen op Wilders stemmen. Ik zie ook in waarom ze niet op hem stemmen. Ik heb er geen moeite mee op wie je stemt. Er valt tegen elke minister wel kritiek te geven.

Amen

R12312

Heel simpel Inge, Wilders doet niet normaal politiek bedrijven, maar wint zieltjes dmv populistisch gepraat wat onmogelijk kan worden gedaan. Een grote zeepbel. Overigens heb je het als Henk en Ingrid bijzonder slecht als je de rest van zijn partij programma leest. Hij zegt a en doet b.

Daarnaast kunnen de grenzen niet dicht, dat is gewoon onmogelijk.

Teddy321

Ik zal nooit respectloos reageren op PVV stemmers, daar hij ook een aantal punten heeft die me aanspreken. Echter, de bevolkingsgroep waar Wilders het meest een hekel aan heeft, komt toch niet van zn luie gat en zal nooit zelfmoordterrorist worden, simpelweg omdat de meesten daar te zelfgenoegzaam voor zijn. Op het gevaar af dat ik nu ook generaliseer, dit is de uitspraak van een goede Marokaanse vriendin van mij!

saskiakefie

wauw Geerke je kunt ook generaliseren. Dit gaat alleen maar over één extreem rechtse partij.

Thesserd

Ik vraag me wel af in hoe verre Geert zijn extremiteiten daadwerkelijk door zou kunnen voeren, mocht hij eenmaal genoeg zetels krijgen om premier te worden. Uiteindelijk moet iedereen toch altijd concessies doen.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:16

blackflicka schreef:
Weet iemand of die grenzen in Frankrijk nu voorgoed gesloten blijven.

Voorgoed.. tja het is nu nog wel erg vroeg om daar een antwoord op te geven. De situatie is nu gewoon gevaarlijk maar ik vermoed dat de grenzen weer open gaan als er rustigere tijden aanbreken. Op welke termijn dat is zullen we moeten zien.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:16

ingedebruijn schreef:
Als je vindt dat ik respectloos reageer moet je temmen Blue_Eyes. Niet alleen hier maar altijd worden PVV stemmers neergezet als onderontwikkeld. Hoeven andere mensen ook niet te doen als ze kenbaar maken waar ze op stemmen. Het valt gewoon op.

Chiave, als jij vindt dat dat een normale manier van een vraag stellen is houdt het voor mij wel snel op.

Waarom doe je dat dan zelf niet gewoon, als je dat vindt? Dit helpt nou ook niet echt voor de discussie. En nu weer on topic.

LoveGlove

Re: Schietpartij en explosies in Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:18

Nou kom op mensen wel aardig blijven. Het is niet de bedoeling dat dit een rel topic wordt

Teddy321

[/quote]
Respectloos?
Ik stel een vraag.
Of zij dat een prettig idee vindt. Dit is namelijk wat hij doet. :)
Stel eenzelfde kritische vraag aan mij als VVD'er.[/quote]
Ok......waar blijven mn beloofde 1000 euries :D

Gnome

Blue_Eyes schreef:
ingedebruijn schreef:

Waarom doe je dat dan zelf niet gewoon, als je dat vindt? Dit helpt nou ook niet echt voor de discussie. En nu weer on topic.

Heb ik ook gedaan maar daarnaast mag er ook weleens gezegd worden dat het niet nodig is om PVV-stemmers neer te halen. Wat de modjes er verder mee doen ga ik niet over.